H
harmaa
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Mjaa...monet vanhemmat viettävät JOKAISEN uuden vuoden, joulun, juhannuksen, vapun ja muutkin viikonloput muksujensa kanssa. Olethan ollut tietoinen miehen lapsesta kun olet miehen itsellesi ottanut... Mitäs sitten jos teille tulee yhteisiä lapsia, itketkö sittenkin kun ne aina siinä vaput ja juhannukset on eikä mihinkään pääse kahdestaan.
No tää mullekin tuli ekana mieleen...
Tosin enpäs näistä uusperhekuvioista mitään tiedä, mut en varmaan hirveesti ole menettäny...
Ootteko te tosissanne... :headwall:
No mitä sä sitten kuvittelen. Että ne lapset ryytätään aina juhlapyhiksi mummuille ja vaareille ja muitten harteille, että vanhemmat pääsee vähän "laatuaikaa" viettämään? Kuvitteletko sä oikeesti niin? Ei mulla ainakaan riittäs pokkaa laittaa lapsia hoitoon vappuna ja juhannuksena ja pääsiäisenä ja jouluna ja uutena vuotena. Kyllä meillä osataan juhlia ihan lastenkin kanssa näitä juhlia. Muuten sitten vietellään sitä kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa, mutta juhlat juhlitaan lasten kanssa. Ei kaikilla ole sitä "luksusta" että pukataan sen toisen vanhemman kotiin lapset aina kun itellä sattuu olemaan jotain "muuta". Että kyllä mä olen ihan tosissani sorkke vaan