Nyt neuvoja kehiin! Miten hitossa salaan tän raskauden?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äippä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="niin";25778081]Miksi ihmeessä et voi kertoa omalle siskollesi, että olet raskaana?[/QUOTE]

No se on sellanen, että jos menis kesken niin se itkis vuoden ja kyselis jatkuvasti et miten voin ja plaaplaaplaa ja lisäksi se taatusti alkais soittelee mulle joka päivä muutenkin et "no miten nyt menee, onko huono olo, onko ollut kipuja, pelottaako synnytys".. Me olemme aikalailla erilaisia.. Itse ajattelen, että esim jos menisi kesken, niin haluan käsitellä asian itse rauhassa enkä jaksa säälipuheluita päivittäin... Suhteeni siskooni on ehkä jotenkin vähän erikoinen, mutta se on sellainen viha-rakkaus-suhde.. Kerron sitten kun olen varmempi raskauden etenemisestä.

Kertokaas mitä alkoholittomia drinkkejä voi tilata, että he menevät lankaat?

Mulla olisi vain päivällä migreenikohtaus, olen ottanut siihen lääkkeet, etten voi illalla juoda. (tosin tällaisessa tapauksessa yleensä iskee murphyn laki, eikä tarvii edes valehdella :/ )

Eikö siskosi sitten huolestu yhtä lailla siitä, jos olet jollain antabusreaktion aiheuttamalla antibioottikuurilla.
En mä jaksaisi alkaa esittämään, että juon viinaa, saatika esittämään känniläistä.
Enkä jaksaisi esittää sairauksiakaan.

Sanoisin, ettei nyt maistu. Koska oikeastikaan mulle ei useinkaan maistu. Tietysti jos viinasuuta napsaa aina kun mahdollista, niin tuo ei varmaan mene läpi.

Eikö siskosi sitten huolestu yhtä lailla siitä, jos olet jollain antabusreaktion aiheuttamalla antibioottikuurilla.
En mä jaksaisi alkaa esittämään, että juon viinaa, saatika esittämään känniläistä.
Enkä jaksaisi esittää sairauksiakaan.

Sanoisin, ettei nyt maistu. Koska oikeastikaan mulle ei useinkaan maistu. Tietysti jos viinasuuta napsaa aina kun mahdollista, niin tuo ei varmaan mene läpi.

Niin mutta sä et olekaan aloittaja, miks SUN pitää avautua täällä??

Muhun ei kyllä menis läpi antibiottiikuuri. Itse oon ainakin juonu myös sen aikana, ja varmasti moni muukin.

Yrittäisin vaan näyttää juovani, niin mä tekisin ja olen tehnytkin.

[QUOTE="mää";25778969]Muhun ei kyllä menis läpi antibiottiikuuri. Itse oon ainakin juonu myös sen aikana, ja varmasti moni muukin.

Yrittäisin vaan näyttää juovani, niin mä tekisin ja olen tehnytkin.[/QUOTE]

mun eksä meni tajuttomaksi kun joi muutaman drinkin kun oli antibioottikuuri.Kaverit oli tilannut ambulanssin ja tosiaan vatsahuuhteluun joutui ja verinäytteen mukaan ei ollut enempää juonut kun 2 ravintola-annoksen verran.

Mitäs sisko sanoo siihen kun kuulee vauavauutiset ja alkaakin miettiä, että "joit" raskaana ollessa? Ja huolestuukin siitä, alkaa soitella ja epäillä alkoholinkäyttöäsi? Itse en ole koskaan esittänyt juovani, vaikken ole raskausuutisia halunnut kuuluttaa kaikille varsinkaan ihmisille jotka kuuluttavat sen heti eteenpäin, tai kertovat ihmisille joille haluan itse kertoa. Olen sanonut olevani lääkekuurilla, päänsärkyä yms. Uskoivat sitten tai ei, mielessään voivat miettiä minulle ei ole kukaan uskaltanut alkaa epäilemään puhunko totta vai en. Mutta tuossa juomisen esittämisessä on se väärinkäsityksen riski, jos toinen ihminen on yhtään taipuvainen kehittelemään asioita omassa päässään.

[QUOTE="vieras";25779210]Tiputat välillä lattialle sitä juomaa vaivihkaa tai sit ihan vahingossa, jos saat jonkun tarjoaman alkoholidrinkin nii kaadat sen lattialle.[/QUOTE]

rahan tuhlausta...

[QUOTE="mää";25778969]Muhun ei kyllä menis läpi antibiottiikuuri. Itse oon ainakin juonu myös sen aikana, ja varmasti moni muukin.

Voi hölmö, se nyt riippuu hiukan antibiootista, että voiko juoda vai ei.. Joidenkin valmisteiden kanssa se aiheuttaa antabus-reaktion.

aapee nyt kysyy kikkoja miten välttyä siltä että sisko saa viellä tietää, ei varmaan meille kuulu koska kertoo ja miten. En itsekkään jaksais alkaa esittää juovani, vaan olisin sitten vaan tylsä ja sanoisin että sori nyt ei maistu. Vetoisin luultavasti päänsärkyyn tms. Siskosi ehkä hetken möksää, kun teidän piti pitää niin hauskaa ja juoda hulluna, mutta kun siskos ite pääsee vauhtiin niin tuskin enää harmittelee sun juomattomuutta. Hauskaa iltaa :)

Mä en ole juonut sen älkeen antibiootin kanssa tippaakaan kun kerran viisurin poiston jälkeen join lasilisen viiniä vaikka kuuri oli loppunut jo edellisenä päivänä ja silti iski järkyttävä oksennusreaktio. Eli mulla menis kyllä läpi.

Mä suosittelisin myös ap:lle tuota juomisen feikkaamista. Tilaat itselles sen kolan ja juot sitä tosi hitaasti. Eri homma tietty sitten jos olet siskos kanssa sellainen kuin minä, että tilataan shotteja ja kiskotaan niitä kilpaa. :)

Yhteistyössä