Olen laiska saamaton paskiainen ;'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MintunKukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MintunKukka

Vieras
:( MEIDÄN kämppä hukkuu paskaan ja likaan!!!!!
Mä en jaksa alkaa siivoamaan ku apua ei tule mieheltä.
Mä olen laiska paska saamaton ku en nyt jaksa lasten kans siivota ku päältä vähän.

Lapset ollu sairaana monta kuukautta taukoamatta ja loppua ei näy. Ja ihan yksin olen tätä arkea pyörittäny. Mä tarttisin lomaa ainakin viikon putkeen. Mikään hetkellinen tunti ei auta.
Mies ollu nyt 7 päivää putkeen töissä ja lähti taas. On niin väsyny hänki ku töistä tulee et nukkuu vaan ja tiuskii ja äyskii.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
:hug: :hug: laitan tuplasti :) laita lapset hoitoon johonkin jos vaan saat

Osa on nyt mummolassa.mut ei paljon auta ko täällä toi ikiliikkuja ja täys tuho on paikalla 2veee (pahin ikä) ja toinen hyvänä kakkosena 3,5v

Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:

Osa on nyt mummolassa.mut ei paljon auta ko täällä toi ikiliikkuja ja täys tuho on paikalla 2veee (pahin ikä) ja toinen hyvänä kakkosena 3,5v

mulla on sama tilanne itsellä,olen niin kypsä kotiin ja lapsiin,mieheen, ruoan laittoon ihan mihin vaan,,ja siksi pakkaan laukut helmikuun lopulla ja lähden yksin hotelliin,alotan varovasti yhdellä yöllä..haluun olla ihan yksin..

tee sinäkin niin,viikonloppuna,luulen että auttaa asiaa ainakin pikkasen :)

Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:

mulla on sama tilanne itsellä,olen niin kypsä kotiin ja lapsiin,mieheen, ruoan laittoon ihan mihin vaan,,ja siksi pakkaan laukut helmikuun lopulla ja lähden yksin hotelliin,alotan varovasti yhdellä yöllä..haluun olla ihan yksin..

tee sinäkin niin,viikonloppuna,luulen että auttaa asiaa ainakin pikkasen :)

Hyvä idea. Mut meillä kaivataan täällä kotona isää. Lapsetkin kaipaa häntää ja minäkin. sitten kun hän on kotona niin en haluakkaan lähtä minnekkään.

asioilla on aina kaksi puolta,mutta totuus on se että jos äiti ei voi hyvin,ei voi muukaan perhe. lapset saavat olla sen aikaa isän kanssa,ihan ilman sinua,saa kaiken huomion.sinä lepäät ja otat seuraavana päivä huomion mieheltä kun palaat.olet aikuinen ja ymmärrät mutta lapsille on vaikeempaa selittää.

toi on mun mielipide,kukaan vanhempi ei ole korvaamaton ja myös meidän äitien on pakko saada levätä,kukaan ei jaksa loputtomiin :/

mutta koita keksiä jokin ratkasu,ennen kun huomaat sen olevan liian myöhästä :|

Alkuperäinen kirjoittaja Heleemi81:
Siivouspalvelu apuun, lähdette siksi aikaa vaikka johonkin viettämään kivaa aikaa.

Ei mun mies laskis mua hotelliin yksin. Ei mitenkään... kun ei laske sohvallekaan nukkumaan! :laugh:

Ja mä en osais lähtä yksi hotelliin. Ennemmin menisin vaikka eräkämpälle jossa ei ole mitään viihdettä,eikä mukavuutta...
;)

Vie ens kerralla sitte myös tuo ikiliikkuja mummolaan. Itelläkin tänään rauhaa (ainoastaan vauva mun kanssa kotona ) , miehellä vapaa-ilta pitkästä aikaa ja muut lapset sukulaisissa. Kyllä nautin tästä rauhasta, vaikkakin odotan kympillä loppuvuotta kun pääsen vaikka viikonlopuksi jonnekin. Ehkä jopa miehen kanssa jos saadaan lapset hoitoon. Mut siis 1-3,5 -vuotiaat on kyllä sellaisia (varsinkin vauhdikkaat lapset ) et imevät energiat vanhemmista jos ei koskaan lepotaukoa. Kyllä ihmisen pitää ajatella itseään ja fakta on se, että lapset voivat hyvin jos vanhemmat voivat hyvin!

Mitäs hankit lapsia, siinä on se vastuu että tullaan vanhemminksi ja moni ihminen on susta riippuvainen, ja ihan kun ne lapset siitä paranisi jos likanen ja paskanen asuinymoöristö, kun ne joka yö ja päivä taukoamatta hengittää niitä bakteereja. Ja onhan päiväkoteja keksitty, ja sunkin kannattais nyt tehä jotain. Laiskottelet ja kaipaat lomaa ?! Niinkö sen homman pitäis mennä.. Ei todellakaan. Miehes vois ottaa isyyslomaa, ei tollanen käy päinsä että mies tulee kotiin ja odottaa että on siistiä, ruokaa ja puhtaat pedit ....

ISO HALAUS! Minulla ainoastaan yksi 3-vuotias, käytännössä yh:na suurimman osan joka viikosta. Lapsella aivan järjettömän kauhea uhmaikä, äärimmäisen vaativa tapaus :/ Välillä tosissaan tuntuu ettei jaksa yhtään enää :/ Ja tähän päälle vielä pitkä sairastelukierre täälläkin joka ei näytä katkeavan ollenkaan.

Yhteistyössä