Olen niin onnellinen =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnellinen eronnut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnellinen eronnut

Vieras
Eron jälkeen alkaa olla asiat mallillaan. Oma koti suurin piirtein laitettuna. Pyykkikoneenkin sain puolen vuoden säästämisen jälkeen. Tällä hetkellä siitä niiiiin onnellinen!!! Oikein nautin kun saa omassa kylppärissä pyykätä. =)
Olen päässyt myös tunnepuolella eteenpäin. En enää tunne exää kohtaan mitään. On kuin kuka tahansa tuttava. Olen onnellinen kun hoitaa tapaamiset suht sovitusti ja lapset pääsääntöisesti mielellään lähtevät. Ovat tosin aika levottomia palatessaan ja päivän pari sen jälkeen. Mutta tiedän sen johtuvan siitä, ettei isä heille juuri rajoja asettele niin ei suurta huolta siitäkään. Motoksi olen tässä ottanut tämän ohjeen..

Jumala suokoon minulle tyyneyttä hyväksyä asiat joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa mitkä voin ja viisautta erottaa nämä toisistaan.

Onnea sinulle! Olet varmasti ennen tuota tunnetta kulkenut pitkän ja kivisen tien. Olet ansainnut onnellisuutesi ja nyt myös saavuttanut sen :) Ole ylpeä itsestäsi.

Minäkin pääsin eroon väkivaltaisesta alkoholistista eroon. Meillä on pieni lapsi ja toinen tulossa kuukauden päästä. Tunteet ovat alkaneet viilentyä. Exä ei edes pahemmin nää lastaan kun ei jaksa..

Ehkäpä minäkin pääsen vielä samaan lähtökuoppaan kuin sinä nyt olet. Sisua vaan ja jaksamista niin sillä pärjää pitkälle!

Valoisaa keväänodotusta!

[QUOTE="jeps";23190719]Onnea sinulle! Olet varmasti ennen tuota tunnetta kulkenut pitkän ja kivisen tien. Olet ansainnut onnellisuutesi ja nyt myös saavuttanut sen :) Ole ylpeä itsestäsi.

Minäkin pääsin eroon väkivaltaisesta alkoholistista eroon. Meillä on pieni lapsi ja toinen tulossa kuukauden päästä. Tunteet ovat alkaneet viilentyä. Exä ei edes pahemmin nää lastaan kun ei jaksa..

Ehkäpä minäkin pääsen vielä samaan lähtökuoppaan kuin sinä nyt olet. Sisua vaan ja jaksamista niin sillä pärjää pitkälle!

Valoisaa keväänodotusta![/QUOTE]

Kiitos. Helppoahan tähän pääsy ei ole ollut. Tie on todellakin ollut rankka ja kivinen.

Toivon sinullekkin kaikkea hyvää!

[QUOTE="Kenguru";23190756]Mahtavaa kulla ap! Kaikkea hyvää jatkoon sekä Sinulle, että nimimerkille "jeps".[/QUOTE]

Kiitos, kiitos. Onhan meillä vielä kivikkoa rämmittävänä huoltoriidan muodossa. Mutta nyt on elämä mallillaan ja asiat hyvin. Luja usko ja luotto siihen, että elämä kantaa ja sekin asia järjestyy.

Yhteistyössä