Nyt vinkkiä ja linkkiä ihanimpaan kummilahjaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos teet löydön vaikka kirppikseltä ja löydät lastenkeinutuolin tai puisen mopon tms.Niin maalaa se itse(tuunaa=))ja anna lahjaksi!Mun tyttöni,nyt 13v.,sai kummiltaan lahjaksi lasten keinutuolin jonka itse maalasi ja koristeli maalatuin kukin.Tuola nyt nuo pienet sisaretkin siinä keinuvat edelleen.Todella mieluinen!=)=)

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten olisi sellainen hopeinen helistin, johon saa tiedot kaiverrettua? :)

tuo kuulostas hyvältä! Mistähän noita saa ja paljonkohan maksaa? Oisko sul jotain linkkiä/kuvaa antaa?

En valitettavasti tiedä, näin vain kun mieheni siskon lapsi sai kummilahjaksi sellaisen ja oli aivan ihana! :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tsubaki:
Ostat timantin ja sitten joka synttäri ja joulu uuden ja sitten joskus 18-vuotispäivänä niistä voi teettää korun.

ei ehkä pojalle sovi!

Joo ei, siitä ei ollutkaan aloituksessa tietoa.
Miten olis jonkunlainen rahasto, josta voisitte sitten aina tehdä tiettyinä vuosina jotain kivaa. Mä vaan tykkään enemmän sellaisista lahjoista, joihin sitoutuu pitemmäksi aikaa, meillä onneksi tuli kummilta kummimatkapassi (hei vaan kaikki jotka juuri tunnistitte minut:) ) Käyvät siis kummin kanssa matkoilla aina tiettyinä vuosina kummin laskuun. Eri paikoissa, ikäkauteen sopivissa. Mä tykkään siis kovin, mutta tietysti jos vanhemmat tykkää enemmän materiasta niin toi ei oikein sovi. Ja vaatiihan tuo sitoutumista.

Me päästään kanssa kummiksi maailman suloisimmalle pikkuprinssille, ja ollaan etsitty jotain erilaista lahjaa, kun lapsi saa kuitenkin ne kummilusikat sun muut sitten muilta kummeilta.
Ollaan päätymässä hopeasta tehtyyn helistimeen, johon sitten vanhemmat voivat kaiverruttaa lapsokaisen nimen... Mitä muut olette mieltä, onko hyvä kummilahja? Perheellä kuitenkin on jo kaikki vauvahärpäkkeet valmiina kun on toinen lapsi, ja tahtoisin antaa jotain mitä ei tule joka päivä vastaan.

Olen jonkun puisen klassikkolelun kannalla. Se säilyy, kestää silti leikit, on aivan ihana muisto lapsuudesta kolhuineen. Siinä näkyy elämä ja leikit, eikä se haittaa. Meillä on kolme Brion lelua tallessa kaikkine kolhuineen. Niillä leikitään vieläkin, eikä koskaan luovuta niistä. :heart:

Yhteistyössä