Olen niin yksin......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alone
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alone

Vieras
Jäin tänään miettimään tätä elämää..olen niin yksin, niin yksin että huh,huh. Olen nyt sairauslomalla ja aamulla laitan tytö kouluun jonka jälkeen rupean nukkumaa. Herään kun tyttö tulee koulusta ja laittelen ruokaa ja syömme. Sen jälkeen vien tyttöä harrastuksiin ja ilta rauhoitutaan . Tyttö iltahommiin, luen iltasadun ja nukutan tytön. Loppuillan istun tietokoneella surffaten. Olen yksin.

miksi nukut päivät??
Mene uimaan,lenkille, kirjastoon tms.
aloita lapsen kanssa harrastus, tai lapselle oma harrastus johon voit osallistua, siellä tapaat muita vanhempia etkä ole enää yksin

Oma aika on oiva tilaisuus itsetutkiskelulle ja oman itsensä kehittämiselle. Monet viisaat ihmiset ovat lähteneet erakoiksi pohtimaan elämäntarkoitusta. Jos olisin sinä, en surisi yksinäisyyttä vaan päinvastoin ilahtuisin siitä, että on entistä enemmän aikaa kehittää itseään. Mä voisin olla pitkiä aikoja yksin, en tylsisty enkä koe olevani yksinäinen. Välillä päinvastoin stressaan sitä, kun en ehdi juurikaan olla yksin.

Minun valinta se on sen tiedän, mutta ompa aika hankala tätä lähteä muuttamaan. Nukun päivät, kun ei ole mitään tekemistä niin mielummin nukun. Lapsella on itsellä jo paljon harrastuksia, joten niistä ei minulle taida olla apua. Jotain pitäisi keksiä, mutta yksin ei ole kivaa lenkkeillä tai mennä uimaan.. pitäisi ystäviä jostain saada. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja susufer1:
www.mol.fi

ap oli sairaslomalla!!
yritä keksiä itsellesi päivällä jotain tekemistä jos olet siihen kykenevä sairautesi puolesta.

Juu, kaularanka ongelmia on jonka vuoksi sairaslomalla olen. Olisi kivaa kun olisi vain jotain tekemistä, mutta yksin on jotenkin niin hankalaa lähteä.

Alkuperäinen kirjoittaja alone:
Seuran puute aiheuttaa tekemisen puutetta..molempiin pitäisi saada muutosta vaan mistä? :/
Lähinnä ajattelin, että jos tekemisen puute, niin voisit käyttää sairaslomasi opiskelemalla jotain. Netistäkin löytyy vaikka mitä mahdollisuuksia ja opiskeltava asia voi olla jotain ammattiisi liittyvää tai sitten ihan jotain muuta.

Seuran puute on ongelmallisempi juttu, koska kukaan ei tule sua sieltä kotoa hakemaan. Eli jos haluat tavata ihmisiä, sun pitää mennä paikkoihin, joissa heitä on.

Alkuperäinen kirjoittaja alone:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Kumpi sulle on suurempi ongelma: seuran puute vai tekemisen puute?

Seuran puute aiheuttaa tekemisen puutetta..molempiin pitäisi saada muutosta vaan mistä? :/

Läheisriippuvainen?

Seuran puute ei itsessään aiheuta tekemisen puutetta. Tekemistä keksii, kunhan käyttää omia aivojaan -- ala vaikka opiskelemaan jotain täysin uutta itseksesi, lue kirjoja (ja nyt en todellakaan tarkoita mitään harlekiini-romaaneja ja dekkareita). Seuran puute aiheuttaa tekemisen puutetta vain siinä tapauksessa, jos itse on saamaton ja mistään kiinnostumaton -- samaahan ne samat henkilöt tekee seurassakin! Nimittäin odottavat, että muut keksivät jotain tekemistä ja sitten vasta innostuvat mukaan, jos silloinkaan... :/

Yhteistyössä