mä en tajua tota ukkoo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sangria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sangria

Vieras
mä sain opiskelupaikan pitkän kotiäitiuran jälkeen jossa olen jo opiskellutkin 5vkoa, nyt mies on mustasukkainen kun siellä oon. tapaan siellä kuulemma jonkun tai mulla on kuulemma siellä varmasti joku. en todellakaan ole antanut minkäänlaista aihetta mustasukkaisuuteen. mä aina kerron asiostani hänelle ja puhunkin paljon. tää puhelu on hyvin yksipuolista. se on muutenkin erilainen kuin ennen, seksikin on muuttunut. nyt ohi mennen kuulin, että on ottanut joku aika sitten jonkun nuoren naisen töihin ravintolaansa, mulle on sanonut että siellä ei ole kuin yksi työntekijä hänen kanssaan, mies. outoa..on valehdellut mulle ennenkin ja nyt taas, alkaa luotto mennä:(

Olen ennenkin ollut tätä mieltä, ja olen taas;

Sillä on jotain salattavaa itsellään, ja siksi se vainoharhaisesti epäilee sua.

Sama mies, jolla oli ne raapimisjäljetkin selässä joskus...?

Kyllä toi siltä vaikuttaa, että itse on ihastunut siihen työntekijäänsä ja samalla pelästynyt, että vaimokin voi ihastus toiseen siinä opiskelun ohella. Miehelläsi on siis silmät auenneet sille asialle, että maailmassa tosiaan on muitakin naisia ja miehiä.

on sama, jolla oli ne raapimisjäljet selässä...mä puhuin hänen kanssaan puhelimessa äsken ja kielsi että hänellä joku nainen siellä olisi töissä koskaan ollutkaan... tää vaikkuttaa kyllä tosi pahalta..

Mistä/millaiselta ihmiseltä kuulit että töissä olisi joku nuori nainen? Mietin vaan sitä, että voiko tietoon luottaa....

Mene tarkistuskäynnille tai lähetä kaverit kyttäyskeikalle :snotty:

Mistä/millaiselta ihmiseltä kuulit että töissä olisi joku nuori nainen? Mietin vaan sitä, että voiko tietoon luottaa....

Mene tarkistuskäynnille tai lähetä kaverit kyttäyskeikalle :snotty:

hänen serkulta, hyvin läheinen miehelle...mainitsi vaan ohimennen mun opiskeluihin liittyyen että yksi tyttö joka on ollut vanhainkodissa töissä, tekee myös mun miehen kanssa töitä..

eli tota siis mites se raapimis ja alkkareissa huulipunaa päätty?
Mä kerran seksimielessä tapailin yhtä miestä,joka pyöritti useita ravintoloita,siis ulkomaalainen hänkin.Hän oli aina aika flirtti kun kävin syömässä hänen paikassaan,sit pyysikin jo numeron.Kaikki oli aina salamyhkäistä,tavattiin silleen et esim ajettiin johkin toispaikkakunnalle.No paljastu et sillä onkin nainen ja että he vielä yrittävät lasta,mut nainen oli kuulema masentunut siksi halusi sivusuhteen :( tuli aikas paha mieli.
Jäi tapailut aika pian siihen. Niin siis kerroin tän siksikin,et voihan se muutos johtua siitä et vaikka olisi jonkin asiakkaan kanssa jotain sutinoita,siinä työssä kun tapaa useita naisia.

Yhteistyössä