Oikea nainen lue tämä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaiski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jaiski

Uusi jäsen
22.03.2010
12
0
1
Hei naiset jotka haluatte oikean miehen! :)

Eli tässä kirjottaa nyt -89 syntynyt nuorimies Hämeenlinnasta.
(ja eihän tämä tietenkään pelkkää HML-seutua koske vaan kaikkia ympäri suomen)
Mä olen niin kyllästynyt naisiin jotka eivät halua lapsia/naimisiin/sitoutua
MÄ HALUAN LAPSIA JA NAIMISIIN JA SITOUTUA!! =)

Haluan naisen joka on valmis oikeaan parisuhteeseen ja yhdessä elämiseen.
En tiedä onko tämä nyt juuri se oikea paikka sitä oikeaa ja ihanaa etsiä mutta kun en pubeis jaksa rampata ainakaan naisten takia ja nykyään tuntuu harvemmin tolleen ihan vaan kadulta kukaan tarttuvan mukaan ja jos niin käy ni sit hän ei halua yhtä iltaa enempää. :(
Mutta minä haluan!

Laita sinä nainen yksityisviestiä jos tajusit että tästäkö se mies löytyy jota olet pitkään jo metsästänyt =)

Kerron enemmän kun sitä pyydetään =]
En tietenkään kaikkea tässä paljasta.

-jai

Aika nuori olet, yleensä en katso alle 25-vuotiaita miehiksi =) Mutta kysyn yhden kaksiosaisen kysymyksen ennen kun mahdollisesti pistän yv:tä:

Miten pitkälle olet opiskellut ja mitä urasuunnitelmia sinulla on?

Alkuperäinen kirjoittaja kumma ellei kelpaa:
Kelpaako tallanen 57-vuotias kuuden lapsen yh?

Hemmetti, sä pistit paremmaksi!? on tosiaan juu kumma ellet sinä korjaa koko pottia! Sinullahan on näyttöäkin hedelmällisyydestä. Minulla on vain YKSI lapsi ja sekin vasta 5vuotta!

Mä luovutan, en kilpaile noin ylivoimaisen daamin kanssa!

Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:
Aika nuori olet, yleensä en katso alle 25-vuotiaita miehiksi =) Mutta kysyn yhden kaksiosaisen kysymyksen ennen kun mahdollisesti pistän yv:tä:

Miten pitkälle olet opiskellut ja mitä urasuunnitelmia sinulla on?

Vastaisitko? =) Meinasin ihan oikeasti pistää yv:tä mutta ei sit! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja kääkkä:
Alkuperäinen kirjoittaja kumma ellei kelpaa:
Kelpaako tallanen 57-vuotias kuuden lapsen yh?

Hemmetti, sä pistit paremmaksi!? on tosiaan juu kumma ellet sinä korjaa koko pottia! Sinullahan on näyttöäkin hedelmällisyydestä. Minulla on vain YKSI lapsi ja sekin vasta 5vuotta!

Mä luovutan, en kilpaile noin ylivoimaisen daamin kanssa!

Ja mulla on vielä sellainen etu, että kaikki lapset ovat eri isistä, joten elatusmaksut on sen mukaiset. Eräs isistä on Hottentottien kuninkaan pojan veli. Oon saanu narutettua useampaa varakasta ukkoa.

Anteeksi kun hieman hetki kesti mutta piti mumman ja paapan lämmitystä käydä säätämässä ettei raukat palellu.

Niin eli siis olen käynyt ammattikoulun ja valmistuin Elektroniikka-, tietoliikenne-, tietotekniikka- ja sähköasentajaksi.
Suoritin armeijan loistokkaasti, armeijan jälkeen olen painanut töitä niin paljon kuin mahdollista.
Sitten muutin Etelä-Pohjanmaalta tänne Hämeenlinnaan.´

01.06.2010 aukeavat oman firmani ovet ensi kerran joten tulot ja työt ovat pian aika hyvin hanskassa.

Teeppäs sinä Tampereen -82 tyttö tänne tunnukset ja laita yksityisviestiä =)

Ja siis miksikäs ei minulle 44-vuotias passaa!

Nefernefernefer: Enemmän kriteeriä saa yksityisviestien kautta tutustumalla =)

ja "nyt harmaana" laitan vain yv tuleen :)

huh huh... tuntuu että olet niin nuori... olet samanikäinen kuin veljeni, ja häntä ei kiinnosta muu kuin naisten naurattaminen ja kännääminen...
koulustakaan ole poika viel onnistunut valmistumaan ja armeijankin lopetti kesken, kun ei nuppi kuulemma kestänyt auktoriteettien kanssa toimimista...

joten ainakin sinulla on suuntaa elämällesi ja hyvää sellaista.

varmasti se elämäsi nainenkin vielä löytyy, se joka haluaa pariutua sitoutua ja perustaa omaa pesää sekä perhettä <3

Onnea etsimiseen...

Aikamoisen nuori olet vielä, ehkei kannata ihan toivoa menettää. Itseäni epäilyttää tyypit, joihin ei törmää oikeassa elämässä vaan jossain netin uumenissa.... :/

Yhteistyössä