oho! mä en olekaan ehkä ylireagoinut!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
tänään on miehen sisko, ja yksi kaveri sanonut mulle, että tuo mies juo aika usein.
Ja mies kun on väittänyt mulle (saaden välillä myös uskomaankin ) että mä oon vaan turhasta nalkuttava akka.

Miesten Alkoholin SUURKULUTUKSEN alaraja

Annoksina tai alkoholijuomina
24 annosta viikossa
= 24 pulloa keskiolutta tai
= 3 1/2 pulloa mietoa viiniä tai
= 1 3/4 pulloa viinaa

0,5 litran oluttölkistä tulee 1,5 annosta

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miesten Alkoholin SUURKULUTUKSEN alaraja

Annoksina tai alkoholijuomina
24 annosta viikossa
= 24 pulloa keskiolutta tai
= 3 1/2 pulloa mietoa viiniä tai
= 1 3/4 pulloa viinaa

0,5 litran oluttölkistä tulee 1,5 annosta

no voihan hemmetti, ei ihan joka viikko saa korillista tuhottua, kun kännit saa pienemälläkin määrällä.
eli ei siis vielä mitään hätää.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
No josko vaikka hän alkais asiaa miettiä kun useempi sanonu siitä?

sopii toivoa.
Ei oikein sovin yhteen täysin tipaton, ja tuollainen joka sitten tykkää siitä enemmänkin :whistle:
Muuten on kyllä oikein hyvä mies :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja miten vaan:
Alkoholin kanssa voi olla paljonkin ongelmia vaikka ei olisi vielä suurkuluttaja.

Minä en katsoisi hetkeäkään miestä, joka juo viikottain alkoholia.

niin mäkin ajattelin ennen. Mutta kun muuten on hyvä mies, niin viittis vaihtoon laittaa. ja ei tuo nyt ihan joka viikko kännejä vedä, mutta yleens'ä vähintään joka toinen viikonloppu, ja "saunakaljat" pari-kolme kertaa viikossa.

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkoholin kanssa voi olla paljonkin ongelmia vaikka ei olisi vielä suurkuluttaja.

niin mäkin ajattelin ennen. Mutta kun muuten on hyvä mies, niin viittis vaihtoon laittaa. ja ei tuo nyt ihan joka viikko kännejä vedä, mutta yleens'ä vähintään joka toinen viikonloppu, ja "saunakaljat" pari-kolme kertaa viikossa.
Ja kohta se onkin sitten alkoholisti.

sopii toivoa.
Ei oikein sovin yhteen täysin tipaton, ja tuollainen joka sitten tykkää siitä enemmänkin :whistle:

joo ei. Ymmärrän, et kyl siin tulee törmäyksiä. Onk hän aina ottanu noin vai onko käyttö lisääntyny?

sopii toivoa.

joo ei. Ymmärrän, et kyl siin tulee törmäyksiä. Onk hän aina ottanu noin vai onko käyttö lisääntyny?

pikkuhiljaa lisääntynyt...

pikkuhiljaa lisääntynyt...

No mut siinä on se hyvä puoli, että sitten voi olla helpompi tehdä sille jotain ja tajuta, että se on ongelma. Jos ois aina ottanu noin, ei näkis varmaan mitään syytä vähentää.
Toivotaan tosiaan että ymmärtäis. Tuntuu siltä, että usein miehet helposti ajattelee, että puoliso vaan huolehtii turhaan tms. mut sitten kun muutkin, etenkin kaverit huomauttaa, niin saattaa jo laittaa miettimään.

Mä juon ite viikottain...yhden teinilonkeron. Alkoa siinäkin on. Olen siis alkomaholisti

Yhteistyössä