Nyt on asusteltu täällä Kreetalla puoli vuotta! :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kreetalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muutimme tänne puoli vuotta sitten lasten ja miehen ja pakko sanoa että on ollut upeaa. Ihan eri juttu kuin lomailla viikko kerran vuodessa, tuntuu loistavalta, että täällä sitä asutaan nyt. Kerrassaan ihanaa. Lapsetkin ovat olleet ihan innoissaan koko ajan, koti-ikävä on ollut minimaalista!
Mutta sitä minä vaan, että jos joku haluaa kysyä jotain Kreetalla asumisesta, niin osaisin varmaan vastailla :)
 
Muutimme tänne puoli vuotta sitten lasten ja miehen ja pakko sanoa että on ollut upeaa. Ihan eri juttu kuin lomailla viikko kerran vuodessa, tuntuu loistavalta, että täällä sitä asutaan nyt. Kerrassaan ihanaa. Lapsetkin ovat olleet ihan innoissaan koko ajan, koti-ikävä on ollut minimaalista!
Mutta sitä minä vaan, että jos joku haluaa kysyä jotain Kreetalla asumisesta, niin osaisin varmaan vastailla :)
 
Miten miehesi isältään perimän ravintolan sitten käy, kun muutatte Suomeen (kuten sanoit).

Miten siellä syrjäkylällä ravintola pärjää. Miten riittää askakkaitaanoin pienessä kylässä.

Millaisia ovat paikallisten käyttämät sairaalat hygienialtaan?

Mistä paikallisesta muonasta pidät eniten.
 
Hei,
Olen kohta jäämässä eläkkeelle ja haluaisin muuttaa Kreetalle.
Mistä voisin etsiä vuokra-asuntoa?
En tarvitsisi kuin pienen mökin huoneiston.

Teveisin Satu
 

Yhteistyössä