K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kaisu:olemmeko me?
mun tulot n. 700 miehen tulot n. 600 kuukaudessa, minun mielestäni te ette ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Alkuperäinen kirjoittaja kaisu:olemmeko me?
mun tulot n. 700 miehen tulot n. 600 kuukaudessa, minun mielestäni te ette ole.
laske mukaan as.tuki ja lapsilisät.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:omaisuutta ei ole, vuokrakämppä jossa vuokra tulojeni verran, no auto on vm -07 ja tadaa säästöjä 21tonnia
Alkuperäinen kirjoittaja HAH:entäs mä? vanhempainrahaa pärähtää tilille n500? lapsilisää n200? ja miehelle ei mitään? lapsia 2.
EN tiedä millä eletään!
Alkuperäinen kirjoittaja höhlä:köyhä on se jolla ei rahat riitä elämiseen. Meillä tulot yli 4000 ? mut silti saa laskea mitä kaupasta ostaa ja paljonko. Ei ne pienet tulot vaan ne suuret menot :/
Alkuperäinen kirjoittaja HAH:Alkuperäinen kirjoittaja höhlä:köyhä on se jolla ei rahat riitä elämiseen. Meillä tulot yli 4000 ? mut silti saa laskea mitä kaupasta ostaa ja paljonko. Ei ne pienet tulot vaan ne suuret menot :/
just joo....
Alkuperäinen kirjoittaja kinkkis:Alkuperäinen kirjoittaja HAH:Alkuperäinen kirjoittaja höhlä:köyhä on se jolla ei rahat riitä elämiseen. Meillä tulot yli 4000 ? mut silti saa laskea mitä kaupasta ostaa ja paljonko. Ei ne pienet tulot vaan ne suuret menot :/
just joo....
No kyllä. Meillä bruttotulot 6000e, mutta asuntolaina nielee kiva osan (oltais joo myyty kämppä jos saatais kaupungilta vuokra-asunto halvemmilla menoilla), autolaina, ja se mitä kaikilla köyhillä ei ole: järkyttävät opintolainat.
Alkuperäinen kirjoittaja HAH:Alkuperäinen kirjoittaja HAH:entäs mä? vanhempainrahaa pärähtää tilille n500? lapsilisää n200? ja miehelle ei mitään? lapsia 2.
EN tiedä millä eletään!
ai juu asumistuki 250?.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja HAH:Alkuperäinen kirjoittaja HAH:entäs mä? vanhempainrahaa pärähtää tilille n500? lapsilisää n200? ja miehelle ei mitään? lapsia 2.
EN tiedä millä eletään!
ai juu asumistuki 250?.
Miksi miehellä ei ole tuloja? Olette oikeutettuja asumistukeen, sekä toimeentulotukeen, joten niitä hakemaan. Ja turha sanoa, että ette niitä saa, koska varmasti saatte, jos vain haette. Omaa tyhmyyttä, jos jättää tiukassa tilanteessa tuet hakematta.
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:ette ole, jso tulot ovat noin paljon
kun laskee meidän KAIKKI tulot yhteen on 2600 ( tässä mukana myös asumistuki ja laspilisät) tällä pitäis sit saada vuoktra maksettua. laskut ja jotakin syötävää ja vaatettakin pitäis ostella aian silloin tällöin