tein sitten rikosilmon exästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei nyt mustana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja lalallaa:
Samaa mieltä. Ap tässä on syypää, jos tässä nyt sellaista haetaan. Ihan turhaan alkoi vittuilemaan. Nehän on jo eronnut, ja syykin selviää tästä aloituksesta. Miehellä mennyt hermot ap:n jatkuvaan vittuiluun. Sävy käy ilmi noista sen viesteistä.

Olet aika kuvottava ihminen. Häpeäisit.

Tekeekö ap:stä viestiensä perusteella saamani kuva minusta kuvottavan?

Alkuperäinen kirjoittaja sä olet kyllä tyhmä ämmä:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja ei nyt mustana:
No ainakin mun exällä on sellainen työ että voi vasta viittä vaille klo 16 tulla ilmoitus että se onkin sitten viikonloppu töissä.
Kyllähän se korpee muttei se exän vika ole ja hän ottaa vastaavaasti sitten toisella kertaa.
Eri asia olis jos tuo olis jatkuvaa mutta se ei tullut ap.n viestistä ilmi että tuo olis jatkuvaa toimintaa.
Pitää sitten vaan hankkia lapsenvahti jos on jo valmiiksi sovittu meno mitä ei voi peruuttaa.
Eikä ap voi vaatia että hänen exänsä joutuu kyselemään ap.lta lupaa tehdä työtään.
Molemmilla on eron jälkeen omat elämät.

ok. eli se on myös ok, et mä ilmotan siinä vaihees ku ois takas tuomas, et enpäs muuten ookkaan kotona. katotaan millon palaan. sun tappio, mut ei voi mitään...?

Toki sä voit antaa tytön kokonaan isälleen jos sulla on noin vaikeeta.Mä en ymmärrä miten sä voit vastata ihan asialliseen viestiin asiattomasti ja provosoida toista ja sitten vinkua kun se provosoituu.Et säkään kyllä käyttäydy niinkuin vastuuntuntoinen kypsä äiti.
Toki se mies vastasi törkeesti mutta se teki sen vain koska sä provosoit.
Ja kun ei teidän taustoja tiedä sen enempää ei voi kommentoida paljonko se sun puoleltas on tuota vittuilua kuunnellut ja sen takia paloi pinna.
Et sä ajattele lasta yhtään hetkeä tässä tilanteessa vaan vain ja ainoastaan sitä että SUN menos peruuntui,viis siitä tapaako lapsi isää vai ei.Kuitenkin pitäisi olla pääasia se että lapsi näkisi isäänsä eikö?
Mikä sua estää hjankkimasta lapsenvahtia jos se sun menos on niin tärkeä?
Ai niin,siitä pitää maksaa,isälle ei tarvi.

Aina vaan hullummaksi menee. Et tiedä, miten paljon ex on joutunut kuuntelemaan ap:n vittuilua, mutta heti tiedät, että ap:ssa on vika? Minusta hän tuossa aiemmin kertoi, että on jatkuvasti joutunut kestämään noita ohareita. Eikä hänellä saa palaa käämit ikinä?

Mä kommentoin alunperin vaan siihen ensimmäiseen vistiin jossa ei sanallakaan mainittu että tämänkaltainen olisi enemmän sääntö kuin poikkeus.jA SE EXÄN ENSIMMÄINEN VIESTI OLI IHAN ASIALLINEN JOSSA ILMOITTI ETTEI NYT PÄÄSEKKÄÄN JA PAHOITTELI JA LUPASI KORVATA ASIAN MYÖHEMMIN.Eli ap.ssä oli vika kun alkoi haastaa riitaa ihan itse.Olisi vastannut että asia ok ja kuullaan myöhemmin niin mitään ongelmaa ei olisi.
Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.Sitä sai mitä tilasi.

Samaa mieltä. Ap tässä on syypää, jos tässä nyt sellaista haetaan. Ihan turhaan alkoi vittuilemaan. Nehän on jo eronnut, ja syykin selviää tästä aloituksesta. Miehellä mennyt hermot ap:n jatkuvaan vittuiluun. Sävy käy ilmi noista sen viesteistä.

Oletko sä lalalaa jonkunlainen kynnysmatto vai mikä sun ongelmas on? Ap kirjoitti, että erosivat väkivallan takia, ja uhkailuja ja ohareita on ollut aiemminkin? Fiksua olisi, kun ei olisi alkanut provosoida ja vittuilla exälle, mutta vittuilu ei ole oikeutettu syy esittää tappouhkauksia? Vai onko? Jos sä tulet raiskatuksi, niin ajatteletko et se oli ihan oikeutettua kun sulla oli punaista huulipunaa ja hymyilit vieraalle miehelle? Joopa joo.

Alkuperäinen kirjoittaja keke:
Hyi mikä ämmä.

Sanos muuta keke. Harmi ku just tollaset ämmät jakaa toosaa ja lisääntyy.

no, teillähän ymmärrystä sitten riittääkin, kun nainen kertoo viime hetkellä olevansa poissa, et ei nyt voikkaan lasta palauttaa, anteeks. korvaan sitten joskus.
totta kai oletus on, että teillä on varasuunnitelmat, jos ei, niin ei voi mitään. ja tätä on naisella oikeus tehdä milloin huvittaa. siinähän otatte vastaan.

Osaan lukea ap:n luonnetta rivien välistä.

Ei tietenkään väkivalta ole oikein, eikä uhkailut, mutta hehän ovat eronneet jo. Ap haluaa kostaa ja se on mielestäni vielä typerämpää. Antais olla, let it be. Game over jne.

Ei tietenkään väkivalta ole oikein, eikä uhkailut, mutta hehän ovat eronneet jo. Ap haluaa kostaa ja se on mielestäni vielä typerämpää. Antais olla, let it be. Game over jne.

sulla taitaa olla pahoja ongelmia.. :o

Aijaa, no, mun mielestä tappouhkaus on kyllä aika paljon typerämpää kuin "ärsyttävä" tekstiviesti...

Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:

Olet aika kuvottava ihminen. Häpeäisit.

Tekeekö ap:stä viestiensä perusteella saamani kuva minusta kuvottavan?

Se, että tuomitset ihmisen tuolla tavalla, vaikka hänen henkeään uhkaa väkivaltainen ex, ja pistät kaiken hänen syykseen, on kuvottavaa. Oikeasti, katso peiliin.

Sun luonteesi paljastuu jo ihan niiltä riveiltä itsessään.

Kynnysmaton lisäksi olet vieläpä psykologi. Ei hullumpaa, mut enpä haluais vaihtaa sun kanssa osia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko sä lalalaa jonkunlainen kynnysmatto vai mikä sun ongelmas on? Ap kirjoitti, että erosivat väkivallan takia, ja uhkailuja ja ohareita on ollut aiemminkin? Fiksua olisi, kun ei olisi alkanut provosoida ja vittuilla exälle, mutta vittuilu ei ole oikeutettu syy esittää tappouhkauksia? Vai onko? Jos sä tulet raiskatuksi, niin ajatteletko et se oli ihan oikeutettua kun sulla oli punaista huulipunaa ja hymyilit vieraalle miehelle? Joopa joo.

Minä en usko, että tuollainen akka saa seksiä edes maksamalla siitä.

Ihan ihme porukkaa täällä. Jos on sovittu, että lapsi on isällään vaikka joka toinen viikonloppu niin eikös sen pitäis olla isällekin niin tärkeä asia jotta niitä ylitöitä ei oteta. Ja varsinkaan niin, että siitä asiasta ei edes keskustella toisen lapsen huoltajan kanssa...just vaikkapa tämän takia jos toisella onkin jo sovittuja menoja ko viikonlopulle ?

Eli tässäkin tapauksessa niin ap:n olisin pitänyt vaan niellä tappionsa ja unohtaa omat menonsa, kun lapsen isä vaan ilmoittaa ettei ota lasta luokseen kun haluaa ennemmin tahkota rahaa. Missä kohden raha ajaa lapsen ohi ????
Ja mun mielestä toi on aika asiallista sanoa jotta mennään sitten tekemään soppari lastenvalvojan luokse jotta saadaan sitten siellä molempia osapuolia miellyttävä tapaamissopimus aikaiseksi. Tässä kohden tulee vain mieleen, että mitkä ovat isän todelliset intressit edes tavata lastaan ja onko parempi jotta lapsi on sitten vain äidin kanssa...tutustuu isäänsä sitten paremmin kun isällä on aikaa, ellei silloinkin ylityöt paina isälle lapsen edelle.

Olen monesti miettinyt, että minkälaiset miehet oikein täällä roikkuvat haistattelemassa. Valottakaa lalallaa ja kumppanit, että onko teillä todella niin säälittävä elämä, miltä vaikuttaa.

Mä voisin kuvitella exäni latelevan tuollaista, jos meillä yhteinen lapsi olisi ja varmasti menisi näin, että mies ei "yllättäen" voisikaan lasta itselleen ottaa.

Uhkaili minua, kun hänet jätin väkivallan vuoksi, että en tule ensi viikonlopun jälkeen seuraava aamua näkemään ja tulen katumaan tätä yms. OLISI PITÄNYT SYYTE NOSTAA! Seuraavan viikonlopun jälkeen hain hänelle lähestymiskiellon ja nostin syytteen, kun kännipäissään tuli asuntooni (entisellä!!) kaverillani olleella vara-avaimella sisään. Hakkasi, uhkasi tappaa, rikkoi puhelimeni kun olin soittamassa poliisille, lopulta heitti rappukäytävään, jätti avaimet sisälle ja lähti itse nauraen: "Näin siinä käy kun minut jättää!!" omaan kotiinsa. Siellä sitten porasin keskellä yötä verta valuen ja pyysin naapureilta apua. Jouduin muuttamaan pois asunnosta, kun tuli alaoven ikkunan läpi rikosilmoituksen ja lähestymiskiellon jälkeen, koska "olen vitun pehmeä kun nostin syytteen".

Näiden ihmisten mielestä olisi minunkin pitänyt niellä tuo?

Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
Ihan ihme porukkaa täällä. Jos on sovittu, että lapsi on isällään vaikka joka toinen viikonloppu niin eikös sen pitäis olla isällekin niin tärkeä asia jotta niitä ylitöitä ei oteta. Ja varsinkaan niin, että siitä asiasta ei edes keskustella toisen lapsen huoltajan kanssa...just vaikkapa tämän takia jos toisella onkin jo sovittuja menoja ko viikonlopulle ?

Eli tässäkin tapauksessa niin ap:n olisin pitänyt vaan niellä tappionsa ja unohtaa omat menonsa, kun lapsen isä vaan ilmoittaa ettei ota lasta luokseen kun haluaa ennemmin tahkota rahaa. Missä kohden raha ajaa lapsen ohi ????
Ja mun mielestä toi on aika asiallista sanoa jotta mennään sitten tekemään soppari lastenvalvojan luokse jotta saadaan sitten siellä molempia osapuolia miellyttävä tapaamissopimus aikaiseksi. Tässä kohden tulee vain mieleen, että mitkä ovat isän todelliset intressit edes tavata lastaan ja onko parempi jotta lapsi on sitten vain äidin kanssa...tutustuu isäänsä sitten paremmin kun isällä on aikaa, ellei silloinkin ylityöt paina isälle lapsen edelle.

ans muuten olla, jos asetelma olisikin toisin päin! tässähän otettiin uhkailun arvoiseksi vittuiluksi, kun kysäsin, mitä herra tuumaisi, jos itse toimisin samoin, antasin maistaa omaa lääkettään. on se kumma, ettei voi puhua asioista ilman haistatteluja ja uhkauksia. ja myönnän, ois ollut fiksua pitää taas se turpansa kiinni ja kohauttaa olkiaan, mutten kuitenkaan enää jaksanut.

Alkuperäinen kirjoittaja että ootte pehmeitä:
Mä voisin kuvitella exäni latelevan tuollaista, jos meillä yhteinen lapsi olisi ja varmasti menisi näin, että mies ei "yllättäen" voisikaan lasta itselleen ottaa.

Uhkaili minua, kun hänet jätin väkivallan vuoksi, että en tule ensi viikonlopun jälkeen seuraava aamua näkemään ja tulen katumaan tätä yms. OLISI PITÄNYT SYYTE NOSTAA! Seuraavan viikonlopun jälkeen hain hänelle lähestymiskiellon ja nostin syytteen, kun kännipäissään tuli asuntooni (entisellä!!) kaverillani olleella vara-avaimella sisään. Hakkasi, uhkasi tappaa, rikkoi puhelimeni kun olin soittamassa poliisille, lopulta heitti rappukäytävään, jätti avaimet sisälle ja lähti itse nauraen: "Näin siinä käy kun minut jättää!!" omaan kotiinsa. Siellä sitten porasin keskellä yötä verta valuen ja pyysin naapureilta apua. Jouduin muuttamaan pois asunnosta, kun tuli alaoven ikkunan läpi rikosilmoituksen ja lähestymiskiellon jälkeen, koska "olen vitun pehmeä kun nostin syytteen".

Näiden ihmisten mielestä olisi minunkin pitänyt niellä tuo?

Lalalaa olisi varmaan ollut etunenässä kannustamassa sun exää tossa tilanteessa. Varmaan vaatinut jotta sun pitää ottaa ex takaisin..rukoilla ja ruikuttaa sen perään kuinka kaipaat sen nyrkin hellää mäjähdystä jne.

Kyllä on maailma sairas, kun tuollaisille löytyy ymmärtäjiä. Oikeasti.

ans muuten olla, jos asetelma olisikin toisin päin! tässähän otettiin uhkailun arvoiseksi vittuiluksi, kun kysäsin, mitä herra tuumaisi, jos itse toimisin samoin, antasin maistaa omaa lääkettään. on se kumma, ettei voi puhua asioista ilman haistatteluja ja uhkauksia. ja myönnän, ois ollut fiksua pitää taas se turpansa kiinni ja kohauttaa olkiaan, mutten kuitenkaan enää jaksanut.

Mä näen tän asian niin et sun kysymysten takana on ajatus siitä jotta isän ja tyttären suhde pysyy hyvänä. Vaikka toisaaltaan isän käytös antaa kyllä kuvan siitä ettei herraa paljoa tuo isyys kiinnosta.

Niinkuin tuolla aikasemmin kirjoitin niin jossain vaiheessa se seinä tulee vastaan, eikä jaksa vaan olla tossu ja hiljaa :|
Mäkin mietin tota juttua, että jos tilanne olis toisin päin...
Munkaan ei passannu koskaan kysyä, että jos tekisin samoin. Vastaus oli että kyllä sä oot menny ihan samalla lailla ku minäkin ja haukkumiset päälle. Tuossa vaiheessa mun piti ihan ääneen nauraa, että jopas jotakin. Kui voin olla menossa jos perjantaina kello viis äijä hävis ja tuli takas joko su tai ma päivänä. Ja jos mä jossain kävin nii kaupassa, ja sekin monesti niin että muksu mukana.
Nyt ku ollaan oltu erossa jo reilu kolme vuotta, nii oon välillä miettiny että kuinka sokee ihminen on oikeesti ollu, pari kaveria yritti mun silmiä tuolloin aukasta, mutta... Nyksälle oon sen aikasesta elämästä jonkun verran kertonu ja ääneen ku asiat sanoo nii kuullostaa ihan hirveeltä ajalta.

Pahoinpidelty ei provoa tuolla lailla.

ootsä sitten piessyt jonkun sun naisistas niin pahan päiväsesti, ettei uskalla enää sun toimintaas kritisoida. vai mistä moinen asiantuntijan lausunto?

niin kuin sanottu, tää ei ollut eka kerta kun oharit tulee viime hetkellä, ei eka kerta et haistatellaan ja uhkaillaan. jossain vaihees se vaan riittää. vaikka oliskin pelkoa.

ootsä sitten piessyt jonkun sun naisistas niin pahan päiväsesti, ettei uskalla enää sun toimintaas kritisoida. vai mistä moinen asiantuntijan lausunto?

niin kuin sanottu, tää ei ollut eka kerta kun oharit tulee viime hetkellä, ei eka kerta et haistatellaan ja uhkaillaan. jossain vaihees se vaan riittää. vaikka oliskin pelkoa.

Miksi haluat olla missään tekemisissä väkivaltaisen miehen kanssa. Puhumattakaan, että antaisit, jopa vaatisit hänen viettävän aikaa lapsesi kanssa.

Jos tiedän jonkun olevan väkivaltainen, niin en todellakaan halua olla tekemisissä, saatika alkaisi provoamaan tekstiviestein.

Elä omaa elämääsi onnellisena lapsesi kanssa ja jätä exäsi rauhaan, Maassa rauha ja kaikilla hyvä tahto, eiks niin?

Alkuperäinen kirjoittaja HUH:
Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:
Alkuperäinen kirjoittaja Outoa:
Kas kas. Aika monen mielestä tappouhkaus on ihan ok, koska "ämmä on vittumainen" Mielenkiintoista.

Tätä minäkin ihmettelen? Eivät näe uhkausta missään miehen viesteissä. Hämmentävää sanon minä!

TÄMMÖNENHÄN TÄÄ PALSTA ON...

Juu, täällä ei saa miehiä arvostella, mutta kyllä sitten sunnuntaina mammat ihmettelee, missä mies on kun ei ole tullut kotiin :D :D Naurettava palsta.

Miksi haluat olla missään tekemisissä väkivaltaisen miehen kanssa. Puhumattakaan, että antaisit, jopa vaatisit hänen viettävän aikaa lapsesi kanssa.

Jos tiedän jonkun olevan väkivaltainen, niin en todellakaan halua olla tekemisissä, saatika alkaisi provoamaan tekstiviestein.

Elä omaa elämääsi onnellisena lapsesi kanssa ja jätä exäsi rauhaan, Maassa rauha ja kaikilla hyvä tahto, eiks niin?

en haluaisikaan. jos ei tuo lapsi isäänsä ikävöisi, ja jos ei yhteishuoltajuutta olisi, niin ei olis tarvetta pitää koko ihmiseen mitään yhteyttä. ja sehän mulle passais paremmin kuin hyvin.

mä tein sen rikosilmon myös, koska alkaa tulla mulla raja vastaan, mitä jaksan hänen päästä kuunnella. ja taustaa vasten ei voi olla täysin varma, etteikö niitä toteuttaisikin.
hänen tyyli kun on tosiaan se, ettei asioista neuvotella, hän latelee vaan sääntöjä, ja jos ne ei sovi, jos niitä kritisoidaan, tulee heti haukkumiset ja uhkailut. koita tässä sitten olla yhteishuoltajaa... no, toivottavasti lastenvalvojalla käynnillä miettisi hänkin haluaako tosiaan jatkaa yhteishuoltajuutta ja " jokatoinen vkonloppu-tapailuja " , kun ei käytännössä niitä kuitenkaan pysty monestikkaan toteuttamaan.

Yhteistyössä