A
aa pee
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äöl;22887978:Oikeesti nyt. Varmaan nyt voi lähes 50 prossaa suomen aikuisista omata adhd:n. Ainakin siltä se tuntuu, kun sitä vatvotaan jatkuvasti. Eikö kellekään tuu edes pieneen mieleen, että adhd:lla on myös helppo kuitata kaikki ns. epämiellyttävät luonteenpiirteet piiloon, ja tukea niitä sanomalla omaavansa adhd:n. Mullakin on diagnosoitu adhd, ja mä kyllä uskon, että kyse on vain mun luonteenpiirteistä.
Joo no niin kuin aiemminkin tässä ketjussa joku kirjoitti, niin minä myös uskon että vaikka kyse onkin luonteenpiirteistä, niin jos on paljon häiritseviä AD/HD-oireita, se voi haitata hyvinkin paljon elämää, ja niitä pystytään lääkityksellä helpottamaan.
Oleellista ei varmaankaan ole se tieto että henkilöllä on joku sairaus, vaan se, että näitä elämää vaikeuttavia piirteitä pystytään oikealla lääkityksellä hallitsemaan. Itse ainakin haluaisin mielelläni jonkun lääkityksen joka auttaisi minua keskittymään siihen mitä teen, etten joutuisi jatkuvasti hankaluuksiin muistamattomuuteni ja hukkailuni kanssa, tai kahnauksiin muiden kanssa joko noiden, tai kärsimättömyyteni ja malttamattomuuteni takia. Tai sen, että minulle saa kertoa samat asiat sata kertaa, enkä silti muista mitä minulle on kerrottu. :-/