Olen onnellinen kun minulla on niin hyvä mies. Onko teillä muillakin hyvä kumppani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On. Lähes täydellinen mies rinnalla kulkenut jo 22 vuotta. Toivottavasti elämän viimeiseen henkäyksen asti hän jaksaa vieressäni taivaltaa ja ajatuksia vaihtaa :rolleyes::love:

Ihanaa! :love: Paljon onnea pitkästä parisuhteesta ja hyvästä miehestä. :love::love:
Kiitos :)
Meillä hääpäivät ovat lähes joka kerta "unohtuneet" arjen tiimellyksessä. Tänä vuonna juhlistimme kuitenkin ja panostimme yhteiseen herkutteluhetkeen oikein kahvilla ja pullalla :giggle:

Hääpäivä on vain avioliittovuosista muistuttava päivä, joita meilläkin kuitenkin kertynyt jo 11. Meidän yhteisen taipaleen alkoi noin 22 vuotta sitten, emme voi juhlistaa edes tiettyä kuukautta ja verestellä muistoja. Suhteemme eteni niin oudosti, eikä kumpikaan kysynyt "alatko mun kaa seurusteleen?". Yks kaks oli vain me.

Tähän yhteiseen elämään on saatu kyytiin kaksi lasta ja useita karvaisia, nelijalkaisia ystäviä. Matkaan on kuulunut paljon iloa ja raskasta surua. Jokainen synkkä hetki on lujittanut suhdetta, jokainen onnen hetki on auttanut antamaan muillekin iloa ja toivoa.

Elämä on hyvää näin ja huomenna paistaa aurinko :rolleyes:

Minulla on maailman ihanin nainen