A
ap
Vieras
tulipahan oltua aikalailla humalassa eilen ja törmäsin sitten baarissa tosi mukavaan mieheen. Juteltiin niitä näitä ja ilmeisesti hän tykästyi minuun, kunnes näki kihlasormukseni. Hän sanoi ettei varatut naiset kiinnosta, mutta siitä huolimatta yhtäkkiä suuteli minua..minä annoin sen tapahtua.. Itseasiassa tuntui kivalle, siitä onkin aikaa kun minua on suudeltu, vaikka parisuhteessa olenkin.
Tämän hetkisellä miesystävälläni ja minulla on ollut pitemmän aikaa vaikeuksia, en niistä sen tarkemmin ala tässä kertomaan, mutta eihän se tietenkään oikeuta pettämään, sen tiedän.
Yksin sitten tietenkin lähdin kotiinpäin. Olenko ihan kamala jos en tästä miesystävälleni kerro? Nyt on morkkis, mutta ehkä se tästä helpottaa?
Tämän hetkisellä miesystävälläni ja minulla on ollut pitemmän aikaa vaikeuksia, en niistä sen tarkemmin ala tässä kertomaan, mutta eihän se tietenkään oikeuta pettämään, sen tiedän.
Yksin sitten tietenkin lähdin kotiinpäin. Olenko ihan kamala jos en tästä miesystävälleni kerro? Nyt on morkkis, mutta ehkä se tästä helpottaa?