Olen ollut 5vuotta kotona. 6kk:n päästä koittaa "vapaus"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Pääsen töihin!! :)

Tämä lasten kanssa kotona olo on ollut oikein ihanaa ja opettavaista aikaa, mutta kyllä sitä kaipaa sitä normi työarkea jo.
Ja ennen kaikkea niitä aikuisia ihmisiä :D

Aijon kuitenkin nauttia tästä loppu ajasta täysin rinnoin. Kiireettömistä päivistä. Rauhallisesta ulkoilusta. Päiväunista lasten vieressä. Ja kaikesta tästä :)

Tuttu tunne. Mä oon ollut viimeiset 5.v kotiäitinä, ja nyt oli ensimmäinen työviikko hoitovapaan jälkeen. Meneehän tässä alkuun aikaa kun totutellaan uuteen rytmiin ja tytöt päivähoitoon, mutta ihan hyvä fiilis on tuosta töihin paluusta. Nuorin täytti just 3.v niin ei ole enään niin pienikään että olis ikävä jättää hoitoon. Tsemppiä muillekin työelämään palaaville mammoille :)

[QUOTE="tytsyjen äiti";25636538]Tuttu tunne. Mä oon ollut viimeiset 5.v kotiäitinä, ja nyt oli ensimmäinen työviikko hoitovapaan jälkeen. Meneehän tässä alkuun aikaa kun totutellaan uuteen rytmiin ja tytöt päivähoitoon, mutta ihan hyvä fiilis on tuosta töihin paluusta. Nuorin täytti just 3.v niin ei ole enään niin pienikään että olis ikävä jättää hoitoon. Tsemppiä muillekin työelämään palaaville mammoille :)[/QUOTE]

Varmasti vaatii totuttelua koko perheelle! Mutta jostain joskus luin etät puolisen vuotta menisi siihen että tottuisi siihen uuteen elämään. Mene ja tiedä :)
Sittenhän se näkee.

Yhteistyössä