Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:voi mun 12v poika sano et " hyi vähä ruma", mut minust aika hyvä idea
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Vau! MIelettömän hieno! :heart: :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:Alkuperäinen kirjoittaja v:voi mun 12v poika sano et " hyi vähä ruma", mut minust aika hyvä idea
Ja mun poika(jonka jalka tuo on) sanoi: hyi, äiti yäk...
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:Niin onks tää nyt normaalia et tähän koskee ihan sairaan paljon?????
Itse tatuoiminen ei sattunut mutta nyt... |O
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:mie justiinsa tänään sanoin kaverille päivällä että mie haluan tuommosen lapaan... :ashamed: ja siihen viereen neitin nimen ja syntymäajan...
enkä sitte oo sinnuu matkimassa... :snotty:
ja aivan ihana on :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiva on, mut ainoa mihin mä kiinnitin huomiota oli se, että mun silmääni tuo jalkapohja on väärinpäin. Eli mä olisin pistänyt peukkuvarpaan oikealle ja siis jalan niin päin.
Juu, mut tuo on suoraan siitä lapusta mihin synnärillä pojan jalka painettiin. En halunnut paljoa muutella =)
Siinä tapauksessa olisin pistänyt sen sitten toiselle puolelle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:Alkuperäinen kirjoittaja v:voi mun 12v poika sano et " hyi vähä ruma", mut minust aika hyvä idea
Ja mun poika(jonka jalka tuo on) sanoi: hyi, äiti yäk...