no jokaisen oma asia.. toisaalta voisit lukea omia juttujasi tossa alkupäässä ja mitä mieltä olit silloin... nyt miehen kyyneleet sai sun äidin vaistot heräämään ja mies ei enään koskaan tee tätä samaa uudelleen.. höh..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Mie oon kyllä "niitä naisia", jotka ei tuon takia hyvästejä jättäis. Kymmenen hyvää yhteistä vuotta, yhteinen lapsi ja yhteinen koti, enpä niitä Jussipusuttelun takia hukkaan heittäis. Jos se nyt niin on, että kun kerran pettää, pettää toisenkin kerran, niin mie hurja jäisin kahtelemaan tulleeko se toinen kerta :xmas:
Ap:lle jaksamista. Kovaa työtä se vaatii, mutta ei ole mikkään mahottomuus saada suhdetta taas kuntoon :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no niin..täällä on näköjään jännätty ihan porukallaei kyllä oikeesti virnuiluta,on tällä hetkellä todella jäätävä tunnelma..tein niinkuin täällä joku kehotti,että muina miehinä pyysin miehen katsomaan juhannuskuvia koneelta ja yhtäkkiä siihen lävähtikin ne salaaotetut. hitto että mies meni kalpeeks,sönkötti ensin että ei hän ole noissa kuvissa (aikaa kaukaa otettu mutta kyllä tunnistaa) ja mitään järkevää selitystä ei saanut aikaiseksi. mä sitten räjähdin sille päin naamaa ja kysyin että pitääkö se mua ihan tyhmänä tai jotain. nyt virallinen versio on se,että tää mun kaveri olis puoliväkisin raahannu mun miehen "juttelemaan" nurkan taakse ja sit käyny kiinni. uskoo ken haluaa. ei todellakaan jää tähän. kiitos kaikille taustatuesta *halit* palaan vielä illalla,nyt täytyis kaiken tän keskellä jaksaa miettiä vielä ruokaostoksiakin..
Alkuperäinen kirjoittaja miettivä:Minulle tuli mieleen, että tässä on viritetty "ansa". Kuvaaja ja nainen sopineet, että viedään mies nurkalle ja kuvataan...
Miten tulee mieleen alkaa kuvaamaan tuollaista, ja sitten lähettää sinulle kuvat. Jos kuvaaja olisi sinun hyvä ystäväsi, niin olisi luullut että olisi mennyt keskeyttämään touhun kuvaamisen sijaan.
Alkuperäinen kirjoittaja realisti:Tämä on taas niitä ihmeellisiä ketjuja, missä UPPO-OUTOA ihmistä kehotetaan eroamaan suhteestaan muutaman, yksipuolisen näkemyksen ja lauseen perusteella. Ei tiedetä pariskunnasta mitään, ei historiaa, ei luonteita, ei elämäntilannetta, ei iloja eikä murheita.
Mä en ymmärrä sitä, että jotku ihan tosissaan täällä NEUVOO eroamaan tai lähtemään suhteesta noin lyhyen sepostuksen perusteella!!
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja miettivä:Minulle tuli mieleen, että tässä on viritetty "ansa". Kuvaaja ja nainen sopineet, että viedään mies nurkalle ja kuvataan...
Miten tulee mieleen alkaa kuvaamaan tuollaista, ja sitten lähettää sinulle kuvat. Jos kuvaaja olisi sinun hyvä ystäväsi, niin olisi luullut että olisi mennyt keskeyttämään touhun kuvaamisen sijaan.
mielenkiinto heräs et mites se touhu ihan tosissaan keskeytetään?? 2 aikuista ihmistä lääppimässä toisiaan niin milläs keskeytät?? ainii olihan se toinen *pakotettu* mut silti...
Alkuperäinen kirjoittaja realisti:Tämä on taas niitä ihmeellisiä ketjuja, missä UPPO-OUTOA ihmistä kehotetaan eroamaan suhteestaan muutaman, yksipuolisen näkemyksen ja lauseen perusteella. Ei tiedetä pariskunnasta mitään, ei historiaa, ei luonteita, ei elämäntilannetta, ei iloja eikä murheita.
Mä en ymmärrä sitä, että jotku ihan tosissaan täällä NEUVOO eroamaan tai lähtemään suhteesta noin lyhyen sepostuksen perusteella!!
Alkuperäinen kirjoittaja realisti:Mä en ymmärrä sitä, että jotku ihan tosissaan täällä NEUVOO eroamaan tai lähtemään suhteesta noin lyhyen sepostuksen perusteella!!
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Alkuperäinen kirjoittaja realisti:Mä en ymmärrä sitä, että jotku ihan tosissaan täällä NEUVOO eroamaan tai lähtemään suhteesta noin lyhyen sepostuksen perusteella!!
No, minä oon kyllä tässä aivan sammaa mieltä. Kai nämä neuvot monesti perustuvat omiin ikäviin kokemuksiin ja silloin antaa mielellään kovin radikaaleja neuvoja eikä jää miettimään, että toisinkin voi käydä ja asiat voi oikeasti korjaantua. Mutta onneksi ap varmasti osaa suodattaa ja tekee itelleen parhaan ratkaisun.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Mie oon kyllä "niitä naisia", jotka ei tuon takia hyvästejä jättäis. Kymmenen hyvää yhteistä vuotta, yhteinen lapsi ja yhteinen koti, enpä niitä Jussipusuttelun takia hukkaan heittäis. Jos se nyt niin on, että kun kerran pettää, pettää toisenkin kerran, niin mie hurja jäisin kahtelemaan tulleeko se toinen kerta :xmas:
Ap:lle jaksamista. Kovaa työtä se vaatii, mutta ei ole mikkään mahottomuus saada suhdetta taas kuntoon :hug:
kiitosmies on kyllä oikeesti tällä hetkellä kuin piiskattu koira,joko on tosi hyvä näyttelijä tai sit katuu oikeasti tosi paljon. jos mies on myös halukas osoittamaan että mä pystyn siihen taas luottamaan,niin kyllä mä haluan antaa vielä tilaisuuden.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:nyt joku heittää tähän että kuka tarvitsee tuollaista miestä,mutta kun se mies on mulle niin paljon enemmän kuin joku kaveri. luottaa en voi todellakaan ihan hetkeen,niinkuin jo sanoin,mutta jos molemmat haluaa yrittää,niin toivon että asiat menee vielä oikeaan suuntaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Nooh, ikävää mut tosi yleistä tuollanen.
Älä nyt mnistä pihalle heitä, anna anteeksi mutta älä unohda. Toiset oppii virheitään ja toiset ei, toivotaan että sun mies kuuluu tähän ekana mainittuun. Pää pystyyn![]()