Oi oi mikä sähköpostin sain kun luin nyt kaikki, tämä anteeksi taas mutta pakko jakaa koko maailmalle(rokote, älä avaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sinähän se olet varsinainen tautipesä kun on värkissä jos minkälaista tulehdusta... mistä lienee olet moisia napannut vai onko ne jotain sukupuolitauteja?

Minulla ei ole sukupuolitauteja eikä ikinä ollut, oli vain Hpv joka on yleinen vaiva, samoin yleinen vaiva on erilaiset tulehdukset, hiivakin enemmän kun joka toisella naisella. Mulle se tuli kun synnytin toista lasta, ehkä joku bakteeri pääsi:). Mutta nyt onneks KAIKKI hoidettu ja olen niin onnellinen

Turhaa sulle jeesustella

Minulla ei ole sukupuolitauteja eikä ikinä ollut, oli vain Hpv joka on yleinen vaiva, samoin yleinen vaiva on erilaiset tulehdukset, hiivakin enemmän kun joka toisella naisella. Mulle se tuli kun synnytin toista lasta, ehkä joku bakteeri pääsi:). Mutta nyt onneks KAIKKI hoidettu ja olen niin onnellinen

Turhaa sulle jeesustella

Se tosiasia, että genitaali hpv on erittäin yleinen, ei poista sitä tosiasiaa, että se luokitellaan sukupuolitaudiksi.

Mutta hyvä, että se sinulta parani :)

[QUOTE="vieras";27316503]Se tosiasia, että genitaali hpv on erittäin yleinen, ei poista sitä tosiasiaa, että se luokitellaan sukupuolitaudiksi.

Mutta hyvä, että se sinulta parani :)[/QUOTE]

Oikeasti Hpv vaikka kuinka yleinen se on minulle sama kun olisi joku Aids, kun se aiheuttaa erilaiset syöpätaudit. Mä olen niin onnellinen tästä rokotteesta ja ettei mulla siitä oo ja on vielä suoja ettei tulee enää ikinä:|

Yhteistyössä