Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minusta kissat ovat mukavampia kuin koirat. Mutta siitä huolimatta en sietäisi tuollaista kuseskelua. Voitte sopia että pesette pissit vuoronperään. Tai sitten teillä on kolme vaihtoehtoa.
1) Luovutte koirista, jolloin kissat lopettavat reviirinsä merkkauksen.
2) Luovutte kissoista.
3) Muutatte erilleen.
Me luovutaan kissoista.Erilleen ei muuteta,miehän en tuota herkkuani vapaille markkinoille päästä. :heart:
Kissat lähtee,sakut on hyvin opetettuja,ei tee pahojaan.Niistä ei oo mitään haittaa.
Niin pikkaisen väärä ajatusmaailma sulla.
Olivathan kissatkin ennen hyvin opetettuja! Ennen kuin ne sun koiras tuli.
Just tällä ajatusmaailmalla käy niitä vahinkoja, nähdään vaan vika muissa ja omia eläimiä pidetään koulutettuina jne..
Eläin on aina eläin ja sinäkään et tiedä vielä miten koirasi reagoivat esim. vauvan tuloon.
Ei nuo koirat ole käsittääkseni kissoja vahingoittaneet. Ja vauva nyt pissii muutenkin ympäriinsä

Mutta miten kissat osoittavat mieltään vauvan tullessa?
Mutta minusta kissat ovat parempia, koirat ovat niin riippuvaisia ja takertuvia.
Korjaus!Ennenkö kissat tuli tänne!ja nuo mun sakut on oikeasti hyvin koulutettuja,suojelu koulun käyneitä,niihin oon vähän pistäny rahaa että ne on niin tottelevaisia mitä ne on.
Mä en enää puolentoista vuoden miettisen jälkeen mieti mitään muuta ku haluan ne pois täältä. |O
"Nähdään vaan vika muissa"...siis siithän toi johtuu ettei ne totu koiriin ollenkaan.Mulle on ihan sama,jos mun pitää päättää kumpi lähtee,kaksi ilmaseks saatua ympäriinsä kuseskelevaa kissaa vai kaksi 1500e/kpl arvosta tottelevaa sakua niin kyllä se on noi kissat jotka täältä ulos heivaan.