pääsiäisen huonoin vaimo ja äiti =/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono äiti

Vieras
olen minä varmaan...

pakko purkaa tunteita tänne vaikka lisää lokaa varmaan sataa mutta so..

Ei jaksa vaan enää iskeä mikään ,asutaan ahtaasti tilapäisesti ,seinät kaatuu kaikkien päälle, muutto isompaan jossain hamassa tulevaisuudessa. Miehen kanssa riidellää ihan koko ajan, käydään toisten hermoille, lasten kanssa on ihanaa välillä mutta siis niin hataasti ollaan että väkisinkin käydään toisten hermoille. kenelläkään ei ole omaa hetken rauhaa, lapset tappelee ,riitelee..hirveä meteli koko ajan.

sitten vielä iskee mulla aina nää pyhämasikset ,tuntui eilen kaupassakin käydessä että kaikilla edes yritetään viettää pääsiäistä ,ostetaan hyvää ruokaa ,juomaa ym..mitäs meillä miestä ei kiinnosta vaikka ei edes syötäisi ,vaikka hänen puolelta tulee vieraitakin käymään, mitään perinteitä ei edes yritetä vaalia lapsille...siis pääsiäistä ei meillä edes ole...siis ja olen vielä niin pirullinen etten varmasti tee hänen sukulaisten eteen yhtään mitään jos ei viitsi itse panostaa millään tavalla...aamulla näytti naamaa kun lenkille sanoin lähteväni kun en ole viikkoon päässyt kunnolla eteistä pitemmälle =/

näin meille ja kaiken huipuksi olen vielä niin surkea vaimo että tekstailen toiselle miehelle =/..juu ,niin huono..tällä miehellä on ihana huumorintaju ja meillä on mielenkiintoisia viestittelyjä...en edes jaksa tätäkään salailla mieheltä,tietää että jollekin miehelle viestittelen mutta ei sitä kai edes kiinnosta...

lasten vuoksi en haluaisi erota mutta mitä muutakaan tässä voi...siis kaikki on niin päin... että tuntuu että tästä kriisistä ei selvitä! Luulen että alpsetkaan ei nauti tästä tilanteesta, olen yleinen iloinen kun olen lasten kanssa ,mies kun saapuu kotiin ,hyvätuuleni häviää sen samantien...

Mä en oikein ymmärrä. Asutte ahtaasti väliaikaisesti, ja se tuntuu olevan kaiken tuon eripuran ja kärsimättömyyden syy. Miksi sitten erota lopullisesti sellaisen tilanteen takia, joka on väliaikainen? Ja tuo toiselle miehelle viestittely... sehän on ihan erillinen asiansa, ei mitenkään liity sinun mieheesi tai tee sinun miehestäsi huonompaa, että on olemassa mies, joka käyttäytyy sinua kohtaan mukavasti. Onko sinulla aina ollut tuollaiset välit miehesi kanssa? Tuskin. Eikö kannattaisi ennemminkin tehdä jotain sen eteen, että tilanne oman miehen kanssa paranisi, kuin ryhtyä sille tielle, että aina vaihtaa hauskempaan, iloisempaan ja kepeämpään mieheen ja parisuhteeseen kun omassa parisuhteessa alkaa olla vaikeuksia ja väsymystä?

Ei meilläkään ole koskaan ollut minkäänlaisia pääsiäisperinteitä. Tiput ja ruohot + suklaamunat, ei muuta. Ja olen eronnut sen takia, että avioliitto tuntui ahtaalta ja huonolta ratkaisulta. Meilläkin lapsia, ja nimenomaan lapsien sekä itseni takia erosin. No, vielä ei ole uutta miestä mutta olo on mukavan tasapainoinen.

Tasapaino elämään pitää löytää itsensä tutkiskelusta,muuten on ikuinen oravanpyörä,suhteesta toiseen ja aina uusi kun edellisen kanssa tuntuu pahalta ja lapset siinä sivussa sitten kärsimässä monia eroja.

voisin sanoa että asunnon ahtaus lisää tätä ahdistusta kun on muutenkin huonot välit, ja muutto isompaan on joskus hamassa tulevaisuudessa..sekin rassaa kun en tunne tältä paikkakunnalta ketään ,ja minä olen ainut kuka haluais muuttaa täältä takas kotipaikkakunnalle..miehen työ täällä.

meillä on ollut monta vuotta tois kireät välit, ei olla seitsemään vuoteen käyty missään kahdestaan ja ei päästä nytkään kun ei ole ketään kelle lapsia jättää hoitoon, sekin selävsti rasittaa suhdetta kun ei ole aikaa toiselle

tuo toiselle miehelle viestittely alkoi siitä kun oma mies ei osoita mua tai lapsia kohtaan mitään tunteita...ollaan paperilla naimisissa. Viestittely toisen miehen kanssa on ollut ihanaa ,saanut jakaa arkipäivän juttuja ihan...oma mies ei halua keskustella oikeastaan mistään..=/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voithan sinä lasten kanssa kehittää omat perinteet ja juhlia pääsiäistä. Viis ukosta.

Mä tein niin vuosikaudet.Mies onnistui pilaamaan tunnelman kyllä tehokkaasti aina silti.Lapsilla on paskat muistot siitä mutta hyvät muistot siitä että äiti teki kaiken et olois ollu kivaa,isän kännääminen ja meuhkaaminen vaan pilas aina sen.
Nyt meillä on pääsiäisruohot,tipuja,hyvää ruokaa ja juomaa,munia,nameja muutenkin ja tunnelma leppoisa.kaikilla on hyvä olla eikä ahdista kuin se että exä soittelee lapsille taas umpikännissä koko pääsiäisen.

^ oikeesti tuossa on järkeä ,jos toista ei kiinnosta niin miksi antaisin sen pilata lastenkin riemun..meillä laitetaan kohta koristeet esille ja pääsiäismunat kehiin..ukko voi synkistellä miten lystää..eli kohta olen vaan huonoin vaimo mutta huono äiti en halua missään nimessä olla.