Alkuperäinen kirjoittaja Saanko kysyä;25628007:Oletkohan sama muija joka paikallisessa perhekerhossa aina kailottaa kovaan ääneen lasten nimiä?
Varmaan. Kailotan kaiken muunki kovaan ääneen. Mulla on huono kuulo. Taidan tietää, kuka kysyy.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Saanko kysyä;25628007:Oletkohan sama muija joka paikallisessa perhekerhossa aina kailottaa kovaan ääneen lasten nimiä?
Olet vielä vihainen, kun äänestin Haavistoa? :saint:
Lastenlääkäri tietää kiistattomasti aina kaiken?
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25628035:
Voi sinuu.... :hug: Tuutko Tytsin avecina tupareihin?![]()
Tervetuloa, musta vrs!
Välillä musta tuntuu että sä olet joissakin asioissa mun paha kaksoseni. Möläytät kaiken mitä mä haluaisin sanoa mutta en voi koska "jokainen äiti tietää mikä on omalla kohdalla parasta, eikä toisia voi tuomita liirum laarum jne...".
Ihanaa! Just toi liirumlaarumi on se, mitä eniten inhoon!![]()
Siitä vois seurata kolmiodraama. :O Katos, kun sä olet siellä kans.Jos muistat aiemmat ketjut.
Varmaan. Kailotan kaiken muunki kovaan ääneen. Mulla on huono kuulo. Taidan tietää, kuka kysyy.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Saanko kysyä;25628081:Vau,jännää. Anna vaikka vihje kuka voisin olla![]()
Samaa mieltä.![]()
Onko sulla täällä musta nikki? Lyhyt, ruotsinkielinen (nikki)? Tai sit mietin sellasta vähän tummempi tukkasta...?
Joku tuomitsee kovalla kädellä ne, jotka eivät imetä, joku toinen tuomitsee kovalla kädellä mielenterveysongelmaiset. Joku nynny ei uskalla tuomita ketään, paitsi ehkä hiljaa mielessään keskiyöllä pimeässä.
Todennäköisesti nikit ovat menneet sekaisinHaluatko tarkemmin purkaa, mikä kommentissani oli lapsellista?