Nyt minä tunnustan ja olen ylpeä itsestäni !!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bullmastiffi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bullmastiffi

Aktiivinen jäsen
23.01.2007
2 303
1
36
Olen kärsinyt ihan tarpeeksi tämän ylipainon takia!! vaaka näytti tänä aamuna 105kg !! :o

Olen monta kertaa yrittänyt soittaa lääkärille ja varata ajan mutta aina olen sitten lyönyt luurin korvaan koska olen pelännyt mennä sinne, luulen että ne alkaa heti arvostelemaan minua :ashamed: meillä on isän puolella suvussa liikalihavuutta, ja olen siis lapsesta asti ollut aina pyöreä ja isompi kun muut.

nyt siis vaatekoko 46-48 käytössä.

Nyt siis sain rohkaistua itseni ja soitin lääkärille sain ajan parin viikon päähän =) :flower: olen ylpeä itsestäni =)

Jospa me siellä yhdessä keksimme keinon millä saadaan minun paino pysymään alhaalla, ja alkaisin voimaan paremmin henkisesti ja fyysisesti :)

kohti parempia ja iloisempia päivä =) toivottavasti kohta paljon kevyempänä :wave: :p =)
 
:hug: :flower: Hienoa kun soitit. Toooooosi paljon tsemppiä!!!! Muista että pikakuurit vie vain nesteen ja ehkä hiukan rasvaa pian ja kaikki palaa toki takasin kun jatkaa samaan malliin. Elämäntapamuutos se on oltava. Ite olen siinä rajoilla et alkaa oleen taas pikkuhiljaa hiukan liikaa painoa. Tässä taas kakkua verän...että semmosta. Pitäs munkin ajoissa ryhdistäytyä ettei ala taas kiloja tuleen takasin.
Hirveesti voimia sulle!!!
 
Ja mä olen ylpeä sinusta. :flower: =)

Mulla ois kova laihduttaminen kanssa edessä. Odotan että tämän kylän Painonvartijat ryhmä alkaa kesän jälkeen taas toimia.
Sellainen 30 kiloa on tiputettavaa. :ashamed:
Tiedän siihen pystyväni, mutta ihan kauheen paljon se vaatii. En vaan ole kotonani näin lihavana, vaikka aina olenkin ollut vähän pullea.

Kovasti tsemppiä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Ja mä olen ylpeä sinusta. :flower: =)

Mulla ois kova laihduttaminen kanssa edessä. Odotan että tämän kylän Painonvartijat ryhmä alkaa kesän jälkeen taas toimia.
Sellainen 30 kiloa on tiputettavaa. :ashamed:
Tiedän siihen pystyväni, mutta ihan kauheen paljon se vaatii. En vaan ole kotonani näin lihavana, vaikka aina olenkin ollut vähän pullea.

Kovasti tsemppiä. :)

itselläni saman verran painon pudotusta edessä, mulle saa laittaa yv jos haluaa.. yhdessä voimme vaikka tsempata toisiamme =)
 
Tsemppiä munkin puolesta! Mulla oma lääkäri viimeksi (helmikuussa) jo puhui että pitäisi saada painoa alemmaksi ja sitä mieltä oli sitten myös th joten tuumasta toimeen joten th:n kanssa sovittiin kuukausittaiset tapaamiset. Ja pikku hiljaa rupesin liikkumaan, aloitin tosi varovasti liikkumisen ensiksi sauvoilla ja puoli tuntia kerrallaan. Ja rupesin myös merkkaamaan kaikki syömiseni ylös vihkoon ja sitä teen edelleenkin. Maaliskuusta lähtien on paino pudonnut n. 16 kg. Mulle voi myös laittaa yv:tä jos haluat tietää enemmän mun painonpudotuksesta. Hieno suoritus tuo kun soitit lääkärille! :flower: =)
 
Tsemppiä, sulla on iso koitos edessä. Varaa aikaa ainakin kaksi vuotta normaalipainoon pääsemiseen, niin ehdit tottua uuteen elämään.

Kannattaa muuten itsekin tutkia nettiä, ei ne lääkärit aina kaikkea tiedä ja heillä voi olla vanhentunutta tietoa laihduttamisesta. Varaudu siis hyvin mennessäsi lääkäriin, jos aiot esim. pyytää jotain lääkitystä! Ota selvää asioista ja siitä, millainen ruokavalio saattaisi sopia juuri sinulle (lempiruokasi ym.).

Kirjastoissa on myös paljon aiheeseen liittyviä kirjoja, ehtisit hyvin muutaman opuksen selata ennen lääkäriä, niin olisit paljon fiksumpi :). Kannattaa ehdottomasti ottaa itse selvää, jotta osaa kysellä lääkärissäkin paremmin!
 

Yhteistyössä