nyt tuli tupenrapinat!! vituttaa ankarasti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mutta vaikka ette tämän naisen kanssa enää samoissa juhlissa kävisi ja välttelisitte toisianne niin pitkälle kuin mahdollista, niin itsellä olisi aina kuitenkin se luottamuspula tollasen jälkeen takaraivossa. Jos se ei oo toi sama nainen niin voihan se olla joku muukin... Vaikeaa tulee olemaan...

Kyllä minäkin antaisin anteeksi, vaikkakaan ihan heti ei voi unohtaa... On kokemusta tuon tapaisesta.... Siitä on vuosi aikaa ja vieläkin välillä tulee kamala olo, mut silti. Niinhän sitä vihkivalassakin luvataan tahtoa rakastaa loppuelämä. Mun mielestä ei pidä rikkoa sitä minkä Jumala on yhteen liittänyt.

Kyllä minäkin antaisin anteeksi, vaikkakaan ihan heti ei voi unohtaa... On kokemusta tuon tapaisesta.... Siitä on vuosi aikaa ja vieläkin välillä tulee kamala olo, mut silti. Niinhän sitä vihkivalassakin luvataan tahtoa rakastaa loppuelämä. Mun mielestä ei pidä rikkoa sitä minkä Jumala on yhteen liittänyt.

Oliskohan kannattanut kuunnella myos sita naisen puolta tarinasta?

On miesten elama kurjaa, kun ihan pakottamalla pakotetaan tunkemaan katta paidan alle. Kas kun ei tullut silloin jussina sulle kertomann.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Mie oon kyllä "niitä naisia", jotka ei tuon takia hyvästejä jättäis. Kymmenen hyvää yhteistä vuotta, yhteinen lapsi ja yhteinen koti, enpä niitä Jussipusuttelun takia hukkaan heittäis. Jos se nyt niin on, että kun kerran pettää, pettää toisenkin kerran, niin mie hurja jäisin kahtelemaan tulleeko se toinen kerta :xmas:

Ap:lle jaksamista. Kovaa työtä se vaatii, mutta ei ole mikkään mahottomuus saada suhdetta taas kuntoon :hug:

samoilla linjoilla minäkin!

mulla tosiaan keitti yli ja kunnolla kun tuota ihan ekaa viestiä naputtelin. ehkä olen sitten tossu,mutta niinkun tossa aikasemmin sanoin,niin mies on mun elämässä pysyvästi jo lapsenkin takia. kaveri taas ei saanut mitään järkevää lausetta aikaseksi siinä puhelimessa ja ylipäätään kuka tarvitsee tuollaisia kavereita? nyt joku heittää tähän että kuka tarvitsee tuollaista miestä,mutta kun se mies on mulle niin paljon enemmän kuin joku kaveri. luottaa en voi todellakaan ihan hetkeen,niinkuin jo sanoin,mutta jos molemmat haluaa yrittää,niin toivon että asiat menee vielä oikeaan suuntaan.

mutta nyt,hyvää yötä kaikille. enkä niele miehen kertomusta siitä,että hänet on "pakotettu" sinne nurkan taakse,sen voin uskoa että kaverin alotteesta,mutta kyllä sen miehen on täytynyt siinä mukana olla. ja vielä useaan kertaan. mutta mä kyllä oikeasti arvostan sitä,että tajuaa olla pahoillaan ja pyytää anteeksi,vilpittömästi.

Tämä on taas niitä ihmeellisiä ketjuja, missä UPPO-OUTOA ihmistä kehotetaan eroamaan suhteestaan muutaman, yksipuolisen näkemyksen ja lauseen perusteella. Ei tiedetä pariskunnasta mitään, ei historiaa, ei luonteita, ei elämäntilannetta, ei iloja eikä murheita.
Mä en ymmärrä sitä, että jotku ihan tosissaan täällä NEUVOO eroamaan tai lähtemään suhteesta noin lyhyen sepostuksen perusteella!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no niin..täällä on näköjään jännätty ihan porukalla :D ei kyllä oikeesti virnuiluta,on tällä hetkellä todella jäätävä tunnelma..tein niinkuin täällä joku kehotti,että muina miehinä pyysin miehen katsomaan juhannuskuvia koneelta ja yhtäkkiä siihen lävähtikin ne salaaotetut. hitto että mies meni kalpeeks,sönkötti ensin että ei hän ole noissa kuvissa (aikaa kaukaa otettu mutta kyllä tunnistaa) ja mitään järkevää selitystä ei saanut aikaiseksi. mä sitten räjähdin sille päin naamaa ja kysyin että pitääkö se mua ihan tyhmänä tai jotain. nyt virallinen versio on se,että tää mun kaveri olis puoliväkisin raahannu mun miehen "juttelemaan" nurkan taakse ja sit käyny kiinni. uskoo ken haluaa. ei todellakaan jää tähän. kiitos kaikille taustatuesta *halit* palaan vielä illalla,nyt täytyis kaiken tän keskellä jaksaa miettiä vielä ruokaostoksiakin..

Voi jestas mitä selityksiä. No, uskokoon ken tahtoo. Ap tulee varmasti näkemään jatkossa tuleeko joku muu nainen "väkisin" ottamaan tuon "miehen" uudelleen.

Minulle tuli mieleen, että tässä on viritetty "ansa". Kuvaaja ja nainen sopineet, että viedään mies nurkalle ja kuvataan...
Miten tulee mieleen alkaa kuvaamaan tuollaista, ja sitten lähettää sinulle kuvat. Jos kuvaaja olisi sinun hyvä ystäväsi, niin olisi luullut että olisi mennyt keskeyttämään touhun kuvaamisen sijaan.

Alkuperäinen kirjoittaja miettivä:
Minulle tuli mieleen, että tässä on viritetty "ansa". Kuvaaja ja nainen sopineet, että viedään mies nurkalle ja kuvataan...
Miten tulee mieleen alkaa kuvaamaan tuollaista, ja sitten lähettää sinulle kuvat. Jos kuvaaja olisi sinun hyvä ystäväsi, niin olisi luullut että olisi mennyt keskeyttämään touhun kuvaamisen sijaan.

mielenkiinto heräs et mites se touhu ihan tosissaan keskeytetään?? 2 aikuista ihmistä lääppimässä toisiaan niin milläs keskeytät?? ainii olihan se toinen *pakotettu* mut silti...

Alkuperäinen kirjoittaja realisti:
Tämä on taas niitä ihmeellisiä ketjuja, missä UPPO-OUTOA ihmistä kehotetaan eroamaan suhteestaan muutaman, yksipuolisen näkemyksen ja lauseen perusteella. Ei tiedetä pariskunnasta mitään, ei historiaa, ei luonteita, ei elämäntilannetta, ei iloja eikä murheita.
Mä en ymmärrä sitä, että jotku ihan tosissaan täällä NEUVOO eroamaan tai lähtemään suhteesta noin lyhyen sepostuksen perusteella!!

naikaa mun puolesta kaikki ristiin rastiin ja antakaa anteeks, ei oo mun elämästä pois. mutta turha taas tulla tänne vinkumaan että mies petti. kannattais vaan ottaa opiks ihan ekasta kerrasta...
enpä usko että pariskunnan historiaa ja luonteita- ai niin ja elämäntilanteella olis kovinkaan paljon merkitystä jos oma ukko kourii ja suutelee toista naista, useamman kerran. ihan kerrasta kiitos ei ja hei.

eikä kyseessä muuten ollut yksipuolinen lause.. vaan kuvatodisteita.

Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja miettivä:

mielenkiinto heräs et mites se touhu ihan tosissaan keskeytetään?? 2 aikuista ihmistä lääppimässä toisiaan niin milläs keskeytät?? ainii olihan se toinen *pakotettu* mut silti...

Tuli itselle sama mieleen.

Ei kuitenkaan oikein raiskauksesta tuntunut olevan kyse. Ja jos ansan ovat toiset langettaneet, niin kas kummasti mies lankesi sinne aivan liiankin helposti. Jos kuvienkin mukaan kasi vaelsi paidan alla, ja homma tapahtui useaan otteeseen..

eli jos sun ukkos panis laiturin päässä (kuvitelma) toista muijaa ja joku valokuvais, niin seuraavana aamuna olis pullakahvit keitettynä vai..?
sääli...

Meillä oli vähän samanlainen tilanne päällä tismalleensa vuosi sitten.... Oltiin molemmat ukon kanssa lähdössä kesälomareissuun seuraavana päivänä. Mutta menikin se yö sitten tappelemiseksi. Älkää nyt aloittako saarnaa, MUTTA meillä on miehen kanssa puolin ja toisin ollut tapana selailla toistemme puhelimia silloin tällöin, tiedän että mies lukee viestejäni ja samoin hän tietää että minä saatan joskus tönkiä hänen puhelintaan ja se on meillä ihan ok. Siksi hän oli osannut varautuakkin ja muka poistanut kaikki jäljet, vaan eipä mennyt ihan nappiin.

Mitään epäilyttäviä viestejä ei ollut miehellä saapuneissa (oli poistettu), mutta löysin lähetetyistä viesteisä sellaisen pommin mikä pisti meidän elämän hetkeksi ihan sekaisin. Oli unohtanut sinne yhden ilmeisesti vaikka kaiken muun oli poistanut ja se viesti oli lähetetty meidä yhteiselle tuttavalle jonka kanssa oltu illan vietoissa monet kerrat, nainen itsekkin eli/elää suhteessa. En edes ollut tietoinen että mieheni ja tämä on vaihtaneet numeroita keskenään, koska tätä naista ei ollut tallennettu kännykän muistiin edes.

löysin sitten tämän viestin jonka mies oli lähettänyt epämääräiseen numeroon ja hetihän menin ihan raivon partaalle että mitä mies touhuaa ja kelle se viesti on laitettu.

Ja arvaappa vaan mitä ukko vastasi kun RAIVONA kysyin samantien asiasta ja kelle hän tekstailee. No hän sanoo että Ei muista ja menee ihan puihin ja on pitkään hiljaa. Että ei muka muista kelle on kyseisellä viikolla viestitellyt? jassoo, Siinä aikani raivosin ja vihdoin jotain järkevääkin saatiin keskusteltua , itse olin niin raivona että vapisin ja mies ihan p.askan jäykkänä.

tunnusti sitten että tämä nainen joka siis kuului yhteisiin ystäviimme on pyytänyt mieheni numeroa jo pari kuukautta aikaisemmin ja oma-aloitteisesti alkanut tekstailemaan ukolle pitkin kevättä ja kertonut tunteistaankin miestäni kohtaan ja ukko on salassa tekstaillut tämän kanssa ja poistellut viestejä sitä mukaa. Kuitenkin pahalle tuntuu kun miehen itse kirjoittamassa juuri kyseisessä viestissä hän kertoi ikävöivänsä tätä naista :(

vaikkei siinä kuulemma mitään sen "kummempaa" ole ollut, vaikka onhan tuossakin minusta ihan liikaa. Pahalle tuntui kun oltiin porukoissa tämän naisen kanssa oltu tuona aikana kun nämä tekstailut oli tapahtunut. Ei meille eroa tullut miehen kanssa, mutta luottamus meni ja sen paikkailemiseen menee tuhottoman paljon aikaa vielä nykyäänkin. En vaan osaa unohtaa, sillä myös minä olen aina pelännyt että mies käy vieraissa. Ex mieheni nimittäin petti minua koko suhteemme ajan, joten olen siitä lähtien pelännyt aina pahinta että KAIKKI miehet pettää. Tämä ei yhtään auttanut asiaa.

Tuli niin elävästi tämä juttu taas mieleen kun luin sinun kertomasi... Ja ihan samalla tavalla jännitti lukea kirjoituksiasi kuin itse olisin ollut sun asemassa. Toivottavasti saatte joskus asiat järjestykseen, vaikka me jatkettiin elämää ihan kuin ennenkin niin väliin tullut koviakin tappeluita vieläkin tuosta vanhasta jutusta ja tuntuu ettei se ota loppuakseen. Mutta toivon että yrittäminen kannattaa ja vielä pystyn kunnolla luottamaan ukkooni joku päivä.

No, minä oon kyllä tässä aivan sammaa mieltä. Kai nämä neuvot monesti perustuvat omiin ikäviin kokemuksiin ja silloin antaa mielellään kovin radikaaleja neuvoja eikä jää miettimään, että toisinkin voi käydä ja asiat voi oikeasti korjaantua. Mutta onneksi ap varmasti osaa suodattaa ja tekee itelleen parhaan ratkaisun.

No, minä oon kyllä tässä aivan sammaa mieltä. Kai nämä neuvot monesti perustuvat omiin ikäviin kokemuksiin ja silloin antaa mielellään kovin radikaaleja neuvoja eikä jää miettimään, että toisinkin voi käydä ja asiat voi oikeasti korjaantua. Mutta onneksi ap varmasti osaa suodattaa ja tekee itelleen parhaan ratkaisun.

No mulla ei oo omakohtaista kokemusta tollasesta tilanteesta. Mutta omalla kohdallani tiedän, että luottamus menisi täysin, samoin itsetunto. Joten en pystyis enää sen miehen kanssa jatkamaan. Vähän sama juttu kuin jos ystävä pettää, niin ei tuu mieleen enää samaa ystävää kaveriksi uudestaan ottaa. Se vaan on mulla kerrasta poikki.

Mie oon kyllä "niitä naisia", jotka ei tuon takia hyvästejä jättäis. Kymmenen hyvää yhteistä vuotta, yhteinen lapsi ja yhteinen koti, enpä niitä Jussipusuttelun takia hukkaan heittäis. Jos se nyt niin on, että kun kerran pettää, pettää toisenkin kerran, niin mie hurja jäisin kahtelemaan tulleeko se toinen kerta :xmas:

Ap:lle jaksamista. Kovaa työtä se vaatii, mutta ei ole mikkään mahottomuus saada suhdetta taas kuntoon :hug:

kiitos :) mies on kyllä oikeesti tällä hetkellä kuin piiskattu koira,joko on tosi hyvä näyttelijä tai sit katuu oikeasti tosi paljon. jos mies on myös halukas osoittamaan että mä pystyn siihen taas luottamaan,niin kyllä mä haluan antaa vielä tilaisuuden.

mun mielestá yhteinen lapsi painaa vaakalaudalla enempi kun tommoset lááppimiset, siinákin tapauksessa ettá ne lááppimiset usein johtaa muuhunkin...

nyt joku heittää tähän että kuka tarvitsee tuollaista miestä,mutta kun se mies on mulle niin paljon enemmän kuin joku kaveri. luottaa en voi todellakaan ihan hetkeen,niinkuin jo sanoin,mutta jos molemmat haluaa yrittää,niin toivon että asiat menee vielä oikeaan suuntaan.

Ihan oikea asenne :) "Eka kerta on vahinko, toinen sattumaa, kolmas jo tahallista" eli jos tavaksi tulee niin voi lähteä kimpsuineen kävelemään. Unohtaa ei tietenkään voi koskaan, eikä anteeksi antaminenkaan varmasti helppoa ole, mutta kyllä miullakin perhe painaisi vaakakupissa aika paljon. Miestä vaan saattaisi sattua leukaan jonkun verran ;)

omasta kokemuksesta tiedän että elämän tilanne voi viedä kännipäissä tyhmiin tekoihin. Itse en ole maannut kenenkään muun kanssa yhdessä olo aikanamme mutta tuohon lääppimiseen on tullut muutama kerta kännissä sorruttua. Kun on tarpeeksi pitkä parisuhde takana arki on joskus tylsää ja sitä haluaa huomiota muualtakin. Mutta kaiken kokemani jälkeen tiedän ettei minulle ole mitään parempaa aidan toisella puolella ja kaiken tarvitsemani huomion saan nykyään mieheltäni. Yhdessä ollaan ja minä teen kaikkeni että asiat pysyy näin. Itse en enää sorru "pettämään" tavalla enkä toisella.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Nooh, ikävää mut tosi yleistä tuollanen.
Älä nyt mnistä pihalle heitä, anna anteeksi mutta älä unohda. Toiset oppii virheitään ja toiset ei, toivotaan että sun mies kuuluu tähän ekana mainittuun. Pää pystyyn :)

oon samaa mieltä,anteeks kannattaa antaa ihan oman ittensä takia jos siihen pystyy mutta koskaan ei "saa" unohtaa..ja yrittäkää saada se luottamus edes jollain tasolla takas.suhde ilman luottamusta on tuhoon tuomittu.
en lähde tuomitsemaan sun ystävää enkä miestä..mutta teidän tulevaisuus riippuu ihan siitä miten saat asiat käsiteltyä omassa päässä ja pystyt jatkamaan tästä eteenpäin.
tsemppiksiä :hug: