Nyt se sitten tapahtui...

NalleKarhuÄiti

Aktiivinen jäsen
10.04.2006
2 282
1
36
tämä on saanut tarpeeksi tästä taloyhtiöstä.
lupasin yrittää kestää, mutta myös sen, että jos joku asia tapahtuu niin minä en tähän jää.
Nyt se sitten eilen tapahtui, enkä yhtään ihmettele.
Nyt ois sitten kova urakka kääntää miehen pää.
ja nyt taitaa olla kyseessä jo paikkakunnan vaihto. :headwall:
Niin joo en voi kertoa asiaa vielä koska ei ole yleisessä tiedossa.

Tämä laiva pelastettiin haaksirikolta jo kaksi kertaa, nyt ois aika hypätä pois hukkuvasta laivasta.

Mietin vain kun uskon johdatukseen, että viime viikolla eksyin diakonissa sivuille ja mietin, että se voisi olla se ammatti johon haluan ja jota olen etsinyt 15vuotta , mutta koulutus ois oulussa. hmm... pitää kyllä miettiä tätä asiaa viikon päästä kun pääsen lomalle viikonlopuksi.

Jokseenkin hämärää tekstiä :/

Yritetäänpä jotenkin tulkita.
Taloyhtiö hoitaa asioita päin helvettiä ja kaksi kertaa se on pelastettu pinteestä. Nyt menivät mokaamaan niin pahasti että pitää muuttaa toiselle paikkakunnalle.
Ja jotenkin toi diakoniahommakin tähän kai liittyy mutta en keksi miten.

Näillä pohjatiedoilla neuvoisin haastamaan jonkun naapurin tai siwan kassan oikeuteen.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Jokseenkin hämärää tekstiä :/

Yritetäänpä jotenkin tulkita.
Taloyhtiö hoitaa asioita päin helvettiä ja kaksi kertaa se on pelastettu pinteestä. Nyt menivät mokaamaan niin pahasti että pitää muuttaa toiselle paikkakunnalle.
Ja jotenkin toi diakoniahommakin tähän kai liittyy mutta en keksi miten.

Näillä pohjatiedoille neuvoisin haastamaan jonkun naapurin tai siwan kassan oikeuteen.

Eikö tää diakonia-homma ollut jotenkin bonusta tässä? Jumalan johdatusta tjsp? =)

meitä kusetettiin kaupoissa ja nyt näihin on 2 vuoden aikana tehty mittavat homeremontit.
oikeuden käynti myyjää vastaan on kesken.
rempat jakoi porukan kahtia ja ei edes päivää kestänyt sanoa niille jotka olivat vastapuolella.
tehtiin äänestys ja enemmistö joka oli remonttien kannalla voitti.
huokasin jo, että kyllä tämä tästä ja jos porukka nyt osaisi olla aikuismaisessa kontaktissa.
Mutta taas tuli jotain eteen ja en jaksa enää olla siinä mukana.
jos vaikka vähän asia selkenisi. eli jatkuvaa riitelyä, tappelua ja uhkailua.

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Hmm. Minäkin tavallaan uskon johdatukseen, mutta kaikki nettisivut joille olen eksynyt... no, joo... ei kestä edes päivänvaloa. :whistle:

Mutta diakonin työ on mukavaa, mitä olen sivusta seurannut, itse haluisin suntioksi. Ja olen kuulema ylikoulutettu.

*kirjoittaa googleen diakonissa ja "eksyy" diakonissasivuille, oooh, uskon johdatusta*

Hmm. Minäkin tavallaan uskon johdatukseen, mutta kaikki nettisivut joille olen eksynyt... no, joo... ei kestä edes päivänvaloa. :whistle:

Mutta diakonin työ on mukavaa, mitä olen sivusta seurannut, itse haluisin suntioksi. Ja olen kuulema ylikoulutettu.

Niin.
mutta olen rukoillut johdatusta sille, mitä minun elämässäni kuuluisi tehdä etten enää jaksa jahkailla.

Ja toisaalta olen sanonut, että niin kauan kuin tämä asia ei tapahtuisi asun tässä ja jos tämä tapahtuu niin asunto menee myyntiin tai vuokralle ainakin.
Ja nyt se sitten tapahtui.

Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:

Niin.
mutta olen rukoillut johdatusta sille, mitä minun elämässäni kuuluisi tehdä etten enää jaksa jahkailla.

Ja toisaalta olen sanonut, että niin kauan kuin tämä asia ei tapahtuisi asun tässä ja jos tämä tapahtuu niin asunto menee myyntiin tai vuokralle ainakin.
Ja nyt se sitten tapahtui.

Mikä se asia oli?

Yhteistyössä