R
rv37
Vieras
Tajusin vasta tänään, että siis Oivariinissa ainakin on myös A-vitamiinia. Eipä ole tullut pieneen mieleen edes moinen, että rasvassa ois A-vitamiinia.
Olen käyttänyt koko raskauden tuota samaa Oivariinia leivänpäällä ja nyt aloin miettiä, että onko toi A-vitamiini haitallista mitä siitä saa?
Olen käyttänyt koko raskauden tuota samaa Oivariinia leivänpäällä ja nyt aloin miettiä, että onko toi A-vitamiini haitallista mitä siitä saa?