:headwall: :headwall: argh. Minä loppusuoralla raskaana (rv37) ja mies oli eilen baarissa, tänään siis krapulapäivä vaikka muuta sovittiin (oli puhetta ettei ole kovin myöhään EIKÄ juo hirveetä koomaa), noh herra kotiutuu pilkun jälkeen puol viis aamulla, nukkuu iltapäivä neljään. Eilen lisäksi sovittiin, että tänään siivotaan yhdessä kunnolla, sillä ensi viikko ollaan sairaalassa. Minä olen odotellut tuohon neljään asti kun heräili (ruokakin olis ollu pöydässä häntä varten muttei maistunu) ja että alettais siivoamaan kunnolla, mutta ei tuo jaksakkaan |O Noh selvisi sitten että oli eilen isänsä kanssa sopinut että mennään siellä niillä käymään, vaikka tänään ois ollu hommaa vaikka muille jakaa. No minä en todellakaan lähde mihinkään, mies ja poika tossa parhaillaan valmistautuu mummilareissuun. Voi perse |O ja siivoamisesta ei meinaa mulla tulla yksin mitään kun alkaa supistelee niin että ahdistaa, ei siinä oikein pysty kaikkea tehdä kuitenkaan, ja pakatakkin pitäis..
Oisinko kamalan julma jos huomen aamulla kääntäisin vaan kylkee sängyssä ja ilmotan tuolle äijälle että menkää sinne sairaalaan pojan kanssa ihan vaan kahdestaan, minä lepään! ? :snotty:
Oisinko kamalan julma jos huomen aamulla kääntäisin vaan kylkee sängyssä ja ilmotan tuolle äijälle että menkää sinne sairaalaan pojan kanssa ihan vaan kahdestaan, minä lepään! ? :snotty: