naurettavia vastauksia ja lannistuksia a.p.lle... sanon vaan että älä näitä kuuntele. Minua nimittäin paijattiin uneen pienenä ja yllätys yllätys, en pitänyt omaa sänkyä turvallisena koko lapsuuaikana, nukuin vielä 11veenä vanhempieni välissä. Sen jälkeen mua alkoi hävettämään ja hiivin vanhempieni nukahdettua omasta sängystäni olohuoneen sohvalle, jotta kuulisin isän kuorsauksen ja uskallan sulkea silmät. Kavereille halusin pari kertaa yötä kun olin lapsi, kun tuli nukkumaan menon aika, niin sanoin olevani sairas ja päästävä kotiin.
Siksi omilla lapsillani ei ollut asiaa edes vauvana meidän sänkyyn ja molemmat opetettu 3kk iässä nukahtamaan itsekseen, JUURI unikoululla. Satuja luemme ja hyvänyön halit ja pusut annetaan mutta lapsi nukahtaa itsekseen. Kaikki tekevät niinkuin haluavat, mutta me olemme tehneet näin, koska se sopii meille. Ja jos olemme tarvinneet lastenhoitajaa niin heilläkin helpompaa, lapsi osaa nukahtaa ilman äitiä tai isää, ilman huolta.
Siksi omilla lapsillani ei ollut asiaa edes vauvana meidän sänkyyn ja molemmat opetettu 3kk iässä nukahtamaan itsekseen, JUURI unikoululla. Satuja luemme ja hyvänyön halit ja pusut annetaan mutta lapsi nukahtaa itsekseen. Kaikki tekevät niinkuin haluavat, mutta me olemme tehneet näin, koska se sopii meille. Ja jos olemme tarvinneet lastenhoitajaa niin heilläkin helpompaa, lapsi osaa nukahtaa ilman äitiä tai isää, ilman huolta.