Nyt se sitten tapahtui meille =(

14.07.2007
696
0
16
Nyt se sitten tapahtui meille...

Meinaan se, että meidän 2,5vee roikkui kuudennen kerroksen ikkunasta... :ashamed: Ja miksi? No siksi, että tän helvetin asunnon kaikki paikat leviää käsiin!!! |O |O
Ikkunoissa on tällaiset kiinnityssysteemit
ylhäällä ja alhaalla. Alhaalla olevat oli kiinni ja niin PITI OLLA ylimmätkin, MUTTA MUTTA... ikkunankarmit on niin lahot, että se kiinnikehän olikin yllätys yllätys irti siitä karmista ja toi jätkä sai ikkunan auki |O

Että näin näitä vahinkoja vaan tapahtuu.
Mä otan KAIKEN paskan niskaani, mukisematta. Pitäis olla tarkempi, pitäis katsoa, että kaikki on kunnossa, mutta kun asunto ei ole oma ja 1937 vuonna rakennettu niin eipä sitä kaikkea huomaa vasta kun on liian myöhäistä :ashamed:

Ja missä minä olin? Joo, olin katsomassa telkkaria. Jätkä touhuaa usein omiaan, mutta tähän asti olen eliminoinut kaikki vaaratekijät, mm. hellan, pesuaineet, tuuletusikkunat ym. Tämä juttu tuli ihan puun takaa :ashamed: :ashamed:

*ei edes viitsi avata sateenvarjoa*

Voi kamalaa!! Eihän kuitenkaan mitään ehtinyt tapahtua? Noita vaan tapahtuu ja jos asunto ei ole oma niin kyllä siinä on kädetön.. kysy kuitenkin vuokranantajaltasi, että saisitteko laittaa ikkunoihin jotkut varmistusjutut. Nyt et takuulla uskalla poikaa jättää silmistäsi ja kyllä esim. vessaan pitää päästä

nimim. äiti, jonka vessareissun aikana tyttö tippui tuolilta (tiskasi astioita) ja joutui sairaalaan

Me tehtiin täällä jo remonttia melkein pari kuukautta... mä maalasinkin ne ikkunankarmit, mutta en tietenkään huomannut, että se kiinnike on irti. Eikä noita ikkunoita tule ikinä avattua, joten...

Tottakai mä nyt laitan noi jollain kiinnikkeillä kiinni :/ Ja todella tarkkaan laitankin |O

Me ollaan korjattu täällä ihan älyttömästi yhtä sun toista. Repsottavaa lattiaa, rikkinäistä roskiskaapinovea, irtonaista kynnystä, hajonnutta suihkua jne. En vaan olis ikimaailmassa tajunnut, että nuokin helvetin kiinnikkeet voi oikeasti irrota (tai siis löystyä ) :ashamed:

Niin ja ihan satavarmasti ollaan Iltalehdessä seuraavan 24 tunnin sisällä. Tuon näki ainakin muutama ihminen + kaikki omista ikkunoistaan... :ashamed: Tuo likkakin tuli vaan sanomaan, että poika heittää tavaraa ikkunasta... Hetki meni, että tajusin mitä tuo tyttö tarkoittaa :ashamed: :'(

Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Toi on meidän pahin painajainen :/ Meillä ikkunat aukee kahvoista vääntämällä ihan levälleen. Ja niitä ikkunoita on 17 + partsin ovi :kieh: Eikä niihin edes saa laitettua stoppareita.

Mä ruuvasin kahvat irti kaikista ikkunoista ja laiton parvekkeen oveen semmosen vanhanaikaisen hakasysteemin. Ei nättiä ikkunat ilman kahvoja, mutta turvallista.