V
vierailija
Vieras
Muutimme tänne puoli vuotta sitten lasten ja miehen ja pakko sanoa että on ollut upeaa. Ihan eri juttu kuin lomailla viikko kerran vuodessa, tuntuu loistavalta, että täällä sitä asutaan nyt. Kerrassaan ihanaa. Lapsetkin ovat olleet ihan innoissaan koko ajan, koti-ikävä on ollut minimaalista!
Mutta sitä minä vaan, että jos joku haluaa kysyä jotain Kreetalla asumisesta, niin osaisin varmaan vastailla![]()