V
Voih
Vieras
Minulla oli vaikea hetki elämässäni, sairastuin ensin vakavaan masennukseen jonka seurauksena aloin juomaan ja muutenkin sekoilemaan. Oli itsemurha yritystäkin ja muuta ahdistavaa. Pahinta aikaa kesti puoli vuotta. Menetin työpaikkani. Mies oli tukena. Juomistani ei hyväksynyt lainkaan ja oli siitä ihan pirun vihainen. Alkoi piilotella minulta rahoja etten voisi juoda..
No, nyt olen paranemaan päin. En ole juonut, masennus näyttää paremmalle. Jaksan taas olla äiti, ottaa vastuuta perheen elämisestä ja olemisesta. Työtön kuitenkin olen. Tuo puoli vuotta oli niin rankkaa että kävimme eron partaalla, minä halusin eron etten sotke lasten ja miehen elämää enempää. Mies ei halunnut erota. Eikä halua vieläkään. Mutta näen päivittäin kuinka tuo puoli vuotta vaikutti mieheeni. Ei edelleen luota minuun, katsoo minuun usein inhoten.
en kestä tätä syyllisyyttä. Mietin tuleeko mieheni koskaan antamaan minulle anteeksi sekoilujani. Saammeko enää koskaan entistä takaisin, sitä suhdetta joka meillä oli ennen sairastumistani. Olemme puhuneet paljon, mies sanoo että tahtoo jatkaa, mutta aikaa kuulemma se ottaa että voi suhtautua minuun entisenlailla. Niin paljon kuulemma satutin ja huoletin pahimpina aikoina.
Voiko avioliiton saada enää toimimaan? Mitä minä voin tehdä?
No, nyt olen paranemaan päin. En ole juonut, masennus näyttää paremmalle. Jaksan taas olla äiti, ottaa vastuuta perheen elämisestä ja olemisesta. Työtön kuitenkin olen. Tuo puoli vuotta oli niin rankkaa että kävimme eron partaalla, minä halusin eron etten sotke lasten ja miehen elämää enempää. Mies ei halunnut erota. Eikä halua vieläkään. Mutta näen päivittäin kuinka tuo puoli vuotta vaikutti mieheeni. Ei edelleen luota minuun, katsoo minuun usein inhoten.
Voiko avioliiton saada enää toimimaan? Mitä minä voin tehdä?