Nyt on pakko kysyä!!!???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SporttisMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle on oikeastaan ihan sama kellä on ja kuinka monta muksua ja monelle...

Itse tosin toivon että mun oma kohtaloni olisi saada lapsia vain tälle yhdelle ja samalle miehelle ja että pysyttäisiin onnellisena elämän loppuun saakka yhdessä.

Aina ei totuus ja haave kohtaa, valitettavasti, vaikka toivottavaahan se on. Eniten yleensä niistä pilvilinnoistaan tulevat alas ne naiset jotka kovin jyrkästi tuomitsevat muiden elämää, kukaan kun ei ole täydellinen!

Pilkun viilausta taas. Kyllähän se ihmisten napina ja valitus jostain kertoo ja vaikka jotkut väittää ettei ole mitään syytä olla kateellinen naiselle jolla esim kolmelle miehelle lapset niin käytös kertoo jotain muuta jos pitää juoruta ja käyttää energiansa toisen elämän kyttäämiseen. Ystäväni on kuitenkin aivan ihana tapaus; niin ulkoisesti kuin ennenkaikkea sisäisestikin. Ja tiedän että heikommalla itsetunnolla varustetut naiset ovat hänelle kateellisia ihan jo vain ulkoisista avuista. Jos oma elämä on täysin balanssissa ja rauha sisäisesti, kenellekään ei ole tarvetta juoruta tai satuttaa toista.

Me KAIKKI sorrumme joskus kauhisteluun ja juoruiluun. Jopa sinä. Olen minäkin kauhistellut monia asioita, mm. sitä kun eräs nuori tyttö teki jo kolmannelle isälle lyhyen ajan sisään penskan eikä sillä ole yhtään mitään tekemistä kateellisuuden tai katkeruuden kanssa.

Aina ei totuus ja haave kohtaa, valitettavasti, vaikka toivottavaahan se on. Eniten yleensä niistä pilvilinnoistaan tulevat alas ne naiset jotka kovin jyrkästi tuomitsevat muiden elämää, kukaan kun ei ole täydellinen!

Niinhän se menee, elämä voi yllättää.. Mihin vaan suuntaan..

Mulle ehkä vaikeinta on yrittää siinä vaiheessa keksiä jotain lohdullisia sanoja kun tällainen tuomitsija ja juoruilija romahtaa alas pilvilinnastaan.. Kun toisella on paha olla ja silti tuon tyyppiset ihmiset eivät useinkaan tajua edes siinä vaiheessa lopettaa sitä typerää tapaansa vaikka heille kävisi juuri samoja paskoja kuin haukkumilleen ihmisille... Ne "toiset" kun on aina kuitenkin itse aiheuttaneet omat sotkunsa ja oikein hakeutuneet niihin mutta tällä tyypillä taas on kyse ihan puhtaasti siitä että hän on vain kaltoin kohdeltu.. :headwall: Ai hitsi, onneksi mä en edes ole sellaisten ihmisten kanssa tekemisissä..

[QUOTE="vieras";26503054]Me KAIKKI sorrumme joskus kauhisteluun ja juoruiluun. Jopa sinä. Olen minäkin kauhistellut monia asioita, mm. sitä kun eräs nuori tyttö teki jo kolmannelle isälle lyhyen ajan sisään penskan eikä sillä ole yhtään mitään tekemistä kateellisuuden tai katkeruuden kanssa.[/QUOTE]

Mulla ei oo mitään tarvetta kauhistella toisten elämää. Keskityn elämään omani onnellisesti, kulutan kaiken energiani siihen. Ja itseasiassa, kaikki se mitä työssäni näen, voin todeta että kolme lasta eri isille on aika pieni murhe tässä maailmassa!

Niinhän se menee, elämä voi yllättää.. Mihin vaan suuntaan..

Mulle ehkä vaikeinta on yrittää siinä vaiheessa keksiä jotain lohdullisia sanoja kun tällainen tuomitsija ja juoruilija romahtaa alas pilvilinnastaan.. Kun toisella on paha olla ja silti tuon tyyppiset ihmiset eivät useinkaan tajua edes siinä vaiheessa lopettaa sitä typerää tapaansa vaikka heille kävisi juuri samoja paskoja kuin haukkumilleen ihmisille... Ne "toiset" kun on aina kuitenkin itse aiheuttaneet omat sotkunsa ja oikein hakeutuneet niihin mutta tällä tyypillä taas on kyse ihan puhtaasti siitä että hän on vain kaltoin kohdeltu.. :headwall: Ai hitsi, onneksi mä en edes ole sellaisten ihmisten kanssa tekemisissä..

Juu sellaiset "täydelliset" ihmiset kannattaa skipata omasta elämästään pois. Onneksi tämä ketju osoitti että on myös teitä ihania ihmisiä jotka ette tuomitse tai käytä energiaanne toisten elämän reposteluun. Tästä tuli hyvä mieli! :heart:

Voi, että kun se olis niin helppoo, kun heti tietäsi elämän kulkevan eteenpäin tyyliin "they lived happily ever after"...muttakun ei se niin mene. Aina. Välttämättä. Kuitenkaan.

Elämä kuljettaa, minkäs teet. Tulee tilanteita vastaan, mitkä ei pistä hyppimään riemusta, joutuu tekemään raskaitakin päätöksiä. Mutta - selviää niistä. Miksi siis ihminen, jonka eteen tuodaan tilaisuus tarttua onneen, ei siihen tarttuisi? Suon sen toki hänelle, tottakai!, jokainen ansaitsee tulla onnelliseksi.

Eikä mun mielestä ole kenenkään asia mennä arvottamaan ja arvostelemaan toisten elämänkulkua, vallankin kun ei niistä tilanteista ja syistä sekä seurauksista kukaan muu tiedä kuin henkilö itse. Pääasia, että on itse sinut elämänsä kanssa.

Toivon ystävällesi kaikkea hyvää :), ap.

• Tykkää
Reactions: SporttisMama
Voi, että kun se olis niin helppoo, kun heti tietäsi elämän kulkevan eteenpäin tyyliin "they lived happily ever after"...muttakun ei se niin mene. Aina. Välttämättä. Kuitenkaan.

Elämä kuljettaa, minkäs teet. Tulee tilanteita vastaan, mitkä ei pistä hyppimään riemusta, joutuu tekemään raskaitakin päätöksiä. Mutta - selviää niistä. Miksi siis ihminen, jonka eteen tuodaan tilaisuus tarttua onneen, ei siihen tarttuisi? Suon sen toki hänelle, tottakai!, jokainen ansaitsee tulla onnelliseksi.

Eikä mun mielestä ole kenenkään asia mennä arvottamaan ja arvostelemaan toisten elämänkulkua, vallankin kun ei niistä tilanteista ja syistä sekä seurauksista kukaan muu tiedä kuin henkilö itse. Pääasia, että on itse sinut elämänsä kanssa.

Toivon ystävällesi kaikkea hyvää :), ap.

Kaikkea hyvää myös sulle, sulla on hienot arvot elämässäsi :heart:

[QUOTE="noo";26498362]Monen mielestä on, mutta onneksi on niitä rohkeita; jotka eivät piittaa muiden mielipiteistä[/QUOTE]

Oma onneni ei ole kiinni muiden mielipiteistä, vaikka ne huomioon otankin. Itse jokainen tekee omat ratkaisunsa, joita muiden tulee kunnioittaa.

• Tykkää
Reactions: SporttisMama
Mulla ei oo mitään tarvetta kauhistella toisten elämää. Keskityn elämään omani onnellisesti, kulutan kaiken energiani siihen. Ja itseasiassa, kaikki se mitä työssäni näen, voin todeta että kolme lasta eri isille on aika pieni murhe tässä maailmassa!

Hehhehhe. Lueppa tuo ajatuksesi uudelleen niin huomaat että juuri itsekin sorrut siihen kauhisteluun ja juoruiluun. ;) Että näköjään kulutat sitä energiaa itsekin muuhun.

[QUOTE="vieras";26504560]Hehhehhe. Lueppa tuo ajatuksesi uudelleen niin huomaat että juuri itsekin sorrut siihen kauhisteluun ja juoruiluun. ;) Että näköjään kulutat sitä energiaa itsekin muuhun.[/QUOTE]

Siis aloituksesi.

[QUOTE="vieras";26504560]Hehhehhe. Lueppa tuo ajatuksesi uudelleen niin huomaat että juuri itsekin sorrut siihen kauhisteluun ja juoruiluun. ;) Että näköjään kulutat sitä energiaa itsekin muuhun.[/QUOTE]

Niin? No voin todellakin sanoa että se mitä työssäni näen saisi 95% palstalaisista sekoamaan. Mutta mä en kauhistele enkä jeesustele. Asiat ei muutu paremmiksi ahdistumalla tai torumalla. Ja todellakin omalla vapaa-ajallani keskitän energiani vain positiivisiin asioihin, mikä siinä on niin kauheaa?

[QUOTE="vieras";26504563]Siis aloituksesi.[/QUOTE]

Niin, luin uudelleen aloitukseni ja kerroin ystäväni tarinan. Ihmettelin koska hän on saanut niin ilkeitä puheita ja kaltoinkohtelua osakseen. Ja vieläpä äiti-ihmisiltä!

Niin, luin uudelleen aloitukseni ja kerroin ystäväni tarinan. Ihmettelin koska hän on saanut niin ilkeitä puheita ja kaltoinkohtelua osakseen. Ja vieläpä äiti-ihmisiltä!

Aivan. Ihmettelet ja kauhistelet tässä ketjussa niiden muiden suhtautumista ;) Eli ihan samalla tavalla sinäkin sorrut siihen kauhisteluun mitä et mielestäsi koskaan harrasta. Ja minä väitän että ihan joka ikinen sortuu, myös sinä tässä ketjussa :)

Yhteistyössä