nyt tiedän miksi kannattaa olla kotiäiti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kahvilassa kuultua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä varmaan olen outo äiti, meillä mies on maksellut lainaa jo nelisen vuotta.Toisaalta menen piakkoin töihin mieheni jäädessä hoitovapaalle, joten sitten minä maksan lainan ja mies on outo...

Paljon oudompaa olisi että se kotona oleva joutuisi oyttaa jotain kulutusluottoja maksaakseen oman osansa perheen menoista - kun "tulot" on 300e/kk :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jos on velat niin yhteiset ni eikös niitä yhessä lyhennetä.jotenkin idioottia ajatella että jos hän maksais asuntolainaa ei vois olla kotona...hohh

Minulla on kotiäitinä jo aivot pehmenneet, kun en vieläkään ymmärrä mitä ajat takaa. apua.

jos on velat niin yhteiset ni eikös niitä yhessä lyhennetä.jotenkin idioottia ajatella että jos hän maksais asuntolainaa ei vois olla kotona...hohh

Niin, tai sit se mies maksaa sen asuntolainan ja nainen ruokia yms. laskuja.. Vai pitäskö jakaa ja siirrellä rahoja tililtä toiselle?? En ymmärrä minäkään, mitä väliä, kuka maksaa.

Mun tekisi mieli sanoa että mä voin olla kotiäiti siksi että mies maksaa asuntolainan. Mutta en valitettavasti voi, sillä laina menee mun pienistä tuloista... Muuhun mulla henkkoht ei sitten jääkään rahaa. Mies maksaa kaiken muun. :D Ja voin olla siis kotiäiti.. :saint:

Joo. Toki. Jos naisen tulot 300 e/kk ja miehen tulot 3000e/kk, on ihan reiluu että kumpiki maksaa lainaa 500e/kk :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:

Joo. Toki. Jos naisen tulot 300 e/kk ja miehen tulot 3000e/kk, on ihan reiluu että kumpiki maksaa lainaa 500e/kk :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

äly hoi älä jätä...meinaakko et nainen vaan mällää ne 300ekk..
ero tilanteessa voi sitten sanoa sille jolla ne 300ekk tulot on et hahaaahhhaaaa....milläs maksat???

Yhteistyössä