Olen mietiskellyt lapsuuttani ja sen vaikutusta itsetuntooni

Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Mun anoppi halasi heti, kun ekaa kertaa menin miehen kotona käymään. Tuntui oudolta! Ehkä nykyään ollaan muutenkin valveutuneempia, tiedetään että hellyyden näyttäminen on hyvästä. Tai sitten ilmapiiri on nykyään hellyyteen kannustavampi, en tiedä.

Tuokin on jännä tuo halaus juttu. Minusta tuntui heti että halaa koska hänen mielestään muka kuuluu tehdä niin. Ettei anoppi oikeasti tykkää minusta vaan halaa koska halaa poikaansakin ja se kuuluu hänen tapoihinsa.
Mieheltäni osaan ottaa hellyyttä vastaan JOS olen sillä tuulella, toisinaan sekin tuntuu pahalta. Varsinkin jos mies oikein pääsee yllättämään halauksella.
Mutta ystäviltä sitä on vaikea ottaa vastaan, tykkään halata mutta se ei jotenkin tule luonnostaan ja tuntuu ehkä vähän kiusalliseltakin.

Ja pelkään tosiaan usein etten kelpaa. En halua suututtaa ketään ettei he vaan saisi syytä inhota minua tai muuta.
:$

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Muistan kun mentiin kihloihin mieheni kanssa ja anoppi halasi ja onnitteli, olin ihan hämilläni :ashamed: Mutta anoppi on halija tyyppi :D

Mulla sama juttu, kotona kun ei halailtu. Tunsin samalla itseni hyväksytyksi ja saaneeni uuden perheen. Olenkin nykyään läheisempi anopin kanssa kuin omien vanhempieni.

Alkuperäinen kirjoittaja Pyllynkäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Muistan kun mentiin kihloihin mieheni kanssa ja anoppi halasi ja onnitteli, olin ihan hämilläni :ashamed: Mutta anoppi on halija tyyppi :D

Mulla sama juttu, kotona kun ei halailtu. Tunsin samalla itseni hyväksytyksi ja saaneeni uuden perheen. Olenkin nykyään läheisempi anopin kanssa kuin omien vanhempieni.

Minustakin tuntuu että anoppi välittää "enemmän" kuin äitini vaikka ei se pidä paikkaansa. Mutta se välittäminen tulee luonnostaan ja siks tuntuu paremmalta. Tai kai se äidiltänikin oikeasti luonnostaan tulee mutta ei vaan näytä sitä... Tai en minä osaa selittääkään tätä :ashamed:

Minulle tuo että miehen suku minusta tykkää on tärkeää. Mentiin vastikää naimisiin ja miehen sedät oli puhuneet miehelleni että "**** on niin näpsäkkä pakkaus, hyvä äiti ja erinomainen vaimo" jne. ja kun mies kertoi niin en voinut kuin hymyillä mutta se asia jäi pyörimään mieleeni ties miten pitkäksi aikaa. Jäi oikein vaivaamaan että miten ne nyt tuollasta meni sanomaan jne. =) Vaikka siitä tulikin hyvä mieli.

Yhteistyössä