Oikea nainen lue tämä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaiski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onnea etsintöihin, ehkä se oikea löytyy :) (eikä palstan hyeenat hyökkää päälle)
Harvinaislaatuiselta kuullosta ikäiseksesi jolle tärkein ei ole kartsalla rälläys ja pimatsujen metsästys :)

:flower:

Alkuperäinen kirjoittaja LähiönViehkeinValas:
Noo, onks tullu treffej? :)

juu vastauksii on tullut kyl aika vähän.. kai sson toi ikä.. =(

toki frenditkin ain kummastelee kun oon kärsiny vauvakuumeest jo pitkään ja kun en jaksa joka vkl olla kalastamas pubiruusui tai vietä iltoi kiertämällä kylää peppui vahdaten.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja jaiski:
toki frenditkin ain kummastelee kun oon kärsiny vauvakuumeest jo pitkään ja kun en jaksa joka vkl olla kalastamas pubiruusui tai vietä iltoi kiertämällä kylää peppui vahdaten.. :)

Jos olisin vapaa niin olisin laittanut viestiä. Mulle kelpaa nuorempi. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Mites sä muuten oot tänne eksynyt?

seurustelin naisen kans jolla oli lapsii ja sit luin aina tätä lehtee kun hän oli tämän tilannut.
ja tota aattelin et kai tää olis sellanen paikka josta löytäs naisen jolla on ajatusmaailma kohdallaan.

Ihana! Mulle kelpais, tuollaiset ajatukset omaava, eikä ikäerokaan paha ois, samalla vuoskymmenellä kuitenkin mennään.

Mutta, kun ikkään ei onnaa kunnollista miestä kohtaamaan, pysyn vaan täällä omissa surkeissa kuvioissa.

Epäilijät; Mun ex-mies ties jo 17 vuotiaana haluavansa lapsia. Ja on niin lapsirakas, että omien lisäksi huoltaa perheessä myös vierasta lasta. Eikä se tarvii edes naista siihen.. ja aika moni mies on sanonukkii, että kyllä lapsi kelpais, mutta akkaa ei taho.

aloittajan ongelma varmaan netin ulkopuoleisessa elämässä on se, ettei kohtaa omassa ikäluokassa sitoutumiseen ja perheeseen valmiita nuoria naisia ja vanhemmat ei ota tosissaan. 25v voi hyvinkin katsoa miehen olevan liian nuori.

Nih. Et semppiä vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Aika nuori oot, joten en ihmettele jos sun ikäiset tytöt säikähtää kun alat puhumaan lapsista sun muusta. Kyllä sä jonkun löydät, ehkä piankin ;)

sehän täs nyt vähän onkin..
oman ikäset menee shokkiin ja vanhemmat ei ota tosissaan.

Mitä jos kokeilisit laittaa ilmoitusta vaikka suomi24.fi treffeihin ja deitti.nettiin? Kuitenkin semmoisiakin naisia on tosi paljon, jotka ovat aloittaneet vauvakuumeilun jo teineinä.

Jos mun nuoruudessani olisi netti ollut yleisessä käytössä ja olisin sieltä löytänyt sun ikäisenä sun kaltaisen pojan, niin olisin kyllä ollut ihan myyty. Nyt on lasten saanti lykkääntynyt, kun kohdalle on sattunut vaan noita miehiä, joita muut asiat ovat kiinnostaneet enemmän...

Yhteistyössä