M
mm
Vieras
Ja lisäyksenä, että meidän kissat ovat sisäkissoja joilla on ulkona iso aitaus jonne pääsevät suoraan terassin ikkunasta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minusta kissat ovat mukavampia kuin koirat. Mutta siitä huolimatta en sietäisi tuollaista kuseskelua. Voitte sopia että pesette pissit vuoronperään. Tai sitten teillä on kolme vaihtoehtoa.
1) Luovutte koirista, jolloin kissat lopettavat reviirinsä merkkauksen.
2) Luovutte kissoista.
3) Muutatte erilleen.
Me luovutaan kissoista.Erilleen ei muuteta,miehän en tuota herkkuani vapaille markkinoille päästä. :heart:![]()
Kissat lähtee,sakut on hyvin opetettuja,ei tee pahojaan.Niistä ei oo mitään haittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minusta kissat ovat mukavampia kuin koirat. Mutta siitä huolimatta en sietäisi tuollaista kuseskelua. Voitte sopia että pesette pissit vuoronperään. Tai sitten teillä on kolme vaihtoehtoa.
2) Luovutte kissoista.
3) Muutatte erilleen.
Me luovutaan kissoista.Erilleen ei muuteta,miehän en tuota herkkuani vapaille markkinoille päästä. :heart:![]()
Kissat lähtee,sakut on hyvin opetettuja,ei tee pahojaan.Niistä ei oo mitään haittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Alkuperäinen kirjoittaja babyporkkana:milloin toi kuseminen ja paskominen on alkanu? tuntuis vähän protestoinnilta, mä tiedän sakemanni-kissa yhdistelmän eli voi vaikka ressata sun koiria ? tai vauvan tulo taloon on yks sellainen.
En vihaa kissoja mut en myöskään jaksasi tommosta paskarallia. (mulla on kissoja itellä)
Itse koittaisin löytää tuohon syyn, ja jollei auttais niin etsisin uuden koirattoman ja lapsettoman perheen jolle lahjoittaisin.
Joo,siis koirista tää täysin johtuukin.Alkoi het kun yhteen muutettiin.Miehen kämpällä,sillon kun omissa asuttiin,ne ei tehny tällästä.
Mutta tälläsestä yhdistelmästä ei tuu yksinkertaisesti mitään. :|
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minusta kissat ovat mukavampia kuin koirat. Mutta siitä huolimatta en sietäisi tuollaista kuseskelua. Voitte sopia että pesette pissit vuoronperään. Tai sitten teillä on kolme vaihtoehtoa.
2) Luovutte kissoista.
3) Muutatte erilleen.
Ja miehesi on samoilla linjoilla? Eihän siinä sitten ole mitään ongelmaa.
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minusta kissat ovat mukavampia kuin koirat. Mutta siitä huolimatta en sietäisi tuollaista kuseskelua. Voitte sopia että pesette pissit vuoronperään. Tai sitten teillä on kolme vaihtoehtoa.
2) Luovutte kissoista.
3) Muutatte erilleen.
Niin pikkaisen väärä ajatusmaailma sulla.
Olivathan kissatkin ennen hyvin opetettuja! Ennen kuin ne sun koiras tuli.
Just tällä ajatusmaailmalla käy niitä vahinkoja, nähdään vaan vika muissa ja omia eläimiä pidetään koulutettuina jne..
Eläin on aina eläin ja sinäkään et tiedä vielä miten koirasi reagoivat esim. vauvan tuloon.
Alkuperäinen kirjoittaja babyporkkana:Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Alkuperäinen kirjoittaja babyporkkana:milloin toi kuseminen ja paskominen on alkanu? tuntuis vähän protestoinnilta, mä tiedän sakemanni-kissa yhdistelmän eli voi vaikka ressata sun koiria ? tai vauvan tulo taloon on yks sellainen.
En vihaa kissoja mut en myöskään jaksasi tommosta paskarallia. (mulla on kissoja itellä)
Itse koittaisin löytää tuohon syyn, ja jollei auttais niin etsisin uuden koirattoman ja lapsettoman perheen jolle lahjoittaisin.
Joo,siis koirista tää täysin johtuukin.Alkoi het kun yhteen muutettiin.Miehen kämpällä,sillon kun omissa asuttiin,ne ei tehny tällästä.
Mutta tälläsestä yhdistelmästä ei tuu yksinkertaisesti mitään. :|
juu tiedän tunteen, kun tosiaan omistan sekä sakemannin että kissat
Jollei kissat sopeudu niin hankalaa on, sakemanni tulee olemaan niistä aina yhtä kiinnostunut ja vaatii kissalta tiettyä itepäisyyttä että antaa sakun höösätä mitä höösää.
Luulen että olisit jo huomannut josko tilanne olis muuttunut parempaan suuntaan, eli melkein ehdotan että etitte kissoille uuden kodin.
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Miks miehes ei pese itte kissojensa kusia ja paskoja?
Miekin veikkaan että kissat vaan protestoi, meillä on nimittäin samanlainen kiukuttelija-kissa.Ei tosin pissaa kuin veskin lattialle joskus,kun astia on sen mielestä liian likainen.Tai et ei oo tarpeeksi huomioitu sitä kissaa.
Teinä yrittäisin vielä miettiä mikä voisi olla vialla kissojen elinympäristössä. Ne kun ei osaa puhua niin kaipa nekin sit muulla tavalla ilmottaa asiasta.
Etenkin jos ei oo aiemmin tuota tehneet.
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Miks miehes ei pese itte kissojensa kusia ja paskoja?
Miekin veikkaan että kissat vaan protestoi, meillä on nimittäin samanlainen kiukuttelija-kissa.Ei tosin pissaa kuin veskin lattialle joskus,kun astia on sen mielestä liian likainen.Tai et ei oo tarpeeksi huomioitu sitä kissaa.
Teinä yrittäisin vielä miettiä mikä voisi olla vialla kissojen elinympäristössä. Ne kun ei osaa puhua niin kaipa nekin sit muulla tavalla ilmottaa asiasta.
Kun se on töissä päivät niin mä en halua olla täälä kusen ja paskan hajussa iltaan asti joka päivä.Kyllä se pesee jos illalla tällästä sattuu..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mm:Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minusta kissat ovat mukavampia kuin koirat. Mutta siitä huolimatta en sietäisi tuollaista kuseskelua. Voitte sopia että pesette pissit vuoronperään. Tai sitten teillä on kolme vaihtoehtoa.
2) Luovutte kissoista.
3) Muutatte erilleen.
Just tällä ajatusmaailmalla käy niitä vahinkoja, nähdään vaan vika muissa ja omia eläimiä pidetään koulutettuina jne..
Eläin on aina eläin ja sinäkään et tiedä vielä miten koirasi reagoivat esim. vauvan tuloon.
Ei nuo koirat ole käsittääkseni kissoja vahingoittaneet. Ja vauva nyt pissii muutenkin ympäriinsäMutta miten kissat osoittavat mieltään vauvan tullessa?
Mutta minusta kissat ovat parempia, koirat ovat niin riippuvaisia ja takertuvia.
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Miks miehes ei pese itte kissojensa kusia ja paskoja?
Kun se on töissä päivät niin mä en halua olla täälä kusen ja paskan hajussa iltaan asti joka päivä.Kyllä se pesee jos illalla tällästä sattuu..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Miks miehes ei pese itte kissojensa kusia ja paskoja?
Mies päättää kissoista, siitä ei pääse ympäri. Hyvin koulutetuille koirille löytyy aina paikka, kissoille on jo vaikeampaa. Ja kun luovutte koirista, niin ketään ei tarvitse tappaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mm:Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minusta kissat ovat mukavampia kuin koirat. Mutta siitä huolimatta en sietäisi tuollaista kuseskelua. Voitte sopia että pesette pissit vuoronperään. Tai sitten teillä on kolme vaihtoehtoa.
2) Luovutte kissoista.
3) Muutatte erilleen.
Ei nuo koirat ole käsittääkseni kissoja vahingoittaneet. Ja vauva nyt pissii muutenkin ympäriinsäMutta miten kissat osoittavat mieltään vauvan tullessa?
Mutta minusta kissat ovat parempia, koirat ovat niin riippuvaisia ja takertuvia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Miks miehes ei pese itte kissojensa kusia ja paskoja?
Mies päättää kissoista, siitä ei pääse ympäri. Hyvin koulutetuille koirille löytyy aina paikka, kissoille on jo vaikeampaa. Ja kun luovutte koirista, niin ketään ei tarvitse tappaa.
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Mutta eihän ap välitä kissoista joten sille on aivan sama tapetaanko ne vai mitä niille käy.
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Tuleeko nuo kissat ja koirat siis miten hyvin keskenään toimeen?Onko kyräilyä,murinaa ja sähinää vai käyvätkö esim.puskemassa tms toisiaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mm:Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minusta kissat ovat mukavampia kuin koirat. Mutta siitä huolimatta en sietäisi tuollaista kuseskelua. Voitte sopia että pesette pissit vuoronperään. Tai sitten teillä on kolme vaihtoehtoa.
2) Luovutte kissoista.
3) Muutatte erilleen.
Korjaus!Ennenkö kissat tuli tänne!ja nuo mun sakut on oikeasti hyvin koulutettuja,suojelu koulun käyneitä,niihin oon vähän pistäny rahaa että ne on niin tottelevaisia mitä ne on.
Mä en enää puolentoista vuoden miettisen jälkeen mieti mitään muuta ku haluan ne pois täältä. |O
"Nähdään vaan vika muissa"...siis siithän toi johtuu ettei ne totu koiriin ollenkaan.Mulle on ihan sama,jos mun pitää päättää kumpi lähtee,kaksi ilmaseks saatua ympäriinsä kuseskelevaa kissaa vai kaksi 1500e/kpl arvosta tottelevaa sakua niin kyllä se on noi kissat jotka täältä ulos heivaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja mm:Mutta eihän ap välitä kissoista joten sille on aivan sama tapetaanko ne vai mitä niille käy.
No jos ensin luopuu koirista, ja sitten vauvan synnyttyä kuseminen jatkuu niin pitääkö sitten luopua vauvasta? Kristus että ihmiset osaa olla idiootteja.
Tottahelvetissä kusiruikut lähtee, joko uudelle omistajalle tai kissojen taivaaseen.
Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mm:Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minusta kissat ovat mukavampia kuin koirat. Mutta siitä huolimatta en sietäisi tuollaista kuseskelua. Voitte sopia että pesette pissit vuoronperään. Tai sitten teillä on kolme vaihtoehtoa.
2) Luovutte kissoista.
3) Muutatte erilleen.
Korjaus!Ennenkö kissat tuli tänne!ja nuo mun sakut on oikeasti hyvin koulutettuja,suojelu koulun käyneitä,niihin oon vähän pistäny rahaa että ne on niin tottelevaisia mitä ne on.
Mä en enää puolentoista vuoden miettisen jälkeen mieti mitään muuta ku haluan ne pois täältä. |O
"Nähdään vaan vika muissa"...siis siithän toi johtuu ettei ne totu koiriin ollenkaan.Mulle on ihan sama,jos mun pitää päättää kumpi lähtee,kaksi ilmaseks saatua ympäriinsä kuseskelevaa kissaa vai kaksi 1500e/kpl arvosta tottelevaa sakua niin kyllä se on noi kissat jotka täältä ulos heivaan.
No siinä arvomaailma kohdallaan =)
Hienoa! =) Rahahan tuon ratkaiseekin
Eli toisinsanoen et oo viitsiny mitään tehdä OIKEASTI sen eteen että kissat sopeutuisivat paremmin jne..
Ja nyt sitten ajat vaan kuulaa kalloon asiaa..
Juuri tälläistä älytöntä ajatusmaailmaa... =)