Olen nukkunut yli puoli vuota sohvalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
muutaman yön miehen vieressä. En vain voi olla samassa sängyssä miehen kanssa kun ei halua koskea minuun. Ja kun erehdyin kerran sanomaan seksin jälkeen että olis ollu mukavaa jos olis ottanut myös minut huomioon niin suuttui ja sanoi ettei tarvitse odottaa ainakaan puleen vuoteen sitten seksiä. No ei ole kyllä ollutkaan.
Kai mä rupean pikkuhiljaa pakkailemaan avaroita ja häivyn takavasemmalle.

Miten joku voi elää tuollaisessa tilanteessa puoli vuotta?!????
Oikeesti!!!
Se on ihan hemmetin pitkä aika tuollaisessa paskassa!!

Ettekö te ole ollenkaan puhuneet asiasta? Vai oletko sä vaan mennyt sinne sohavlle nkukkuu? Eikö mieskään oo pyytänyt sua sänkyyn?? Miten oikeesti joku voi elää noin

[QUOTE="vieras";22334747]Miten joku voi elää tuollaisessa tilanteessa puoli vuotta?!????
Oikeesti!!!
Se on ihan hemmetin pitkä aika tuollaisessa paskassa!!

Ettekö te ole ollenkaan puhuneet asiasta? Vai oletko sä vaan mennyt sinne sohavlle nkukkuu? Eikö mieskään oo pyytänyt sua sänkyyn?? Miten oikeesti joku voi elää noin[/QUOTE]

Aikani yritin vaikka mitä, mut mies oli päättäyt pitää puolen vuoden tauon niin se ei siitä antanut periksi.
Ei tässä puhumiset ole auttanut mitään.

[QUOTE="päkä";22334786]päätä sinä seuraavaksi pitää puolen vuoden tauko, ellet sitten pakkaa kassejasi ennen sitä...[/QUOTE]

Niin mä oikeastaan päätinkin jo.
Mut ei tää tervettä ole

Tämähän ei nyt tähän mitenkään kuulu, mutta me ollaan jouduttu nukkuu eri huoneissa jo vuosikaudet. Mies kuorsaa niin pahasti, että mä en muuten saisi nukuttua kuin parisen tuntia hyvällä tuurilla. Suhde silti kunnossa. Eli ei se erillään nukkuminen sitä tarkoita, teidän tapauksessa kylläkin.

[QUOTE="vieras";22334931]On meillä, ovat teini-iässä jo[/QUOTE]

"ovat jo teini-iässä" Mitä hiton väliä sillä on??? Tunteet ne on niilläkin, vaikkei siltä aina tunnut. Ja heistä tuntuu ihan yhtä pahalle kuin pienemmistäkin ellei jopa pahemmalle ettei vanhemmilla mee hyvin. Ne kun sentään tajuaa, enemmän kun te luulettekaan.

Miettikääs hieman!! Erotkaa ja äkkiä!! Te pilaatte lastennekin elämän, pahimmillaan.

Mä olen itse elänyt sellasessa paska perheessä että mulle tuottaa välillä vaikeuksia elää omaa perhe-elämääni. saan todella tehdä töitä kaiken eteen. Mulla on niin kieroutunut näkemys miehen ja naisen välisestä suhteesta ja kaikesta.

Joo.. pisti ärsyttämään tuo "ovat jo teini-iässä" juttu!!!

"ovat jo teini-iässä" Mitä hiton väliä sillä on??? Tunteet ne on niilläkin, vaikkei siltä aina tunnut. Ja heistä tuntuu ihan yhtä pahalle kuin pienemmistäkin ellei jopa pahemmalle ettei vanhemmilla mee hyvin. Ne kun sentään tajuaa, enemmän kun te luulettekaan.

Miettikääs hieman!! Erotkaa ja äkkiä!! Te pilaatte lastennekin elämän, pahimmillaan.

Mä olen itse elänyt sellasessa paska perheessä että mulle tuottaa välillä vaikeuksia elää omaa perhe-elämääni. saan todella tehdä töitä kaiken eteen. Mulla on niin kieroutunut näkemys miehen ja naisen välisestä suhteesta ja kaikesta.

Joo.. pisti ärsyttämään tuo "ovat jo teini-iässä" juttu!!!

jos sua yhtään helpottaa niin olen puhunut lasteni kanssa asiasta

[QUOTE="vieras";22335020]jos sua yhtään helpottaa niin olen puhunut lasteni kanssa asiasta[/QUOTE]

ei se puhuminen paljoa auta kun ilmapiiri on niin surkea kuin teillä Jättää jälkensä.

[QUOTE="vieras";22335055]ei se puhuminen paljoa auta kun ilmapiiri on niin surkea kuin teillä Jättää jälkensä.[/QUOTE]

Meidän kodin ilmapiirissä ei ole mitään vikaa, osaamme käyttäytyä normaalisti vaikka miehelläni ja minulla onkin ongelma. Sen ei tarvitse vaikuttaa lasten elämään.

[QUOTE="vieras";22335074]Meidän kodin ilmapiirissä ei ole mitään vikaa, osaamme käyttäytyä normaalisti vaikka miehelläni ja minulla onkin ongelma. Sen ei tarvitse vaikuttaa lasten elämään.[/QUOTE]

No, mitäs tuossa sitten hätää. Kait jokainen saa nukkua missä haluaa, ellei muuten parisuhteessa ahdista seksittömyys.

[QUOTE="vieras";22335074]Meidän kodin ilmapiirissä ei ole mitään vikaa, osaamme käyttäytyä normaalisti vaikka miehelläni ja minulla onkin ongelma. Sen ei tarvitse vaikuttaa lasten elämään.[/QUOTE]

Ei tilanne voi olla millään tapaa normaali jos homma on noin. Sori vaan. Nää ei nyt sovi samaan lauseeseen.

Ei ne lapset tyhmiä oo. Kyl ne tajuaa että teillä rooli päällä vain heidän vuokseen vaikka teillä menee päin helvettiä. Älkää olko itsekkäitä vaan erotkaa!!

[QUOTE="vieras";22335254]Ei tilanne voi olla millään tapaa normaali jos homma on noin. Sori vaan. Nää ei nyt sovi samaan lauseeseen.

Ei ne lapset tyhmiä oo. Kyl ne tajuaa että teillä rooli päällä vain heidän vuokseen vaikka teillä menee päin helvettiä. Älkää olko itsekkäitä vaan erotkaa!![/QUOTE]

Itseasiassa meillä ei kukaan vedä roolia vaan eletään normi elämää, ainoa mikä meillä nyt on erilaista on se että nukun sohvalla. Tästä seksittömyydestähän ei tietenkään ole lapsille puhuttu, se ei kuule heille.

[QUOTE="vieras";22335289]Itseasiassa meillä ei kukaan vedä roolia vaan eletään normi elämää, ainoa mikä meillä nyt on erilaista on se että nukun sohvalla. Tästä seksittömyydestähän ei tietenkään ole lapsille puhuttu, se ei kuule heille.[/QUOTE]

miten te voitte elää normi elämää jos toinen nukkuu sohvalla joka aiheutunut riidasta/suuttumuksesta eikä toisell auta puhuminen.

Noh, sä jaksat näemmä vääntää mutta: uskottele itsellesi mitä haluat mut teidän lapset kärsii tuosta. Ne ei edelleenkään ole tyhmiä ja toki voivat vaikuttaa normaaleilta mutta mitä pyörii sisällä ja mielessä...

[QUOTE="vieras";22335339]miten te voitte elää normi elämää jos toinen nukkuu sohvalla joka aiheutunut riidasta/suuttumuksesta eikä toisell auta puhuminen.

Noh, sä jaksat näemmä vääntää mutta: uskottele itsellesi mitä haluat mut teidän lapset kärsii tuosta. Ne ei edelleenkään ole tyhmiä ja toki voivat vaikuttaa normaaleilta mutta mitä pyörii sisällä ja mielessä...[/QUOTE]

Varmaan sksi että ollaan aikuisia eikä anneta keskinäisten riitojemme vaikuttaa elämäämme eikä varsinkan lasten elämään.

Yhteistyössä