Olen kipeä, mitä tekee mies...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Heräsin toissa yönä koviin kipuihin. Aikani kärsittyä itkien herätin mieheni kun minusta tuntui että kuolen kohta. Mies tiuski lähinnä sitä että herätin hänet unesta, kun pitää töihin mennä aamulla. Ja sehän meni töihin vaikka kärsin kipuja, joka onneksk helpotti hieman sitten kun mies jo lähti. Hommasin lapsen vahdin ja kyydin sairaalaan. Sain sairaslomaa, mutta itse saan herätä aamulla lasten kanssa vaikka mieskin on nyt lomalla.

Olen kuulema lapsellinen ja työkykyinen kun jaksan kiukutella siitä ettei hän jäänyt kotiin vaikka itkin hänen lähtiessään että miten hän voi jättää minut yksin.

Kuulostaako miehen toiminta sitten ihan oikeutetulta? Minä olen lapsellinen?

Sohvan nurkasta kirjoittelen, lasten aamutoimet sain tehtyä ja mies tuntui olevan pahana etten hänelle tehnyt aamiaista, en jaksa.

Kannattaa tuohon provoiluun hieman satsata ja keskittyä siihen mitä kirjoittaa.
Kuinka mies voi nyt olla lomalla jos meni aamulla töihin?
Meillä ainakin lomalla jäädään kotiin. Niin työnarkomaaneja ei sentäs olla :D

Sun kannattaisi keskittyä luetun ymmärtämiseen.
Ap kannattaisi satsata kirjoittamiseen.
Aamulla töihin-nyt lomalla?? Musta ainakin on vielä aamu että nopea loman aloitus oli.

"Heräsin toissa yönä vatsakipuihin. Mies lähti aamulla töihin. Kipu jatkuu ja mies JÄI nyt lomalle."

Nyt tekstistä saa käsitteen että heräsi yöllä kipuihin mies lähti töihin mutta onkin lomalla.

Mut joo... Mieshän on sun paapoja. Eihän aikuinen ihminen pärjää. Töistähän sen olisi pitänyt jäädä heti pois. Just joo...

en jaksais vääntää enää täälläkin.

Toissa yönä se mun kipukohtaus oli ja eilen aamulla mies meni töihin kun jäin itse kipujen kanssa hankkimasn kyytiä ja lapsen vahtia ja tänä aamuna mies on lomalla. Kummaa väkeä kun pitää rautalangasta vääntää.

Ja selvästo valitan tyhjästä. Keuhkokuumeisen täytyy vaan jaksaa itse kaikki.

Eihän sun mies voi kotiin jäädä, jos sä olet kipeä. Ei se käsittääkseni mene niin. Mutta hän olisi voinut olla ymmärtäväinen ja auttavainen. Sekä toki palkata lastenhoitajan tai viedä muksut päiväkotiin. Ei ole myöskään sun asia laittaa miehella aamiaista sairaana tai terveenäkään. Aikuisen miehen täytyisi osata se itse. Miehesi olisi voinut laittaa myös lasten aamiaisen, kun sinä olet nyt tuossa kunnossa.

No joo, sen ymmärrän ettei mies voinut jäädä kotiin vaimon sairauden takia, mutta olisi voinut suhtautua asiaan vähän empaattisemmin. Mies joka ei itse osaa laittaa aamupalaansa tai hoitaa omia lapsiaan edes vaimon ollessa kipeänä, ei mielestäni ansaitse minkäänlaista palvelua vaimoltaan, edes tämän terveenä ollessa.
Ei meillä ainakaan mies tiuski jos herätän hänet yöllä ja hoitaa kyllä lapsia yhtä lailla kanssani, minun terveenäkin ollessa. Jos vielä lomalla on, niin luulisi osallistuvan lasten hoitoon!!!

Heräsin toissa yönä koviin kipuihin. Aikani kärsittyä itkien herätin mieheni kun minusta tuntui että kuolen kohta. Mies tiuski lähinnä sitä että herätin hänet unesta, kun pitää töihin mennä aamulla. Ja sehän meni töihin vaikka kärsin kipuja, joka onneksk helpotti hieman sitten kun mies jo lähti. Hommasin lapsen vahdin ja kyydin sairaalaan. Sain sairaslomaa, mutta itse saan herätä aamulla lasten kanssa vaikka mieskin on nyt lomalla.

Olen kuulema lapsellinen ja työkykyinen kun jaksan kiukutella siitä ettei hän jäänyt kotiin vaikka itkin hänen lähtiessään että miten hän voi jättää minut yksin.

Kuulostaako miehen toiminta sitten ihan oikeutetulta? Minä olen lapsellinen?

Sohvan nurkasta kirjoittelen, lasten aamutoimet sain tehtyä ja mies tuntui olevan pahana etten hänelle tehnyt aamiaista, en jaksa.
Olisi mies voinut vähän empaattisemmin toimia. Itse olen ollut vastaavassa tilanteessa. Meilläkin miehen täytyi lähteä töihin, mutta järjesti kuitenkin ensin lapsille hoitajan ja minulle kyydin lääkäriin. Iltapäivällä olinkin sitten jo leikkauksessa.

Nyt olisi kyllä miehen tehtävä passata sinua tai vähintäänkin huolehtia lapsista, jotta saat itsesi kuntoon. Aikuinen mies osaa itse tehdä aamupalansa ja huolehtia lasten syömisistäkin.

Yhteistyössä