Nyt mies kyllä anto lahjojen lahjan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vatruska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vatruska

Aktiivinen jäsen
24.10.2004
4 148
0
36
Helsinki
Pomo soitti äsken ,että mulla on vapaapäivä ja mies oli sen järkännyt mulle.
Äitini soitti että on illalla tulossa lasten vahdiksi. Olin ihan ihmeissäni.
Kysyin mieheltä että missäs nyt tuulee ,kun ei näitä päiviä ennenkään olla vietetty. No hän meinas ,että mennään katsomaan lätkän loppuottelu senaatintorille ja käydään sitä ennen syömässä jossain.
Ei voi olla parempaa lahjaa mulle joka on aivan hulluna lätkään ja miehen kanssa ei olla yhessä käyty missään 10. vuoteen. On tuo mies sitten ihana :D Hyvää äitienpäivää kaikille :wave:

JOo - tää on mun mielestä just hyvä esimerkki siitä että kaikki ei ole rahasta kiinni. Täydet pisteet ap:n miehelle. Ja illan kruunaisi vielä se että Suomi ansaitusti voittaisi....

:p

Kiitos kaikille. Unohduin tuonne huonepeliin,mutta siis yllätys tosiaan mieheltä ja että sai vielä pomon mukaan juoneen. Ja nyt ei muuta kuin ruoan laittoon ja valmistautumaan. Jossain pitäs olla suomenlippu mulla jemmassa. Ilmottelen sitten yällä tai huomenissa kuis meni.
Ja Suomi voittoon!!!!!!!!

Hei taas! Hienosti meni eilen senaatintorilla. Sain huutaa oikein kunnolla vaikka voittoa ei tullutkaan. Mies tais pitää hieman pöpinä :D Mut tunnelma siellä oli tosi hieno vaikka lopussa hiukan latistu,mutta kyllä tapahtuma oli mahtava. Miehelle totesin, että saa näitä yllätyksiä useemminkin tulla ;) Ja se meidän syöminen pääty sitten snakarille, mutta ei se haitannut. Miehen kanssa oli hauskaa kerrankin olla vaan kahdestaan. Täytyy kiittää pomoa kun menen kohta töihin. Kuka lie sen mun työvuoron on eilen tehnyt. :whistle:
Päivänjatkoja kaikille :wave:

Yhteistyössä