A
"a p"
Vieras
Eipä tarvi ihmetellä miksei mies mulle koskaan soita...tänään soitti töistä ja mä vaan tiuskin sille hyvin hermostuneena. Toinen lapsista huusi kurkku suorana ja mä tiuskasin miehelle tosi ikävään sävyyn et "oliko sulla vielä muuta?" Ja mä tiuskin muutenkin..ja mökötän. Ja naamanikin on varmaan aina norsunv***lla
On vaan niin vaikea hillitä puheitaan, kun tuntuu et ei vaan taas jaksais, ollenkaan. Mitäköhän mä olen tehnyt, et mulla on ihana mies. Joo, ei aina älyä tehdä kotitöitä käskemättä, eli ei ole mikään palstan unelmamieskään. Toisaalta on senkin syytä siinä mielessä, ettei ajattele mua ja hae apua lääketieteelliseen vaivaansa. Saisi sairaslomaa heti ja helpotuksen oloonsa, eikä tarvis aina kotona valitella kipujaan..
Ja lapset.. noh ei mitään herran enkeleitä nekään ole. Pieniä kumpikin, eikä osaa sanoa mikä mättää. Kiukkuavat päivästä toiseen ja mitään ei uskota. Joskus ovat niin ihania kullannuppuja, mutta yleensä tuo eka vaihtoehto. Lapsiani rakastan yli kaiken, mutta joinain päivinä tuntuu et ei vaan jaksa. Tunnetta en paremmin osaa kuvailla. Yleensä aiheuttaa sen, että itken lohduttomasti kymmenen minuuttia ja kerään itseni. Todennäköisesti huonoilla öillä on osuutta olotilaani.
Mitään itsetuhoisia ajatuksia mulla ei koskaan ole. Siitä ei ole kyse. Pitäisi varmaan opetella pyytämään apua läheisiltä, kun varmaan sitä saisi. Tämä on vaan taas näitä päiviä
Kiitos, kun sain purkautua. Ja pitkästi
Nyt jo vähän olo keveni, kun sai tuntojaan kirjoitettua.
Ja lapset.. noh ei mitään herran enkeleitä nekään ole. Pieniä kumpikin, eikä osaa sanoa mikä mättää. Kiukkuavat päivästä toiseen ja mitään ei uskota. Joskus ovat niin ihania kullannuppuja, mutta yleensä tuo eka vaihtoehto. Lapsiani rakastan yli kaiken, mutta joinain päivinä tuntuu et ei vaan jaksa. Tunnetta en paremmin osaa kuvailla. Yleensä aiheuttaa sen, että itken lohduttomasti kymmenen minuuttia ja kerään itseni. Todennäköisesti huonoilla öillä on osuutta olotilaani.
Mitään itsetuhoisia ajatuksia mulla ei koskaan ole. Siitä ei ole kyse. Pitäisi varmaan opetella pyytämään apua läheisiltä, kun varmaan sitä saisi. Tämä on vaan taas näitä päiviä
Kiitos, kun sain purkautua. Ja pitkästi