Nyt paloi pinna -lopullisesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Esikoinen on jo kuukausia kiukutellut joka asiasta. Milloin on sukka huonosti, milloin lelut väärässä paikassa. Äsken pyysin poikaa puurolle. Poika tuli ja istui nätisti tuolille. Mutta, puurossa oli ylimääräinen kolo ja siitä syntyi sit taas kauhea huuto. Poika huusi ettei syö puuroa ja lähti olohuoneeseen. Mä sanoin perään, että jos nyt menet sinne, niin tämä puuro lähtee pois, etkä saa sit enäa aamupalaa. Sitten poika aloitti tapansa mukaan ihan hirveän huutamisen. Huusi ihan suoraa AAAA-huutoa. Multa paloi pinna ja huusin pojan paikalleen istumaan. Sen jälkeen "matkin" pojan käyöstä eli huusin suoraa huutoa ja "kiukuttelin". Näytin siis pojalle miten hän itse käyttäytyy. Poika katsoi mua suu auki. Meinasi ruveta huutamaan, mutta kun mä istuin takaisin tuoliin ja olin hiljaa, niin poika pyysi anteeks. Mutta mulla on sellainen olo, että parin tunnin päästä on taas joku asia huonosti ja alkaa taas kauhea huuto... Enkä enää tiedä mitä pitäisi tehdä... :/

Auttaisko teille semmoinen tarra taulu. Aina kun on päivän nätisti eikä kiukkua niin saisi tarran. Jos kyseessä on siis 5v.?

Tai joka huudosta esim. eteisen tuolille istumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Ja ikää on? Mä veikkaan: viis vee. :xmas:

No mistäs tiesit? Toi vaihe kuulemma tulee yleensä 6v:nä....

Mä tossa jo laskin että onko jo eskarissa. Eskareilla kun tulee ihan kamala taantuminen usein keväällä.

Meillä on samanlainen viis vee, sillä erotuksella että on tyttö.

Oli kuule lähellä etten käskenyt perjantaina jäämään isälleen ikiajoiksi, oli niin hankala päivä ett kielenpäällä oli jo. Mutta nielaisin sen.

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:

Mä tossa jo laskin että onko jo eskarissa. Eskareilla kun tulee ihan kamala taantuminen usein keväällä.

Ei, ensi syksynä menee. Poika on kyllä aina ollut temperamenttinen, mutta tää käy jo hermoille...

Mä oon tolle meidän kundille kanssa joskus tehny noin, ikää pian neljä. Sillä on tapana vinkua/narista kun se jotain haluaa, ja mun karvat nousee aina pystyyn :headwall: Sit mä narisen takasin, niin se yleensä loppuu siihen, hetkeks.

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:

Ei, ensi syksynä menee. Poika on kyllä aina ollut temperamenttinen, mutta tää käy jo hermoille...

Juu sitä mä tossa laskin että ei ole vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:
Alkuperäinen kirjoittaja varma tieto:
tuollainen poika varmasti ajautuu isona huonoon seuraan ja alkaa käyttämään huumeita ja koulutkin jää käymättä, kyllä sen jo näkee.
omko sinulta äiti unohtanut vaihtaa vaipan

Mulla on kuule kotona oma 5 vee, eikä todellakaan ole noin huonoa käytöstä

tuollainen poika varmasti ajautuu isona huonoon seuraan ja alkaa käyttämään huumeita ja koulutkin jää käymättä, kyllä sen jo näkee.

Jos sä olet ikinä nähnyt kenenkään lapsesta edes hiustupsua, mä suuresti ihmettelen. Nyt sä voisit häipyä jonnekin mäkeen tästä ketjusta, koska oikeasti: sinua ei kaivata. Kiitos, ja oikein mukavaa päivänjatkoa. :xmas:

Lapset on erilaisia. Jotkut lapset näyttää suuttumuksensa sillä että mököttävät yksin ja hiljaa, jotka kiipeävät äidin tai isän syliin, jotkut huutavat. Oon tässä miettinyt, että onko tuo käytös osittain mun "vika", koska olen ite ollut pienenä aika temperamenttinen.. Siis sukuvika.... :whistle:

Jos sä olet ikinä nähnyt kenenkään lapsesta edes hiustupsua, mä suuresti ihmettelen. Nyt sä voisit häipyä jonnekin mäkeen tästä ketjusta, koska oikeasti: sinua ei kaivata. Kiitos, ja oikein mukavaa päivänjatkoa. :xmas: [/quote]

just, ei ihme että lapsenne ovat kamalia, kun omatkin käytöstapanne ovat tuota mallia. ei hyvää päivää tätä maailmaa ja mihin tässä ollaan menossa!

Jos sä olet ikinä nähnyt kenenkään lapsesta edes hiustupsua, mä suuresti ihmettelen. Nyt sä voisit häipyä jonnekin mäkeen tästä ketjusta, koska oikeasti: sinua ei kaivata. Kiitos, ja oikein mukavaa päivänjatkoa. :xmas:

just, ei ihme että lapsenne ovat kamalia, kun omatkin käytöstapanne ovat tuota mallia. ei hyvää päivää tätä maailmaa ja mihin tässä ollaan menossa![/quote]

Maailmanloppuun, ja kyllä, ennenkö kerkiät edelle myönnän, että se on täysin mun vikani, ja mun lapsen joka on temperamenttinen siitä syystä että äiti on persiistä. Moro. :wave: :saint:

Muuten, tuli mieleen tosta ekasta jutusta että sukka on huonosti..

Meillä on sellanen vaihe, että sukkahousut hiertää ja kiertää ja on kamalat: niiden kanssa on tapeltu joka aamu ja mulla sitten leikkas tässä eräänä päivänä kiinni. Painelin kauppaan ostamaan sille legginsejä, päätin että piru vieköön enää ei tapella. Ajattelin tehneeni hyvänkin työn, ja aamulla tarjosin niitä uusia housuja sitten suoraan kaupan pussista päälle: neiti vain vilkaisi niitä ja ilmoitti että "Silitä noi. Niissä on ryppyjä". Tosi silleen tuimaan sävyyn, melkein vihasesti.

Olin ihan että haist..... Tosiaan rupea silittämään neitin kaupan hyllystä tulleita pöksyjä seiskalta aamulla ennen tarhaan lähtöä, ihan kuin ois vähän muutakin toimintaa yleensä noin aamuisin. :kieh:

[
Maailmanloppuun, ja kyllä, ennenkö kerkiät edelle myönnän, että se on täysin mun vikani, ja mun lapsen joka on temperamenttinen siitä syystä että äiti on persiistä. Moro. :wave: :saint: [/quote]

Mä en ala *itkee* Olen yrittänyt jo viiden vuoden ajan tuoda tämänkin palstan kautta hiukan tasoa keskustelulle ja kastavustavoillenne, mutta ei ei ei. Käyttäytymisenne menee aina vain kamalammaksi. Eikö teillä itsellänne ole paha olo??

Yhteistyössä