H
helv* hermot menee
Vieras
kamala parkuminen kun ehdotinkin asiaa, minä joudun huomenna lähtemään varttia aiemmin töihin, mitä hän kouluun. Kokoajan parkuu vaan eikä suostu edes harjoittelemaan yksin kotonaoloa, saati pihallaoloa. Kohta 9v ja ei suostu edes harjoittelemaan, kouluun kyllä uskaltaa itse kävellä (sekin kamalan parkumisen takana että suostui edes harjoittelemaan)
Puhelin ja omat avaimet sille olen hommannut, mutta eipä auta mitään, tuossa se nytkin parkuu asian takia ja käskee mun mennä myöhässä, 2 vuotta olen myöhässä mennyt sen takia, ENÄÄ EN MENE KERTAAKAAN!!!!!
Mitä mä oikein teen tuon kanssa?? Koulun pihalla ja koulussa uskaltaa odottaa kun välituntisinkin joutuu siellä yksin olemaan, kotipihalla ei...................................
Puhelin ja omat avaimet sille olen hommannut, mutta eipä auta mitään, tuossa se nytkin parkuu asian takia ja käskee mun mennä myöhässä, 2 vuotta olen myöhässä mennyt sen takia, ENÄÄ EN MENE KERTAAKAAN!!!!!
Mitä mä oikein teen tuon kanssa?? Koulun pihalla ja koulussa uskaltaa odottaa kun välituntisinkin joutuu siellä yksin olemaan, kotipihalla ei...................................