Nyt on pieni morkkis...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
tulipahan oltua aikalailla humalassa eilen ja törmäsin sitten baarissa tosi mukavaan mieheen. Juteltiin niitä näitä ja ilmeisesti hän tykästyi minuun, kunnes näki kihlasormukseni. Hän sanoi ettei varatut naiset kiinnosta, mutta siitä huolimatta yhtäkkiä suuteli minua..minä annoin sen tapahtua.. Itseasiassa tuntui kivalle, siitä onkin aikaa kun minua on suudeltu, vaikka parisuhteessa olenkin.
Tämän hetkisellä miesystävälläni ja minulla on ollut pitemmän aikaa vaikeuksia, en niistä sen tarkemmin ala tässä kertomaan, mutta eihän se tietenkään oikeuta pettämään, sen tiedän.

Yksin sitten tietenkin lähdin kotiinpäin. Olenko ihan kamala jos en tästä miesystävälleni kerro? Nyt on morkkis, mutta ehkä se tästä helpottaa?

No sano yks hyvä syy miksi kertoisit??? Haluat tapella miehesi kans? Aiheuttaa lisää ongelmia? Se, että saat ukkosi mustasukkaiseksi tuskin auttaa teidän parisuhdetta.

ELLEI joku sit nähnyt ja siksi pitäis kertoa. Mut kyllä siinäkin tilanteessa vähättelisin ja paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tulipahan oltua aikalailla humalassa eilen ja törmäsin sitten baarissa tosi mukavaan mieheen. Juteltiin niitä näitä ja ilmeisesti hän tykästyi minuun, kunnes näki kihlasormukseni. Hän sanoi ettei varatut naiset kiinnosta, mutta siitä huolimatta yhtäkkiä suuteli minua..minä annoin sen tapahtua.. Itseasiassa tuntui kivalle, siitä onkin aikaa kun minua on suudeltu, vaikka parisuhteessa olenkin.
Tämän hetkisellä miesystävälläni ja minulla on ollut pitemmän aikaa vaikeuksia, en niistä sen tarkemmin ala tässä kertomaan, mutta eihän se tietenkään oikeuta pettämään, sen tiedän.

Yksin sitten tietenkin lähdin kotiinpäin. Olenko ihan kamala jos en tästä miesystävälleni kerro? Nyt on morkkis, mutta ehkä se tästä helpottaa?

Olen tatuoitu jätkä!

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Itse en kertoisi.

minäkin ajattelin että ehkä on parempi jättää kertomatta..mitä turhaan toista suututtaa. Vaikka oma mies aina esittääkin niin "kovaa jätkää", niin kyllä voisi aika raskaasti ottaa jos tuon hänelle kerron. Eihän mitään peruuttamatonta oikeastaan tapahtunut. Tuntui vaan kivalla kun minäkin saan joskus positiivista huomiota..kotona sitä harvoin saa :(

Alkuperäinen kirjoittaja MB:
No sano yks hyvä syy miksi kertoisit??? Haluat tapella miehesi kans? Aiheuttaa lisää ongelmia? Se, että saat ukkosi mustasukkaiseksi tuskin auttaa teidän parisuhdetta.

ELLEI joku sit nähnyt ja siksi pitäis kertoa. Mut kyllä siinäkin tilanteessa vähättelisin ja paljon.

enpä usko että kukaan näki. tai jos näki, niin ainahan voi tosiaan vähätellä jos joku menisi juoruamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Olen tatuoitu jätkä!

jep, tiedän...hyi hyi... :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä kerro, mutta ota nyt asiaksesi hoitaa parisuhteenne kuntoon, etenkin, jos teillä on lapsia.

yritetty on, mutta aika tuloksetonta. meidän suhteesta puuttuu se läheisyys, hellyys, miksi sitä nyt haluaakaan kutsua.

Alkuperäinen kirjoittaja ma:
Ei ihan kaikkea tarvi kertoa puolisolle. Mitä ja kuka hyötyisi siitä että kerrot että olet suudellut toista miestä. Aika mitätän juttu mielestäni.

eihän siitä kukaan hyötyisikään.. kyllä tämä varmaan unohtuu ajan kuluessa. Oikeastaan vain harmittaa että on mukavia sinkkumiehiäkin olemassa ja minä elän tylsässä parisuhteessa. Eihän se tosin oikeuta suutelemaan muita...en tiedä miksi annoin sen tapahtua :( onko kenellekään muulle käynyt noin?