Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En mitään, en kerta kaikkiaan mitään.
Muistahan mie sut kuopiossa kerran kun olin siinä ravintolatalossa, olit ihan ympärikännissä. Piti kantaa sut sieltä alakerran bubista pari kerrosta tanssaamaan. Mut siitäkään mitään tullu kun jalat ei pitänyt yhtäänJuuh mitä muistat? Mistä olen jäänyt mieleen.
Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki jos joku jotain muistaa![]()
Olit yhteen aikaan paljon tuolla megaketjussa mutta nyt en oo usein nähny. Tosin itsekin vähemmän ollut palstalla. Kepsiksen kanssa aina höpsöttelitte![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Muistahan mie sut kuopiossa kerran kun olin siinä ravintolatalossa, olit ihan ympärikännissä. Piti kantaa sut sieltä alakerran bubista pari kerrosta tanssaamaan. Mut siitäkään mitään tullu kun jalat ei pitänyt yhtään![]()
sulla on pienet tissit , rillit, lesbotukka
Kaikki muuten pitää paikkansa![]()
No mut eikö nykyään kaikilla suomalaisilla naisilla oo, justhan siitä oli piiiitkä ketju :xmas:
minen tiiä, mie en oo ollu aikoihin palstal![]()
Se on ollut täällä kuumana keskustelun aiheena viime aikoina, että kuinka naiset sortaa miehiä olemalla epäviehättäviä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27424463:mistäs tuon niinkun käytännössä huomaa, vai pitäiskö edes huomata.![]()