A
"apsi"
Vieras
Sä haet vaan jännitystä tylsään kotiarkeen. Ei tuonikäisestä juoposta oo enää mihinkään, ei se enää muutu. Pilaat elämäs.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja älä toista virhettäni;24312645:Tottakai tämä on provo, eihän tällaista voi tapahtua oikeassa elämässä...huoh.
Asiaan. Itselläni oli melkein samanlainen tilanne kuin sinulla nelisen vuotta sitten. Pitkä avioliitto, kolme lasta, se kuuluisa punainen tupa ja perunamaa. Aviomies oli uskollinen, huolehtiva, hyvä isä, mutta suhteemme oli väljähtynyt ja tylsä.
Tapasin toisen miehen ja rakastuin hulluna. Aviomieheni sai tietää, ja joutui alistumaan aivan hirvittävään tilanteeseen. Minä vaan lähdin tapaamaan toista miestä aviomieheni jäädessä kotiin hoitamaan lapsia. Mieheni olisi antanut anteeksi, halusi jatkaa kanssani ja oli valmis tekemään mitä vain suhteemme eteen. Mutta minä olin niin sekaisin...
Lopulta erosimme ja muutin uuden miehen kanssa yhteen. Ainoa eroavaisuus sinun tarinasi kanssa on se, että uusi mies ei ollut renttu. Hän oli työssäkäyvä, asiansa hoitava mies.
Mutta voin kertoa sinulle, kuinka oma tarinasi tulee jatkumaan. Olen varma, että se jatkuu osapuilleen samoin kuin omani:
Olemme edelleen yhdessä uuden miehen kanssa. Olemme naimisissa ja meillä on yhteinen lapsikin. Alkuhuuma on mennyt aikoja sitten ohi. Suhteemme on arkinen ja tylsä, aivan kuin entinenkin suhteeni oli. Mikään ei ole toisin, kuin aiemmassa liitossani. Alun kiihkeä seksi on aivan yhtä laimeaa pakkopullaa kuin mitä se oli eksän kanssa.
Kaiken tavallisuuden lisäksi mieltäni kaihertaa jatkuva syyllisyys ensimmäisen avioliittoni ja vanhempien lasteni perheen rikkomisesta. Se syyllisyys on musertavaa ja se on läsnä joka päivä. Tämä uusi perheeni, johon toki vanhemmat lapseni myös kuuluvat, ei tunnu oikeen miltään. Tämä kaikki on jotenkin huonompaa, uusi avioliitto tuntuu naurettavalta vitsiltä. Olisin ihan hyvin voinut pitää entisen perheeni kasassa, koska ei tämä näköjään sen kummempaa ole. Saisin ainakin elää ilman syyllisyyden tunteita, ns puhtaassa suhteessa, jota ei varjostaisi pettämiset sun muut.
Vähän sekava sepustus, toivottavasti ymmärrät edes jotakin. Neuvon sinua, kokemuksen äänellä, mikäli miehesi antaa anteeksi ja on valmis korjaamaan kaiken, niin tartu siihen. Tartu siihen kuin hukkuva oljenkorteen, koska se on ainoa oikea, viisas ratkaisu. Kaikkien kannalta.
Alkuperäinen kirjoittaja älä toista virhettäni;24312792:Olen ihmisenä sellainen, että kaipaan lähelleni sitä toista ihmistä. En osaa enkä halua elää yksin, ja olin kovin huumaantunut uuteen mieheen. Uusi mieskin halusi kiireellä laittaa hynttyyt yhteen ja olin vain niin vietävissä.
Näen joskus unia, että olen sinkku ja asun yksin. Se tunne on samalla kiehtova ja pelottava. Kaikista kamalinta olisi yksinäinen vanhuus. Olen ehkä luonteelani sellainen, joka kaipaa suhteelta jatkuvaa kipinää, ja arki tuntuu vastenmieliseltä. Minun kai pitäisi oppia luomaan itse niitä kipinöitä, en vain keksi miten.
Ilman tätä syyllisyyden tunnetta voisin kai olla ihan onnellinen, tai ainakin tyytyväinen ihminen.