Olen kärsinyt ihan tarpeeksi tämän ylipainon takia!! vaaka näytti tänä aamuna 105kg !!
Olen monta kertaa yrittänyt soittaa lääkärille ja varata ajan mutta aina olen sitten lyönyt luurin korvaan koska olen pelännyt mennä sinne, luulen että ne alkaa heti arvostelemaan minua :ashamed: meillä on isän puolella suvussa liikalihavuutta, ja olen siis lapsesta asti ollut aina pyöreä ja isompi kun muut.
nyt siis vaatekoko 46-48 käytössä.
Nyt siis sain rohkaistua itseni ja soitin lääkärille sain ajan parin viikon päähän =) :flower: olen ylpeä itsestäni =)
Jospa me siellä yhdessä keksimme keinon millä saadaan minun paino pysymään alhaalla, ja alkaisin voimaan paremmin henkisesti ja fyysisesti
kohti parempia ja iloisempia päivä =) toivottavasti kohta paljon kevyempänä :wave:
=)
Olen monta kertaa yrittänyt soittaa lääkärille ja varata ajan mutta aina olen sitten lyönyt luurin korvaan koska olen pelännyt mennä sinne, luulen että ne alkaa heti arvostelemaan minua :ashamed: meillä on isän puolella suvussa liikalihavuutta, ja olen siis lapsesta asti ollut aina pyöreä ja isompi kun muut.
nyt siis vaatekoko 46-48 käytössä.
Nyt siis sain rohkaistua itseni ja soitin lääkärille sain ajan parin viikon päähän =) :flower: olen ylpeä itsestäni =)
Jospa me siellä yhdessä keksimme keinon millä saadaan minun paino pysymään alhaalla, ja alkaisin voimaan paremmin henkisesti ja fyysisesti
kohti parempia ja iloisempia päivä =) toivottavasti kohta paljon kevyempänä :wave: