Ä
äitee
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ihan kunnon terapiaan tahtoisinkin,olen joka suhteessa aika "rikkinäinen". En osaa olla parisuhteessa,en lasten kanssa,en osaa käsitellä tunteitani yhtään. Pimahdan tosi helposti.
Mutta siis oikeaan terapiaan ei täällä ainakaan helposti pääse,joten perheneuvolassa käyn siis vaan keskustelemassa,enkä koe siitä apua saavani.
Ja yksin olen lasten kanssa.
HEi, kuulostaa ihan minulta !!
Elän parisuhteessa, mutta TODELLA paljon yksin lasten kanssa, miehen työn ja harrastuksien vuoksi. Välillä kilahtaa ja huudan ja raivoon, siis melkein päivittäin, myönnän sen nyt.
MIten olet AP päässyt juttelemaan asiasta terapiaan?? Haluaisin kanssa mennä, mutta en uskalla/halua neuvolassa puhua asiasta mitään, siellä vaan vakuutan aina iloisena että kaikki hyvin, vaikka olenkin ihan riekaleina, en jaksais mitään enkä ketään välillä. Vieläkun hoidettavana omat miehen lapset päivittäin...Tää on niin pieni paikkakunta että en haluis mitään huhuja liikkeelle, joten olen ollut puhumatta asiasta ja jaksamisestani kenellekään. Tunnen myös olevani maailman huonoin äiti sekä äitipuoli.ehdottomasti!