Inhoan neekereitä, sanoo Tukiainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tänään otsikoissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Dumle:
Maahanmuuttajien joukossa on toki paljon työttömiä. En sitä kiistä, mutta tosiaan heitä on niin monesta eri maasta että tilanne on aika erilainen eri kansallisuuksien kesken. Esimerkiksi somalit ja ruotsalaiset niin siinä on aika suuri ero työssäkäynnin ja yhteiskunnan tuilla elämisen suhteen.

No totta kai. Ei minua häiritse ruotsalaiset maahanmuuttajat -jos tekevät töitä. Itse olenkin koko ajan puhunut, että on ok tulla ihan mistä tahansa, kunhan tekee töitä. Jos ei tee, niin homma onkin sitten ihan eri.

Meillä maksetaan oikeesti tosi paljon veroja. Mies maksaa vielä omasta firmastaankin järkyttävät verot kaupan päälle. Onko nyt sitten oikein, että me ei voida juurikaan vaikuttaa mihin ne laitetaan? Et kiva ku menevät Lähi-itään bordelliin kehitysapuna ja muuta. JES! Tosissaan haluttais vaikuttaa. Mun mielestä se menee niin, että jos joku tosissaan haluaa jotain etnistä ryhmää tänne, niin kustantaa myös viulut. On tosi epäreilua, et jeee..kivaa tuodaan lisää elätettäviä ku ite en maksa juuri mitään niistä..jee. Eihän toi oikeesti oo mitenkään rakentavaa. Mun mielestä on fiksua puhua kriittisesti maahanmuutosta, pakolaisista ja muusta. On paljon järkevämpää ottaa valmiiks koulutettu tänne, siitä seuraavaks fiksua on sit kouluttaa kunnolla se täällä (ei näemmä onnistu tällä hetkellä)..ja ei yhtään fiksua ottaa tänne niitä, joita on pakko elättä äkoko ikä. Kun on noita työttömiä suomalaisiakin. Turvapaikanhakijat on ok, jos ovat vähä aikaa tai pyrkivät jotenkin työllistymään jossain viahessa. Mutta tällä hetkellä nääki hommat on oikeesti kauppatavaraa. Eli jos saat turvapaikan ja sulla ei o operhettä, niin noita perheitä oikeesti myydään! Suomeenhan tällä hetkellä saa tuoda koko perheen ja hyvä ettei suvun mukanaan..ja monesti nämä "teini-ikäiset" pojat onki isoja äijänköriläitä..katos ku passit poltettiin matkalla -ne väärennetytki. Ei tollanen ole minusta reilua. Jos sinusta on, niin toivottavasti sitten kustannat paljon tästä lystistä. Ite haluan reilusti maksaa siitä, mistä on hyötyä.

Ja mitä tulee ruotsalaisiin Suomessa asuviin ja vaikkapa somaleihin, niin veikkaan että työssäkäymisprosentti on hyvin erilainen ;) Samoin heidän on helpomi sopeutua kulttuuriimme, koska itsekin ovat Pohjoismaista kotoisin. Näin ei tule eism. uskonnon kans ongelmia, kun toisessa sais vaikkapa raiskata jokaisen vastaantulevan ja toisessa ei.

Mun mielestä maahanmuutto on ok, jos tullaan tekemään töitä. Vaikkapa kiinalaiset, jotka tulee siivoomaan. Hyvä juttu! Jos vaan saavat ees jonku siedettävän palkan, mutsiitähän on työntekijät itse loppupeleissä vastuussa. Mutta jos se maahanmuuttaminen tai turvapaikan hakeminen esmes on tos vilpillistä eikä koskaan tähtää siihen, että meidän valtio siitä jotenki hyötyis..niin ei siinä hirveesti oo hyötyä. Toki väliaikaisen turvapaikan antaminen on ok, mutta jos se on loppuelämän mitään tekemättä -ei ole ok. Kallista lystiä, kukahan maksais tämänki?

Mun mielestä ei ole rasismia olla kriittinen. Se on tärkeää. Oisko hauskaa olla maahanmuuttaja, joka ei tee koskaan mitään ja elää tuilla? Ei varmasti. On varmaan tosi tylsää. Joten se ois tärkeää myös heille, että saisivat osallistua yhteiskunnan elämään..näin se sopeutuminenki ois parempaa. Eli parempi ottaa pienempi määrä ja satsata tähän pieneen määrään sama raha..kuin tehdä niinku ruotsissa..eli hanat auki ja kaikki haluavat sisään..ja sit heille ei mitään=hirveät ongelmat. Ei ollenkaan hyvä ajatus.

Alkuperäinen kirjoittaja Tänään otsikoissa:
Johanna Tukiaisen suusta kajahtaa:
"Inhoan neekereitä, ne on vaan niin alkukantaisia!"

"Vaaleaihoiset ihmiset on vaan älykkäämpiä ja rikkaampia, ylemmällä tasolla."

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/873366?tukiainen_johanna

:laugh: :laugh: :laugh: hyvä johanna!! go!! :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Alkuperäinen kirjoittaja toistan:
Ja tämähän on loputon kierre: niin kauan, kun on rasisteja, ja niitä ihmisiä, jotka eivät edes vaivaudu tutustumaan vieraisiin kulttuureihin, on myös vaikeampaa maahanmuuttajien sopeutua. Niin kauan voivat nuoret maahanmuuttajat huonommin ja oireilevat, kun heihin kohdistuu perusolettamuksia ymmärtämättömien taholta.

=VALKOISTEN VIKA. Niinmpä niin =D

Onks seki v alkoisten vika, jos tumma ihminen Yhdysvalloissa pitää huumeita ja tummaihoisia ihmisiä erottamattomina? Seki on varmaan MUN vika, vaik niillä on vielä tummaihonen pressaki (joka on muuten jostain kumman syystä kasvatettu valkoisten perheessä).

Onko mun vika, jos noi romanit heittelee sakkolaput jorpakkoon ja pysäköit tahallisesti väärin? Kokemusta on tästä. Tää toki on mun vika, koska maksan verot ja tämä mahdollistaa tuon välinpitämättömyyden. Onks mun vika, et heidän kulttuurissaan ei kehoteta koulun- ja työssäkäyntiin? Ja tämä on siis AINA ollut näin. Seki on siis mun vika, ku oon kerta valkoinen.

Onks mun vika, kun Afrikassa kerta toisensa perään kansa haluaa presidentiksi diktaattorin, joka kavaltaa valtion varoja? No totta kai sekin on mun vika!

Sekin on mun vika, että Afrikassa väestö kasvaa, vaikkei siihen ois varoja. Niissäkin maissa, joissa ei ole valkoinen mies käynyt sotimassa. Totta kai se on mun vika. Samoin on mun vika, ettei kumia käytetä ja HIV leviää. Siellä kun on yleistä vähän nusasta ympäri kyliä. Tää vapaamielisyys on varmaan kans meikäläisten vikaa.

Toivottavasti oikeesti tutkit vaikkapa maahanmuuttajien rikostilastoja ja muita!

Paljos on sun veroprossa? Toivottavasti maksa huomattavan osan tästä lystistä, koska itse ainakin haluaisin edes vähän ohjata meidän veromenoja.

http://suomaliansanomat.blogspot.com/2008/03/astrid-thors-syytt-suomalaisia.html

Tääi on huvittavaa, et Thorsin mielestä me täällä opettetaan muslimeille kunniamurhat, henkiset ja fyysiset väkivallat (tosi yleisiä ko. uskonnon edustajiilla) ja muut. Näinhän se menee =D
Juu ainahan se vika on suomalaisissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Ok, palstan "rasistit", kysytään näin:

Hiertääkö sinua, jos Suomeen muuttaa asumaan henkilö, joka on saanut koulutuksen ulkomailla ja tulee tänne tekemään asiantuntijatason työtehtäviä? Henkilö maksaa veronsa siinä missä muutkin ja opettelee paikallisen kielen siinä määrin, että arki tämän kielitaidon varassa pelaa. Haittaako sinua tässä vaiheessa henkilön tumma ihonväri?

Esim. minun eksäni on korkeasti koulutettu henkilö, joka on kokopäivätöissä koulutustaan vastaavassa työpaikassa. Hän on opetellut kielen ja pystyy tavanomaiseen keskusteluun suomeksi. Hän ei elä tukien varassa, vaan pikemminkin kustantaa verojen muodossa tukia toisille. Ahdistaako tällainen ihminen teitä? Ja jos kyllä, niin miksi?

Minä luulen, että suurin osa nimenomaan esim. tämän ketjun "rasisteista" nimenomaan on koko ajan toitottanut, että NÄITÄ HE HALUAVAT TÄNNE JOS JOTAKIN. Sulla on nyt menny paljon ohi. Eli otetaan tänne niitä, jotka tekevät töitä. Piste.

Luulen, et tässä ketjussa taisi olla ehkä kaksi kappaletta niitä, joita ahdisti nimenomaan se väri. Minua ahdistaa se, että maksan veroissa tämän lystin, jos maahanmuuttaja ei tee töitä. Tämä on ahdistavaa, ei ihonväri. Samoin mua veetuttaa suomalaiset työttömätki, varsinki jos se on pitkäaikaista (ei suhdanteista johtuvaa) ja ei edes pyritä työelämään. Tiedän näitä loisia, tuli tutustuttua näihin kun nopiskeluaikaan siivosin koulun ohella. Oli ihan järkyttävää porukkaa. Näitä ei kiinnostais elättää yhtään kanskaan.

Mun mielestä on rasismia, että heti sanotaan rasistiksi jos ei halua elättää sosiaalituilla eläviä ihmisiä. Jos siis kuuluu siihen keskiluokkaan, joka kantaa suurimmat verorästit. Tämä on ihan ihonväriin riippumatta.

Näissä on eroa, onko minkä takia tuilla elävä..jos on oikeesti sairastunut pahasti tms, niin ok. Jos seon laiskuus, niin ei ole ok. Se on sama taas, mikä ihonväri.

Ei sillä värilä ole tässä asiassa mitään väliä, vaan koulutuksella ja työnteolla. Valkoisia ihmisiä morkkaavat unohtavat tämmöset perusseikat.

[/quote]

Mun mielestä maahanmuutto on ok, jos tullaan tekemään töitä. Vaikkapa kiinalaiset, jotka tulee siivoomaan. Hyvä juttu! Jos vaan saavat ees jonku siedettävän palkan, mutsiitähän on työntekijät itse loppupeleissä vastuussa. Mutta jos se maahanmuuttaminen tai turvapaikan hakeminen esmes on tos vilpillistä eikä koskaan tähtää siihen, että meidän valtio siitä jotenki hyötyis..niin ei siinä hirveesti oo hyötyä. Toki väliaikaisen turvapaikan antaminen on ok, mutta jos se on loppuelämän mitään tekemättä -ei ole ok. Kallista lystiä, kukahan maksais tämänki?

Mun mielestä ei ole rasismia olla kriittinen. Se on tärkeää. Oisko hauskaa olla maahanmuuttaja, joka ei tee koskaan mitään ja elää tuilla? Ei varmasti. On varmaan tosi tylsää. Joten se ois tärkeää myös heille, että saisivat osallistua yhteiskunnan elämään..näin se sopeutuminenki ois parempaa. Eli parempi ottaa pienempi määrä ja satsata tähän pieneen määrään sama raha..kuin tehdä niinku ruotsissa..eli hanat auki ja kaikki haluavat sisään..ja sit heille ei mitään=hirveät ongelmat. Ei ollenkaan hyvä ajatus. [/quote]

:wave: Tähän vahva peesi! Näitä sosiaalipummeja ja työtävieroksuvia löytyy kyllä meistä suomalaisistakin ihan tarpeeksi!

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Ok, palstan "rasistit", kysytään näin:

Hiertääkö sinua, jos Suomeen muuttaa asumaan henkilö, joka on saanut koulutuksen ulkomailla ja tulee tänne tekemään asiantuntijatason työtehtäviä? Henkilö maksaa veronsa siinä missä muutkin ja opettelee paikallisen kielen siinä määrin, että arki tämän kielitaidon varassa pelaa. Haittaako sinua tässä vaiheessa henkilön tumma ihonväri?

Esim. minun eksäni on korkeasti koulutettu henkilö, joka on kokopäivätöissä koulutustaan vastaavassa työpaikassa. Hän on opetellut kielen ja pystyy tavanomaiseen keskusteluun suomeksi. Hän ei elä tukien varassa, vaan pikemminkin kustantaa verojen muodossa tukia toisille. Ahdistaako tällainen ihminen teitä? Ja jos kyllä, niin miksi?

Minä luulen, että suurin osa nimenomaan esim. tämän ketjun "rasisteista" nimenomaan on koko ajan toitottanut, että NÄITÄ HE HALUAVAT TÄNNE JOS JOTAKIN. Sulla on nyt menny paljon ohi. Eli otetaan tänne niitä, jotka tekevät töitä. Piste.

Luulen, et tässä ketjussa taisi olla ehkä kaksi kappaletta niitä, joita ahdisti nimenomaan se väri. Minua ahdistaa se, että maksan veroissa tämän lystin, jos maahanmuuttaja ei tee töitä. Tämä on ahdistavaa, ei ihonväri. Samoin mua veetuttaa suomalaiset työttömätki, varsinki jos se on pitkäaikaista (ei suhdanteista johtuvaa) ja ei edes pyritä työelämään. Tiedän näitä loisia, tuli tutustuttua näihin kun nopiskeluaikaan siivosin koulun ohella. Oli ihan järkyttävää porukkaa. Näitä ei kiinnostais elättää yhtään kanskaan.

Peesi.

Niin ne alkuperäiset sanat Tukiaiselta oli:

"inhoan neekereitä."

Ja perustelut oli tällaiset:

"Pahimmat sairaudet tulee Afrikasta, hivit ja ebolat, ne on vaan niin alkukantaisia ihmisiä. Vaaleaihoiset ihmiset on vaan älykkäämpiä ja rikkaampia, ylemmällä tasolla."

Hiv ja ebola siis syynä oletettuun alkukantaisuuteen, tyhmyyteen, köyhyyteen ja alempaan tasoon. Aivan. Siinä puhuu vanhempiensa yhteiskuntaluokasta ainakin kaksi yksikköä alaspäin tipahtanut tytär, joka yrittää päteä vanhempiensa kastilla ;)

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen viesti:

"inhoan neekereitä."

"Pahimmat sairaudet tulee Afrikasta, hivit ja ebolat, ne on vaan niin alkukantaisia ihmisiä. Vaaleaihoiset ihmiset on vaan älykkäämpiä ja rikkaampia, ylemmällä tasolla."

Hiv ja ebola siis syynä oletettuun alkukantaisuuteen, tyhmyyteen, köyhyyteen ja alempaan tasoon. Aivan. Siinä puhuu vanhempiensa yhteiskuntaluokasta ainakin kaksi yksikköä alaspäin tipahtanut tytär, joka yrittää päteä vanhempiensa kastilla ;)

Jolla on genitaaliherpes naamassa. :|

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Oot vaan kateellinen Tukiaiselle hänen isoista xxxxxxxxxx.

Jos mä oisin sille kade, oisin siksi, koska ihmiset tulee sitä katsomaan ja se saa näkyvyyttä, ihan syyttä. En hänen ulkoisista avuista.

Narsisti nostaa päätään:D

Nii, jos oisin, en kuiteskaan oo. En vain viitsi.

Oot vaan kateellinen Tukiaiselle hänen isoista xxxxxxxxxx.

Jos mä oisin sille kade, oisin siksi, koska ihmiset tulee sitä katsomaan ja se saa näkyvyyttä, ihan syyttä. En hänen ulkoisista avuista.

Narsisti nostaa päätään:D

Nii, jos oisin, en kuiteskaan oo. En vain viitsi.

"En vain viitsi" :D:D

Veronkierrosta ja vapaamatkustajista tässä yhteiskunnassa täytyy vielä sanoa, että sama on noi eräätkin seksityöläiset, jotka kyllä tekee rahaa ruumiillaan, mutta kaikin metkuin kiertää verottajaa ja eräiden tapauksessa työllistää ylenpalttisesti vielä julkista sektoria, kuten poliisia ja terveydenhuoltosektoria, vaikkeivat sitä julkista puolta kuitenkaan itse koskaan rahoita!

Alkuperäinen kirjoittaja pimeää työtä:
Veronkierrosta ja vapaamatkustajista tässä yhteiskunnassa täytyy vielä sanoa, että sama on noi eräätkin seksityöläiset, jotka kyllä tekee rahaa ruumiillaan, mutta kaikin metkuin kiertää verottajaa ja eräiden tapauksessa työllistää ylenpalttisesti vielä julkista sektoria, kuten poliisia ja terveydenhuoltosektoria, vaikkeivat sitä julkista puolta kuitenkaan itse koskaan rahoita!

Semmoista se on. Hyvä kuitenkin että tekevät työtä ja työtä jolla on kysyntää:p

"inhoan neekereitä."

Jolla on genitaaliherpes naamassa. :|

noh noh... eikös sillä ollu ihan huuliherpes joka ärsyynty liiallisesta auringonotosta ja sitte levis muuallekki ku huuliin?

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärtää glamourin päälle:
Hyvä kuitenkin että tekevät työtä ja työtä jolla on kysyntää:p
Juu! Eläkepotti ei kasva, mutta rispektiä tulee sponsoreilta ja perussuomalaisilta :D

Voi kuule, ei se eläkepotti mihinkään kasva. Eläkemaksut menee suoraan kädestä suuhun.

"inhoan neekereitä."

Luulis, että ne kehittyneiden valkoisten kropat eivät edes voisi vastaanottaa moisia alkukantaisia viruksia. Mustan surman avulla Eurooppa puhdistui alkukantaisuudesta ja kehitys saatiin alulle? Argh...

"inhoan neekereitä."

Luulis, että ne kehittyneiden valkoisten kropat eivät edes voisi vastaanottaa moisia alkukantaisia viruksia. Mustan surman avulla Eurooppa puhdistui alkukantaisuudesta ja kehitys saatiin alulle? Argh...

On se vaan joillekin niin raskasta myöntää valkoisen rodun ylivoimaisuus muihin verrattuna=)

Joo, näkeehän sen nyt, ku Tuksuu kattoo, et kyl valkonen ihminen on sitten ihana... Niin paljon hänkin geenejään arvostaa, että tukka on muovia, tissit on muovia ja ihonväri purkista. Että täten.

kyllä tuksu on maistanut mustaakin 'makkaraa'

Alkuperäinen kirjoittaja keke:

kyllä tuksu on maistanut mustaakin 'makkaraa'

Varmaan tampereella nääs:D

Itse en nähnyt ohjelmaa, jossa kyseinen henkilö sanoi kyseisen lauseen. Eikä se ohjelma kyllä kiinnostaisikaan,mutta tämän nimeltä mainitsemattoman :saint: henkilön kohdalla olen miettinyt, onko hän todella tosissaan vai onko kyse kuitenkin roolista, jolla vedättää ihmisiä.. päästäkseen julkisuuteen. Jos ei hyvillä avuilla, niin sitten huonoilla- tyyllin.

Uusimmat

Yhteistyössä