Olen ottanut kaikki pillerit täsmällisesti, mutta menkkoja ei näy eikä kuulu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Huolestunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Huolestunut"

Vieras
Eli olen syönyt pillereitä noin 15kk, ottanut jokaikisen pillerin täsmällisesti ja menkkojen olisi pitänyt alkaa eilen aamulla. Alkuviikon oli maha kipeä ja muutenkin "menkkaolo", itketti ja päätä särki yms. Eilen illalla tein raskaustestin joka näytti negatiivista. Vielä tänäänkään eivät ole alkaneet, eivät taida siis tulla koko taukoviikolla. Mistä voi olla kyse, ja onko muille käynyt samalla tavalla?

T. Huolestunut

[QUOTE="Huolestunut";21958617]Olen vasta 18v, eikä poikaystäväni todellakaan halua lasta. :/[/QUOTE]

Osta vielä toinen raskaustesti parin päivän päästä ja kokeile uudestaan

Jooh, pitää koittaa uudestaa.. Voi ei, ihan kamala tilanne. Jos poikaystäväni olisi valmis saamaan lapsen, pitäisin sen varmasti.. Mutta en halua itselleni enkä lapselle teiniyksinhuoltajaelämää :/ Olen aina vannonut, että lapsi tulee jos on ehkäisystä huolimatta tullakseen, olen erittäin lapsirakas ja ammatiltanikin lastenhoitaja.. Kamala olo :(

Kyllä mulla on pillereitä käyttäessäkin pari kertaa myöhästynyt menkat, enimmäkseen tulee säännöllisesti. Joskus on just alkanut vasta tyyliin edellisenä päivänä siitä kun oon jo alottanut seuraavan liuskan.

Yhteistyössä