Nyt tulee paskaa niskaan mut satakoon sit kunnolla näin perjantain kunniaks.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Koko ketjua en todellakaan jaksa alkaa lukea, mut aika epänormaalia käytöstä kissoilta. Kissahan on oikeasti hyvin siisti eläin ja selvä merkkihän tuo on, että kissat ei voi hyvin. Jos ei muu auta, niin pistä ne ikiuneen. Sillä siitä selviää.

kisut voi olla vähän mustiksia jos on vauva talossa ei saa enään huomioo niinkuin ennen...kyllä jotkut kissat merkkailee joka paikan varsinkin jos ei ole leikkatuja.

Mä oletin automaattisesti että kissat olisi leikattuja. (kuka edes haluaa pitää leikkaamatonta kissaa merkkailemassa? :o ) Ei kyllä pitäisi olettaa mitään.
Ja oikeastaan tuohon lauseeseeni "selvä merkkihän tuo on, että kissat ei voi hyvin", sisältää juuri henkisen puolen ongelmat, kuten mustasukkaisuus on.

Ap:n viestistä vaan saa jo sen käsityksen, että hän haluaa ne lopettaa, joten ehkä se on parempi niille kissoille jos niiden ongelmiin ei jaksa paneutua.

MÄ VIHAAN KOIRIA KUN NE PASKANTAA KAIKKI PYÖRÄTIET, NURMIKOT ja PIHAPIIRIT ja PASKA KULKEUTUU KENGISSÄ SISÄLLE JA LAPSET SOTKEE NIISSÄ VAATTEENSA !!!!

KISSAT PASKAAVAT JA KUSEVAT ONNEKSI SISÄLLE LAATIKKOONSA JA VAIKKA NURKKIIN, EI HAITTAA MINUA , KUN EI NIIDEN JÄTÖKSET OLE KENENKÄÄN RIESANA !

LISÄKSI KOIRAT HAISEE HIRVEELLE ja NE KUOLAA JA INISEE !!! YÄK !!!

Kissat on parhaita !

Alkuperäinen kirjoittaja Kissa-fani:
MÄ VIHAAN KOIRIA KUN NE PASKANTAA KAIKKI PYÖRÄTIET, NURMIKOT ja PIHAPIIRIT ja PASKA KULKEUTUU KENGISSÄ SISÄLLE JA LAPSET SOTKEE NIISSÄ VAATTEENSA !!!!

KISSAT PASKAAVAT JA KUSEVAT ONNEKSI SISÄLLE LAATIKKOONSA JA VAIKKA NURKKIIN, EI HAITTAA MINUA , KUN EI NIIDEN JÄTÖKSET OLE KENENKÄÄN RIESANA !

LISÄKSI KOIRAT HAISEE HIRVEELLE ja NE KUOLAA JA INISEE !!! YÄK !!!

Kissat on parhaita !

Kuule kyllä ne kissat kusee leikkipuistoihin jne.

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
mun mielestä taitaa olla niinpäin harva kissa on leikattu,varsinkin jos on sisäkissa mites muuten niitä kisuja lisää tulee

Hyi hitto, mä en pitäisi ikinä leikkaamatonta kissaa (varsinkaan kollia) merkkailemassa nurkkiin ja huonekaluille. :x Ihan saa syyttää itseään, jos kissa kusee nurkkiin sen takia että omistaja on kokenut mahdottomaksi viedä se katin eläinlääkärin pöydälle kevennettäväksi.

Peesaisin kommentteja, missä mietitään, että kissat olisi vain huomion hakuisia. Eli itse en henk.koht. lopettaisi mieheni kissoja, vaan koittaisin selvittää mistä kissojen käytös johtuu.

Kissat on ihania ja eihän ne osaa puhua ihmisten kieltä, niitä/niiden käytöstä pitää osata lukea... ;)

Ja joku vielä pohti, että mies saattaa myöhemmin muistaa tämän, että HÄNEN kissat hävitettiin, mutta SINUN koirat säästettiin ja siitähän soppa ja kova riita syntyy... :/

Yhteistyössä