Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Miksei ole koko vartalokuvaa... mä haluisin nähdä sen laihdutusoperaation tuloksia!!??
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Miksei ole koko vartalokuvaa... mä haluisin nähdä sen laihdutusoperaation tuloksia!!??
aaa, ketjun lopussa olikin![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Miksei ole koko vartalokuvaa... mä haluisin nähdä sen laihdutusoperaation tuloksia!!??
aaa, ketjun lopussa olikin![]()
![]()
Vai onko tuo joku vanhakuva??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Laihdutuksessa Johanna on kertonut turvautuvansa uuteen menetelmään, jonka nimi on lipolyysi. Siinä poistetaan selektiivisesti rasvasoluja ihon läpi annettavalla phosphatidylkoliini-injektioilla.
- Lipolyysihoidoilla poistetaan paikallisia rasvoja. Minulla on myös kolme eri lääkettä, jotka pudottavat painoa, Johanna on kertonut.
Missäs se liikunta?
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Ilman noita huulia olisi ihan ok.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Jos huulet olis pienemmät, olis jo melkein nätti. Onko se tehny jotain nenälleen, se näyttää huonommalta nyt?
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Tää on kyllä pahansuopien tanttojen kommenttien syytä!![]()
Nyt on Savonmuan Hilimasta tullut 14-vuotias pissisjuoppo!
http://www.savonsanomat.fi/video-kuva/videot/johanna-tukiainen-kertoo-savolaisjuuristaan/149054
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Tuossa kokovartalokuvassa hän on nätti! Miksiköhän on mennyt sittemmin pilaamaan ihan hyvän ulkonäkönsä?. Mä en edes meinannut tunnistaa sitä tuosta kokovartalokuvasta. Niin erilaiselta näyttää nykyään.
Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:Millainen pidennys maksaa 2000e????![]()