Nyt SÖRHIS jäi kiinni!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Olenko mä jotenkin outo kun mä en jaksa ruveta kyyläämään nikkejä että josko tuo olisi joku nikin vaihtanut?

Sama täällä.

Minä kyllä jaksan :ashamed: etenkin jos joku kiva tuttu näyttäisi puuttuvan, saatan sitten iloisena huomata, että ai tuo onkin se ja se :) Muistan sinunkin edellisen nikin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Mitä väliä onko kuka joku vai ei..saa kai täällä nikkiä vaihtaa..

Mä en voi vaihtaa nikkiäni ainakaan piiloutumismielessä, en ikinä :xmas:

Milleen muka et voi? Tai siis, äh, en tajuu. :ashamed:

En mä pystyisi enkä haluaisi muuttaa mun palstaminääni niin ettei mua tunnistaisi.
Jos palsta jostain syystä käy kyrpimään, niin sitten on tauon paikka.
Välillä olen niin tehnytkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Olenko mä jotenkin outo kun mä en jaksa ruveta kyyläämään nikkejä että josko tuo olisi joku nikin vaihtanut?

Sama täällä.

Minä kyllä jaksan :ashamed: etenkin jos joku kiva tuttu näyttäisi puuttuvan, saatan sitten iloisena huomata, että ai tuo onkin se ja se :) Muistan sinunkin edellisen nikin :D

Kukas sä sitten olet? :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siellä sun profiilissa. Älä nyt tyhmää leiki ja väitä, ettet harmaana käynyt palstaa lukemassa.

Kävin lukemassa yv:t muutaman kerran, ja yhden mulle naamakirjan kautta linkitetyn ketjun.
Ihan omalla nikillä kirjoittelen jos on tarvis.

En mä pystyisi enkä haluaisi muuttaa mun palstaminääni niin ettei mua tunnistaisi.

kun väkisin hommasit 3kk bannin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Ja kukas muukaan se tässäkin vänkäämässä. Omaa elämää mainosti ja oli niiiin ennalta arvattavaa ettei pysty kumminkaan pysymään poissa.

MISSÄ mä mitään mainostin, tai sanoin että aion pysyä poissa?

Täällä tosiaan osataan keksiä ihan omia totuuksia :D

joopa joo. sinä se et ikinä myönnä tehneesi mitään typerää tai väärää. ihan selkeästi se sun profiiliteksti kertoi palstatauosta, mutta hyvähän se on aina jättää vähän tulkinnanvaraa, että pääsee kiistämään myöhemmin kaiken. :whistle:

Ja kukas muukaan se tässäkin vänkäämässä. Omaa elämää mainosti ja oli niiiin ennalta arvattavaa ettei pysty kumminkaan pysymään poissa.

Siellä sun profiilissa. Älä nyt tyhmää leiki ja väitä, ettet harmaana käynyt palstaa lukemassa.

Mä en ainakaan 3kk bannin aikana käynyt kuin kerran viikossa lukemassa teitin juttuja, yhtä hölmöjä ne oli nytkin kun olen taas itse täällä :D

Ai hemmetti, oonkin vähän ettiny sua.. kun mun piti katsoa se Revolutionary road vl, mutta meni pailaamiseksi ja nukkumiseksi.. niin katson sen luultavasti huomenna tai tällä vk kuitenkin.. jos löydän. :wave:

Tunnen vähän huonoa omaatuntoa kun en kattonut sitä.

Ai hemmetti, oonkin vähän ettiny sua.. kun mun piti katsoa se Revolutionary road vl, mutta meni pailaamiseksi ja nukkumiseksi.. niin katson sen luultavasti huomenna tai tällä vk kuitenkin.. jos löydän.

Kerro sitten jos ei meinaa löytyä :)

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

joopa joo. sinä se et ikinä myönnä tehneesi mitään typerää tai väärää. ihan selkeästi se sun profiiliteksti kertoi palstatauosta, mutta hyvähän se on aina jättää vähän tulkinnanvaraa, että pääsee kiistämään myöhemmin kaiken. :whistle:

Mua väitetään tyhmäksi, mutten onneksi ole sentään lukutaidoton :o

Eli jos kirjoittaa profiiliin ettei ole paikalla vähään aikaan, niin se on mainostamista?
Okei...
Aattelin että sillä välttyisi lukuisilta "Missä Åbo on? Onko Åbo bannissa?"- avauksilta. En tiennyt että se(kin) on huomionhakua :D, typerää tai väärää vai kenties kaikkea tuota.
Tauollahan mä olin, oonko muuta väittänyt? Lopettanut en oo koskaan tai väittänyt lopettavani.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:

kun väkisin hommasit 3kk bannin :D

Pitihän mun nyt jollain päästä täältä irti ;)

Eli jos kirjoittaa profiiliin ettei ole paikalla vähään aikaan, niin se on mainostamista?
Okei...
Aattelin että sillä välttyisi lukuisilta "Missä Åbo on? Onko Åbo bannissa?"- avauksilta. En tiennyt että se(kin) on huomionhakua :D, typerää tai väärää vai kenties kaikkea tuota.
Tauollahan mä olin, oonko muuta väittänyt? Lopettanut en oo koskaan tai väittänyt lopettavani.

Selityksen makua. :whistle:

Näinhän se on, että valheesta jää kiinni enemmin tai myöhemmin. Parempi olla valehtelematta, kuin kokoea se häpeä mikä narahduksesta koituu.

no tuota... palstatauko on nimenomaan tauko. ei åbo missään vaiheessa pistäny semmosta tekstiä ettei tulis koskaan takasin.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ai, sä oot vaihtanna nikkiä. :) Olipa hyvä että selvisi, olisin alkanut jossain välissä kumminkin "kaipaamaan" sua. Tai siis Candide-nikkiä, kun en olisi het osannut yhdistää uuteen nikkiisi. :)
Joo, vaihdoin kun kyllästyin edelliseen. Candide muistutti minua yhdestä keskeneräisestä projektista :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä