Olemmekohan ihan sekoja? *seksijutskaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tänne palstalle ei kannata tehdä moisia avauksia, turhan järkyttävää luettavaa nutturapäille :D Aloittajalle sen verran että ottakaa asiasta selvää, voi olla hyvinkin että mies suostuu mukaan, tosin sitä kannattaa tunnustella varovasti eikä paukauttaa suoraan ;) Ja tosiaan, fantasiana tuo on mitä tavallisin. Kuten myös nainen kolmantena pyöränä, itse sitä monesti mieheni kanssa harkinnut.

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Onneksi näillä paitsi jääneillä ihmisellä on mahdollisuus vielä aikuisenakin eheytyä ja löytää se todellinen rakkaus ja luottamus itseen, mutta ei se kyllä pettämiskimppaseksillä taida löytyä. =)

Olisiko evita säikähtänyt omia fantasioita kun lataa tuollaista puppua, posket hehkuen :saint: vai harmittaako että oma mies ei taipuisi kimppaan.

Eipä se kuule mitään puppua ole. Kyllä on todellinen rakkaus hukassa, jos tarvitsee pettää kaverien luottamus. Tai omassa suhteessa vikaa, jos on pakko houkutella pylly pystyssä varattua miestä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Kovastipa vieraiden ihmisten panemiset kiukuttaa... Kovin taitaa olla suppea ja ahdasmielinen maailma, kun täytyy keskustelupalstalla haukkua nainen, joka harrastaa seksiä avoimin mielin ja pilke silmäkulmassa. Mitähän tämäkin tuomitseminen kertoo teistä tai teidän seksielämästä?

Hohhoi :D Kenenköhän maailma tässä nyt on ahdasmielinen :D

Niin kenenköhän? Näiden jotka haukkuvat ja tuomitsevat mm. rakkaudettomuudesta, äidin rakkauden puutteesta, empatiakyvyttömyydetä, huonosta äitiydestä vai yhden avautujan, joka kertoo seksuaalisesta aktiivisuudestaan. Jälkimmäinen ei tosin ole haukkunut ketään. Siinäpä mietittävää.
Tässä nimenomaisessa tapauksessa se sulhanen kyllä nusaisi sitä kirjoittajaa ja vielä niin että kirjoittajan oma puoliso oli mukana!!!!!

Aktiivinen seksielämä on täysin eri asia kuin kaikkien muiden polkeminen alleen. Mä otan mielummin niskaani vaikka tuhat nettipalstalla haukkujaa, kuin yhden eukon joka edes yrittää nusasta puolisoani. Mutta arvonsa kullakin.

Alkuperäinen kirjoittaja jopas:
Tänne palstalle ei kannata tehdä moisia avauksia, turhan järkyttävää luettavaa nutturapäille :D Aloittajalle sen verran että ottakaa asiasta selvää, voi olla hyvinkin että mies suostuu mukaan, tosin sitä kannattaa tunnustella varovasti eikä paukauttaa suoraan ;) Ja tosiaan, fantasiana tuo on mitä tavallisin. Kuten myös nainen kolmantena pyöränä, itse sitä monesti mieheni kanssa harkinnut.

Totta. Nutturapäiden suurin pelko on se että omassa parisuhteessa mies pettää! Siksi moinen ryöppy. Jos pelkoa ei ole, ei ole moista reaktiotakaan.

Onneksi näillä paitsi jääneillä ihmisellä on mahdollisuus vielä aikuisenakin eheytyä ja löytää se todellinen rakkaus ja luottamus itseen, mutta ei se kyllä pettämiskimppaseksillä taida löytyä. =)

Olisiko evita säikähtänyt omia fantasioita kun lataa tuollaista puppua, posket hehkuen :saint: vai harmittaako että oma mies ei taipuisi kimppaan.

Eipä se kuule mitään puppua ole. Kyllä on todellinen rakkaus hukassa, jos tarvitsee pettää kaverien luottamus. Tai omassa suhteessa vikaa, jos on pakko houkutella pylly pystyssä varattua miestä.

Mistä sä nyt tähän kaivoit "kaverin luottamuksen pettämisen"? Morsian ja haukuttu kirjoittaja tuskin tunsivat toisiaan! Ja se sulhanenhan siinä tuli ja pani!!!

Alkuperäinen kirjoittaja :):

Totta. Nutturapäiden suurin pelko on se että omassa parisuhteessa mies pettää! Siksi moinen ryöppy. Jos pelkoa ei ole, ei ole moista reaktiotakaan.

Minkä ihmeen nutturapäiden?
Mikä reaktio?
Käsittääkseni täällä on lähinnä arvosteltu naista, joka meni panemaan kaverinsa sulhasta, jolla oli häät tulossa. Kiva temppu kaverille. :)

Koita opetella käyttämään lainauksia, olisi helpompi lukea mitä yrität sanoa.

Ymmärrän hyvin että ihmiset tekevät virheitä, mutta vastenmieliseksi tämän tapauksen tekee se, että ko. eukko ihan kirkkain silmin väittää ettei kukaan tehnyt mitään väärää. Ja leveilee tuollaisella asialla...no, kyllä minäkin varmaan teini-ikäisenä olisin :D

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:

Mistä sä nyt tähän kaivoit "kaverin luottamuksen pettämisen"? Morsian ja haukuttu kirjoittaja tuskin tunsivat toisiaan! Ja se sulhanenhan siinä tuli ja pani!!!

Kyllä se nimimerkki sanoi, että tuttuja olivat, eivät suinkaan ventovieraita.

Mä olen ollut kolmantena osapuolena ja ollaan vielä ihan hyviä ystäviä =) Varmaan tosin auttaa se, että mä olen aina ollut enemmän kiinnostunut siitä naisesta kun tämä pariskunnan miehestä. Ollaan naisen kanssa erittäin hyviä ystäviä. Muutama kerta ollaan kolmisteen oltu. Mulla ja tällä naisella on myös lupa olla ihan kaksisteenkin.

Yks nettituttu jolle asiasta kerroin ihmetteli, että eikö ole outoa sitten istua näitten kanssa kahvipöydässä :D Ei ole. Ihan hyvillä mielin käyn heillä kylässä eikä se tarkoita ainaista panemista ;) Päinvastoin. Harvemmin sellasta käy. Useimmiten ollaan ku ketkä tahansa ystävykset.

Tietääkseni heidän avioliittonsa voi ihan hyvin. Mulla ei ole mitään tarvetta heitä erottaa toisistaan. Sopivat hyvin yhteen, enkä tunne mitään romanttista vetoa kumpaankaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mä olen ollut kolmantena osapuolena ja ollaan vielä ihan hyviä ystäviä =) Varmaan tosin auttaa se, että mä olen aina ollut enemmän kiinnostunut siitä naisesta kun tämä pariskunnan miehestä. Ollaan naisen kanssa erittäin hyviä ystäviä. Muutama kerta ollaan kolmisteen oltu. Mulla ja tällä naisella on myös lupa olla ihan kaksisteenkin.

Yks nettituttu jolle asiasta kerroin ihmetteli, että eikö ole outoa sitten istua näitten kanssa kahvipöydässä :D Ei ole. Ihan hyvillä mielin käyn heillä kylässä eikä se tarkoita ainaista panemista ;) Päinvastoin. Harvemmin sellasta käy. Useimmiten ollaan ku ketkä tahansa ystävykset.

Tietääkseni heidän avioliittonsa voi ihan hyvin. Mulla ei ole mitään tarvetta heitä erottaa toisistaan. Sopivat hyvin yhteen, enkä tunne mitään romanttista vetoa kumpaankaan.

Niinpä niin, teinimeininkiä :D :laugh:

Koita opetella käyttämään lainauksia, olisi helpompi lukea mitä yrität sanoa.

Ymmärrän hyvin että ihmiset tekevät virheitä, mutta vastenmieliseksi tämän tapauksen tekee se, että ko. eukko ihan kirkkain silmin väittää ettei kukaan tehnyt mitään väärää. Ja leveilee tuollaisella asialla...no, kyllä minäkin varmaan teini-ikäisenä olisin :D

Minäkö? En kyllä koe edelleenkään että olisin muuta väärää tehnyt kuin kertonut asiasta täällä. Se ei ehkä ollut järkevää, sen verran p*skaa on tullut niskaan. Tämä morsian ei tosiaan ollut kaverini, ainoastaan mieheni parhaan kaverin tuleva vaimo. Mutta ei sen väliä, kenen tuleva kumppani tämä kimppaseksissä mukana ollut mies oli, me pidimme hauskaa ja se oli meidän kolmen välinen asia. Se ei muille kuulu. Leveilystä tässä nyt ei ole kyse, koska uskon että hyvin moni on vastaasti toiminut, mutta ei sitä täällä kerro. Ehkä se lapsenmieli sitten vielä nelikymppisenä on hyvä säilyttää, ettei tule noin tuomitsevaksi ja vakavaksi ihmiseksi, joille seksi on pakkopullaa ja kuolemaakin vakavampi asia.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
enkä tunne mitään romanttista vetoa kumpaankaan.

Tää on hyvä, en minäkään tunne seksissä muiden kuin oman mieheni kanssa mitään romanttista vetoa niihin kumppaneihin. Seksi on seksiä, nautinnon antamista, ottamista, leikkimielistä, hauskaa ja jopa ihanaa.

Ahdasmielistä, niin ahdasmielistä ja jokaisen negatiivisen kommentoijan viestissä uhkuu pelkoa, että kyseessä voisi olla oma mies. Mitä sitten, jos olisikin, vittu seksiä se vaan on!!!! Ei siinä kimpassa parisuhdetta rakenneta!! Ja jos parisuhde tuollaisen lystinpidon jälkeen loppuu, on vika ihan jossain muualla.

Ette ole sekoja, eikä tuossa olisi mielestäni mitään väärää tai moraalitontakaan. Kannattaa silti miettiä, mitä riskejä se aiheuttaisi parisuhteellenne. Miten toimisit silloin kun tuo mies ryhmäsessioiden jälkeen tulisi vonkaamaan ovellenne kun oma miehesi olisi muualla? Mies saattaisi hyvinkin rakastua sinuun tai mieheesi. Joka tapauksessa tuossa jotakuta voi sattua ja pahasti. Todennäköisesti ainakin oma miehesi tulisi mustasukkaiseksi. Miten suhtautuisit, jos miehesi olisi ihastunut naapurin rouvaan ja haluaisi hänet mukaan? Kiihottava ajatus, etkä tulisi mustasukkaiseksi, vaikka miehesi kuolaisi rouvan perään ja alkuun päästyään kävisi paneskelemassa häntä myös yksin?

Niinpä niin, teinimeininkiä :D :laugh:

No sano sitten kolmekymppisille, että se on teinimeininkiä =) Mun mielestä he saavat ihan itse päättää, mikä heille sopii. Jos/kun mä joskus avioidun, niin tuskin tuollasta tekisin. Mä olen yksiavioinen sitten kun se kumppani on, enkä haluais ketään kolmatta mun aviovuoteeseen. Mutta ilmeisesti se heille sopii hyvin.

Millä ihmeen ala-asteikäisen logiikalla? Mulla ei ole miestä vaan nainen, ja ei, en pelkää että pettää, koska luotan. Onko perusoletus, että ihmisellä ei voi olla moraalisia arvoja ilman että on oma lehmä ojassa? (Onko Kohlbergin teoria tuttu? Itse olisin huolestunut jos olisin vielä aikuisena esisovinnaisen moraalin kehitysasteella...)

Ja siihen aloitukseen kommenttina, kun on aihe vähän karannut käsistä... Mä olen sitä mieltä omalla kohdallani, että sen tavallaan vaan tietää mitkä fantasioista on tehty toteutettaviksi ja mitkä kannattaa jättää fantasioinnin tasolle. Eli jos liikaa epäilyttää, ehkä en ihan vielä ainakaan lähtisi toteuttamaan sitä juttua. Mutta jos se tuntuu kaikkien osapuolten mielestä hyvältä, niin siitä vaan, enjoy. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja kivaa:
Ehkä se lapsenmieli sitten vielä nelikymppisenä on hyvä säilyttää, ettei tule noin tuomitsevaksi ja vakavaksi ihmiseksi, joille seksi on pakkopullaa ja kuolemaakin vakavampi asia.

Miksi seksi on pakkopullaa tai kuolemaakin vakavampi asia jos ei halua paneskella varattujen kanssa? Selitä, en ymmärrä! =)

Alkuperäinen kirjoittaja miettijäiset:
Miten toimisit silloin kun tuo mies ryhmäsessioiden jälkeen tulisi vonkaamaan ovellenne kun oma miehesi olisi muualla? Mies saattaisi hyvinkin rakastua sinuun tai mieheesi.

Meinaatko että se rakastuminen tapahtuu sen ryhmäseksin aikana? Taas vääristyneesti ajatellaan että seksi ja rakkaus kulkisivat käsi kädessä. Kimppaseteissä kun ei rakkaudella ole sijaa. Se on mukavaa puuhaa, mutta tunteet on jossain muualla kun siellä tilassa.

Alkuperäinen kirjoittaja rattus:

Millä ihmeen ala-asteikäisen logiikalla? Mulla ei ole miestä vaan nainen, ja ei, en pelkää että pettää, koska luotan. Onko perusoletus, että ihmisellä ei voi olla moraalisia arvoja ilman että on oma lehmä ojassa? (Onko Kohlbergin teoria tuttu? Itse olisin huolestunut jos olisin vielä aikuisena esisovinnaisen moraalin kehitysasteella...)

Ja siihen aloitukseen kommenttina, kun on aihe vähän karannut käsistä... Mä olen sitä mieltä omalla kohdallani, että sen tavallaan vaan tietää mitkä fantasioista on tehty toteutettaviksi ja mitkä kannattaa jättää fantasioinnin tasolle. Eli jos liikaa epäilyttää, ehkä en ihan vielä ainakaan lähtisi toteuttamaan sitä juttua. Mutta jos se tuntuu kaikkien osapuolten mielestä hyvältä, niin siitä vaan, enjoy. ;)

Lepakoista en osaa sanoa, koska en ymmärrä miten samaan sukupuoleen voi rakastua. Se minusta on sairaampaa kuin kimppaseksi. Hyi!

Alkuperäinen kirjoittaja miettijäiset:
Ette ole sekoja, eikä tuossa olisi mielestäni mitään väärää tai moraalitontakaan. Kannattaa silti miettiä, mitä riskejä se aiheuttaisi parisuhteellenne. Miten toimisit silloin kun tuo mies ryhmäsessioiden jälkeen tulisi vonkaamaan ovellenne kun oma miehesi olisi muualla? Mies saattaisi hyvinkin rakastua sinuun tai mieheesi. Joka tapauksessa tuossa jotakuta voi sattua ja pahasti. Todennäköisesti ainakin oma miehesi tulisi mustasukkaiseksi. Miten suhtautuisit, jos miehesi olisi ihastunut naapurin rouvaan ja haluaisi hänet mukaan? Kiihottava ajatus, etkä tulisi mustasukkaiseksi, vaikka miehesi kuolaisi rouvan perään ja alkuun päästyään kävisi paneskelemassa häntä myös yksin?

No me emme missään nimessä toistemme selän takana mitään tekisi, tässä ei ole pointtina minun kiimani ja tarpeeni, vaan meidän yhteinen hauskuus...:) Ja tämä kaveri on oikeasti niin kunnollinen, ettei taatusti tulisi omia aikojaan minulta vonkaamaan, siitä olen satavarma.
Ei ole mikään vonkaaja, missäänmäärin.
Jos tekisimme tuon, mistä haaveilemme ja se menisi päin mäntyjä koko juttu, uskon, että nauraisimme vain makeasti päälle kaikki kolme...:D
Meidän kaikkien huumori on melko vallatonta, emme ole totisia ihmisiä kukaan.;)

Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Kovin paljon ketjua lukematta esitän kysymyksen, että onko joidenkin niin vaikea käsittää, että joillekin se ei ole "vain seksiä"?

Ei ole, mutta toisille on vaikea käsittää, että seksiä voi olla ilman tunteita, saati rakkautta.

Alkuperäinen kirjoittaja pah:
Ahdasmielistä, niin ahdasmielistä ja jokaisen negatiivisen kommentoijan viestissä uhkuu pelkoa, että kyseessä voisi olla oma mies. Mitä sitten, jos olisikin, vittu seksiä se vaan on!!!! Ei siinä kimpassa parisuhdetta rakenneta!! Ja jos parisuhde tuollaisen lystinpidon jälkeen loppuu, on vika ihan jossain muualla.

Mitä ihmeen pelkoa, tulkitset väärin. Minulla on parisuhde, jossa voin luottaa puolisooni. Meillä ei ole tarvetta pettää toisiamme.

En voi hyväksyä ihmisiä, jotka pettävät joko puolisoansa tai ystävänsä.
Vielä vähemmän ymmärrän ihmisiä, jotka eivät edes tajua tekevänsä väärin. Ei ihme etteivät sellaiset suhteet kestä.

Alkuperäinen kirjoittaja rattus:
Alkuperäinen kirjoittaja kivaa:
Ehkä se lapsenmieli sitten vielä nelikymppisenä on hyvä säilyttää, ettei tule noin tuomitsevaksi ja vakavaksi ihmiseksi, joille seksi on pakkopullaa ja kuolemaakin vakavampi asia.

Miksi seksi on pakkopullaa tai kuolemaakin vakavampi asia jos ei halua paneskella varattujen kanssa? Selitä, en ymmärrä! =)

Miksei varattujen kanssa voi paneskella? Eihän se liitto mikään vankila ole ja koskaan en ole ketään varattua väkisin ottanut!

Yhteistyössä